ik ben ook benieuwd laten we het hopen, maar ik ga me nergens op vastpinnen want dan kan ik nogal teleurgesteld worden.
ooh ik ben zwaar verliefd geworden op een jurkje voor mijn dochtertje! Welcome! | kleertjes.com maar die prijs!!! onbetaalbaar!
Vanmiddag weer een (k2v5) test gedaan en die is al een stuk duidelijker dan die van vanochtend, dus ik durf het aan om mijn banner te veranderen. Ik hoop dat dat geen vragen om ellende is!
Ik heb ook al negatief gestest (ook al is het vroeg). Dus ik sla ook een ronde over! Ik ga morgenvroeg wel even de huisarts bellen.. Ik kan al sinds zondag nauwelijks zitten. De pijn komt vanuit laag in de rug en soms steekjes vanuit de buik, en straalt mijn benen in. Voor hetzelfde geld heb ik een wervel vastzitten.
dat je nu negatief getest hebt zegt nog niks he!!! ik heb bij mijn miskraam ook pas na NOD positief getest! dat is inderdaad verstandig. Beter het zekere voor het onzekere!
Aha Jade erg vervelend hopelijk valt het allemaal mee he maar jij hebt vroeg getest dus misschien nog hoop he.. ik heb wel zoiets nahhh deze ronde ook maar niet anders had hij al wel positief moeten zijn.. maar wie weet he *duim duim*
aawh kensho wat goed zeg!!!! gefeliciteeeerd!!! *smak* nu de rest nog wie volgt??? moet wel zeggen dat ik bij het eten klaar maken zooooo misselijk werd opeens en ik heb dus niks gegeten (ik heb nu ook allemaal opvliegers :s) hoezo opeens zit het tussen me oren????