-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Dames ik ben werken fijne avond!!

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

#102 Kensho, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2012
  3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Toch weer wat bij gelezen!

Kensho? Heb ik jou uberhaubt al een vroege felicitatie gegeven?? :eek: GEFELIITEEERDDDD :D
    Nu alle kleine boontjes blijven plakken! :D

Ik heb een opk gedaan en die zegt negatief. Kweetnie hoe snel een streepje piekt en dan weer uitloopt.. Heb maar onduidelijk getest dus kan gister of maandag geweest zijn of al eerder.. Maar denk dat ik nu wel dpo ben dan .. still confused?

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Beebbie, ik heb je @-->> De kip knippende eggs hunter!! gejat hoor!

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Meervoud? :p Maar bedankt! Jullie allemaal trouwens! Dikke SMAKKERD voor jullie!

Ik denk dat je idd. je ei hebt gehad, maar precies wanneer?! :( Ik heb 1 dag een donkerder, maar niet positief streepje, dan een dag goed positief en de dag erna KNALpositief. Mijn ei springt binnen 24 uur na de KNAL en dus 24-48 uur na de goed positieve. Maar het is zo persoonlijk...

Hoe zat het precies met jouw testen?

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hihi je weet maar nooit we zullen ze in iedergeval niet gaan discrimineren mochten het er meer dan 1 zijn :p

Ik had niet genoeg testen in huis, dus heb het een beetje random gedaan met een paar lege dagen waarop ik gewoon niet KON testen en dus ook geen knaller gehad hmmz..
    Maar volgens mij tussen week 5-11 aug heb ik er 2 gedaan en dan nog 3 van dat pakket een beetje verspreid over vorige week (data staat in mn album..) de laatste daarvan was deze zondag (foto met zwarte achtergrond) en die ik vandaag heb gedaan is onzichtbaar op de foto maar gewoon een licht streepje, dus weer negatief neem ik aan.. dus waar ei is ????

Zou evt. dit weekend een testje eraan kunnen gooien maar ik weet het niet hoor! Had juist een langere cyclus ook verwacht dus als ei vorige week al is geweest in plaats van 't weekend/deze week. Omdat ik 20+ x dagen of 30+x dagen heb zo ommenom tot nu toe.

Ik begin weer warrelend te praten hihi..

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

:D Ik hoop dat het echt maar 1 boontje is. ;)

Lastig he... Heb je verder nog vruchtbare signalen gehad, buikpijn, vruchtbaar slijm/natter gevoel, etc?

Ik ga eens even naar je testjes kijken. B Right Back!

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

Die van de 17de (toegevoegd?) en 19de lijken erg op elkaar. Moeilijk, maar het lijkt erop dat de test de 20ste donkerder moet zijn geweest, want zo langzaam loopt de LH-piek niet op. Dat gaat sneller, dus ik zeg (gok) 20ste positief en ei 21ste of vandaag. ;)

Hebben jij en je vriend netjes jullie huiswerk gemaakt de laatste paar dagen? :p

9. Jade12

Jade12 Niet meer actief

We zakken bijna naar pagina 2.. zijn jullie ook film aan het kijken?

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Nee, ik ben niet zo'n tv mens. Kijk bijna nooit, alleen als ik gezellig bij mijn man wil hangen, dan volg ik wat hij kijkt. Ik ben meer van de boeken, maar nog meer van de PC. ;)

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

Welke film kijk je? Of kijk je niet...

12. flotsje

flotsje Niet meer actief

Kensho: GEFELICITEERD!!!

:D:D:D

Plakken blijven jochie!!!;)

13. flotsje

flotsje Niet meer actief

heb ik verder iets heel belangrijks gemist?? Zijn heeel veel pagina's haha

14. flotsje

flotsje Niet meer actief

ik ga zo even pendelen voor de mensen die me nog een pb hebben gestuurd....

15. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hihihi... Ik denk inderdaad een jochie. Man zegt nog een meid erbij. :D

Had je voor mij ook 3x een jochie gependeld of alleen de maand? Wel toevallig he, dat je drie keer vraagt welke maand en drie keer het antwoord augustus krijgt. ;)

Wil je trouwens je naam (en krediet ;))wel of niet volledig in mijn onderschrift? Ik ben er maar vanuit gegaan dat je het vast niet op prijs zou stellen als iedereen die into pendelen is op ZP je gaat PB-en, maar misschien vind je het wel leuk. :)

16. Kensho

Kensho Niet meer actief

Niet van mijn kant en zover ik mij kan herinneren van niemand eigenlijk. ;)

17. flotsje

flotsje Niet meer actief

nee ik blijf bij de jongen haha...
    Denk je echt dat iedereen me gaat pb-en? Probeer anders maar eens mijn hele naam eens kijken wat gebeurt.. vind ik wel grappig hihi... anders kan je het altijd nog weghalen;):D

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Je staat er bij... :D Zal niet lang meer duren! :p Geef maar een gil als je het weg wilt hebben! ;)

19. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Hee dames,

Soo.. jullie hebben het druk gehad vandaag!Een hele verhuizing achter de rug!:D

De Kip Knippende Egg Hunters :D
    Prima! Lekker! Ja, graag, NU!

@Ytest jammer van je witte test! 8 DPO... er is toch nog hoop..?

@jade12 Ook wit!:x Gedverderrie...

Laten we allemaal het voorbeeld van Kensho volgen..

Ik ben ook toe aan een nieuwe bannner, deze keer ook met kinderwagen

20. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hihihi... Zo zitten we daar en zo zitten we hier.. :D

En binnen no time hebben we allemaal een mooie banner! You'll see! ;)

Deel Deze Pagina