de klaagmuur

Discussie in 'De lounge' gestart door gaby1986, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik wil ook even klagen....

onze buurman zet steeds leuk zijn fiets onder ons raam....hebben er al een keer wat van gezegt, maar hij luisterd niet. Daarbij brengt hij folders rond, dus als hij zijn fietstassen aan het inladen is, laat hij vaak een aantal folders vallen en die laat hij doodleuk voor ons huis liggen. Heb die dingen nou al 10 keer op moeten rapen en bij hem voor de deur neer gegooit.
    Ook hebben zij een hele fijne auto (ahum) waarvan de v-snaar kapot is, dus dat ding piept als de ziekte. Als ze dan weg gaan, start hij de auto, moet hij eerst 10 minuten wachten op zijn vrouw, dan staat die auto dus 10 minuten piepend op de stoep (en dat om half 1 's nachts of half 7 op zondag ochtend :confused: )

De overbuurvrouw vind het erg leuk om, om half 1 's nachts de honden uit te laten. Maar die honden beginnen bij voorbaat al te blaffen en te piepen...als gevolg dat wij dus weer wakker worden......

:evil: :evil: :evil: :evil: Waarom kunnen mensen nou nooit eens rekening houden met hun medemens!

2. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Fijne buren heb jij!

Die van mij hebben gemiddeld 3 keer per week knallende ruzie waarbij het lijkt of ze elkaar slaan (zij gaat altijd heel hysterisch gillen).
    1 keer hebben we aangebeld en toen zei hij : ik sla geen vrouwen en zij riep van wel... Toen hebben we tegen haar gezegd dat ze maar bij hem weg moest gaan als ie haar sloeg en tegen hem dat we de volgende keer de politie erbij halen.

3. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Nog wat te klagen:

Ik reis bijna elke dag 80 minuten met de metro en vaak in de spits.

Nu ben ik hoogzwanger en valt me op dat niemand opstaat. Ook niet voor oude mensen of invalide mensen trouwens. Echt erg vind ik dat!

En dan ook nog die mp3 spelers die keihard aanstaan of, nog erger, gewoon speakers bij je hebben zodat de hele wagon mee kan genieten.

En dan heb je nog mensen die keihard praten. Staat zo dom!

En natuurlijk de geurtjes (ligt ook aan mijn verhoogde reukvermogen weet ik) - teveel sterke parfum/aftershave, kookluchtjes van allerlei, sigarettenluchtjes, koffieadem, oude zweetlucht, bieradem.... bah bah bah!

Zo dat was ie weer... :)

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Verder zijn ze best aardig hoor! maar af en toe....grr....zullen nu de hormonen ook wel zijn hoor..hihi
    En ach ja...die buurman kan er ook niet zoveel aan doen, dattie nou eenmaal een beetje dom overkomt ;)

Ach ja......

En ik durf niet eens meer in de spits met het openbaar vervoer, zit met bekkenklachten en ben zo bang dat ik lang moet staan, omdat niemand meer het fatsoen in zijn kont heeft om op te staan voor invalide, ouderen en zwangere vrouwen. En als je gaat vragen of je mag zitten kijken ze je aan alsof je van mars komt.
    Een paar jaar terug liep ik zelfs met krukken(gescheurde kniebanden) de bus in......geen mens die voor me opstond...behalve dat lieve oude dametje van 80.....Toen heeft de bus chaffeur dus geeist dat dat irritante jochie zonder fatsoen zou opstaan voor mij....erg leuk vond hij het niet...

5. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam

Ja heel herkenbaar en dat vind ik echt heeeeeeel erg sneu van Nederland. Ik heb een half jaar in Engeland gewoond en daar zie je dat gewoon niet, zelfs niet dringen bij de bushalte.

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    heb ook even wat te klagen.
    Heeft nou niemand respect voor een kinderwagen? Er wordt niet gestopt bij een zebrapad. in winkels wordt er naar je gekeken of je de boel blokkeerd, ze duwen je gewoon opzij. het valt al niet mee om een winkel door te komen, met al die volle gangpaden gemaakt op modellen met maat 32 :evil: :evil: vind het zo irritant. heb nu mijn mannetje in de buggy zitten, zodat je teminste nog ergens doorkan.

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ook even klagen:

Bij ons op de kdv mag je geen kinderwagens meer in de hal laten staan,eerst waren t er 2,van andere ouder en van mij + fietsjes van peuters 1 stuks ofzo.Maar ze stonden nooit in de weg.
    ik ben de enige nu(de rest komt met auto weet niet hoe ze dat doen.
    en verder is er genoeg plek voor nog 2 wagens eigenlijk,(wegens brand veiligheid)
    wat ik dus hartstikke belangrijk vind.

