Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (13 DPO), Lenthe (11 DPO), 24 jaar, tweede kindje Kensho (6 DPO), Ytest (8 DPO), 24 jaar, eerste kindje Jade (8 DPO), 21 jaar, eerste kindje 2deWolk (7DPO),... , tweede kindje MinnieJ (5 DPO). Perzik ( 3 DPO) 35, eerste kind En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (3 D2O). Lotje(3 D2O), 26 jaar, eerste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho , positief getest op 8DPO, ... jaar, vierde kindje
Ik heb Flotsje's volledige naam in mijn onderschrift. Flotsje wil graag een volle mailbox! Verder niks gebeurd... Het is stil hier.
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (13 DPO), 22jaar, eerste kindje Lenthe (11 DPO), 24 jaar, tweede kindje Kensho (6 DPO), Ytest (8 DPO), 24 jaar, eerste kindje Jade (8 DPO), 21 jaar, eerste kindje 2deWolk (7DPO),... , tweede kindje MinnieJ (5 DPO). Perzik ( 3 DPO) 35, eerste kind En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (3 D2O). Lotje(3 D2O), 26 jaar, eerste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho , positief getest op 8DPO, ... jaar, vierde kindje __________________
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (13 DPO), 22jaar, eerste kindje Lenthe (11 DPO), 24 jaar, tweede kindje Kensho (6 DPO), Ytest (8 DPO), 24 jaar, eerste kindje Jade (8 DPO), 21 jaar, eerste kindje 2deWolk (7DPO),... , tweede kindje MinnieJ (5 DPO). Perzik ( 3 DPO) 35, eerste kind En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (3 D2O). Lotje(3 D2O), 26 jaar, eerste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho , positief getest op 8DPO, ... jaar, vierde kindje __________________
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (13 DPO), 22jaar, eerste kindje Lenthe (11 DPO), 24 jaar, tweede kindje Kensho (6 DPO), Ytest (8 DPO), 24 jaar, eerste kindje Jade (8 DPO), 21 jaar, eerste kindje 2deWolk (7DPO),... , tweede kindje MinnieJ (5 DPO). Perzik ( 3 DPO) 35, eerste kind En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (0 D2O) 29 jaar derde kindje Lotje(3 D2O), 26 jaar, eerste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho , positief getest op 8DPO, ... jaar, vierde kindje
Tjongejonge dames!!! 14 pagina's alweer volgekletst... Ik moet morgenochtend dus op zijn minst 10 bijlezen... Ik heb ff loos momentje op t werk... Tot morgen!!