lol?? dat ik pas dinsdag test haha of over me PODVERDORIIE ja mag niet vloeken dus doe t met een D ipv een T
Hoezoo?? kan niks meer er tussen zetten maar ze snappen toch wel dat het Oktober is en Flotsje het gedaan heeft
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (13 DPO), 22jaar, eerste kindje Lenthe (11 DPO), 24 jaar, tweede kindje Ytest (8 DPO), 24 jaar, eerste kindje Jade (8 DPO), 21 jaar, eerste kindje 2deWolk (7DPO),... , tweede kindje MinnieJ (5 DPO). Perzik ( 3 DPO) 35, eerste kind En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (0 D2O) 29 jaar derde kindje Lotje(3 D2O), 26 jaar, eerste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho , positief getest op 8DPO, ... jaar, vierde kindje
Oee leukk hihihih moet zeggen dat durf ik nog niet hoor.. ben bang als ik ooit in de mmm kom dat ik er alleen maar teleurgesteld van word..
Wauw! Ik ben ook wel heel benieuwd! En ik heb ook wel wat dingetjes gekocht voor dit kindje, voordat ik zwanger was.