Maar ik heb strax 2 kinderen daar te brengen ben lopend want woont dichtbij 5 minuten lopen ofzo.
    weet dus niet wat ik moet doen strax met de tweeling buggy en de baby en terence dan 2 jaar vervoeren?

tweede klaag:
    het is zooooww koud buiten dat ik niet eens wilt fietsen met terence (voorop met windscherm).
    heb nu de regenhoes van de buggy in de fietstas voor als het gaat sneeuwen of regenen.

Hij was afgelopen donderdag zeik nat op de fiets,voor vertrek van kdv was het droog en geen 1 min later begon het te plenzen ik kon niet eens meer stoppen zo hard waaide het en plensde het. Nu is die arme zielige jongen hartstikke verkouden. :oops: :rolleyes:

iemand zowieso een tip voor mijn eerste klaag.
    Collega's zeggen (ook van kdv)misschien de tweeling buggy meenemen naar de werkplek buitenschoolse opvang daar naast,(daar de buggy ergens plaatsen)Maar daar hebben we helemaal weinig plek en er gelden daar ook weer brandveiligheid voorschriften.) ;) :( :(

wie ow wie?
    groetjes loesmari

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

even een klacht hier over m'n vriend...
    hij word gister opgebelt door zijn moeder of die bij zijn zusje wilt komen helpen verven in haar nieuwe huisje.. (wij zaten bij een vriendin) dus hij gaat.
    (ik met de gedachte dat hij eerst naar huis zou gaan oude kleren aan trekken) komt die even later thuis.. zit zijn goeie trui en goeie broek helemaal onder de verf..wat ik er dus niet uitgewassen kijg.. vraag ik waarom hij niet even naar huis was gereden met de auto (3 straten verder) om oude kleren aan te doen.. zegt die ..ja daar had ik geen zin in.... :(

mannen ook he! ](*,)

9. gaby1986

ik heb trouwens nog een klacht..
    mijn vriend is de berging een beetje aan t opknappen en opruimen.. maar ik had daar nog een doos staan met schoenen erin...
    vraag is gister aan hem of hij even uit die doos mijn laarsen wilt pakken.. omdat dat warmer zit.. zegt hij.. die ene grote doos in de berging... ik ja die ja...zegt hij.. die ligt nu op mijn werk in de container.... :( ....daaaaaaaaag al mijn schoenen...

maar 1 voordeel.. heb nu een goede reden om te gaan shoppen...

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    mijn klachtje.

Sorry kan het niet laten moet ff ontluchten.
    Hiernaast wonen 2 puberdochters met mamsie, niks mis mee, maar onze hond is heel waaks en blaft wel als iemand voor de deur staat of de postbode komt langs, nu hebben we al aan vrienden gevraagd door de weeks na 8en nietmeer langs te komen, verdomd staat ze voor de deur te schreeuwen bij mij, omdat ik me hond niet onder controle heb, op de middag rond 3 uur en hij sloeg aan.
    Heb de deur kwaad dichtgesmeten, was het zat, vervolgens flikken die dochters het om smorgens om 6 uur te gaan bekvechten over de badkamer wie eerst mag, tot hystrisch gillen aan toe. Dus ik vanmorgen in me badjas daar na toe, gevraagt of dsat normaal was, en toen zij ze tegen mij, ja nou me dochters hebben gewoon ruzie, ik zo : om 6 uur smorgens? niet nadenken dat je buren graag wat langer willen liggen omdat de 1 fulltime werkt en de ander savonds werkt?
    Ik zij zo: ga jij maar naar een curcus hoe ben ik de baas over mijn tieners, om 6 uur smorgens.
    Heb tegen haar gezegt: zijhooeft never te nooit meer bij mij aan de deur te komen om mijn hond, want dan laat ik me hond los.

Nou zal layla niks doen behalve grommen als waarschuw maar het idee dat ze komt zeiken om mijn hond omdat die aansloeg smiddags maari k niks mag zeggen over 6 smorgens is toch belachelijk.
    Heb me verhuurders opgebeld, die gaan nu wat aan nu wat aan het probleem doen, want dit kan nit meer

11. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik kan niet praten :-#

12. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ? :(:

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben mijn stem kwijt. :confused: ;)

14. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
  15. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ik heb een zere teen auuuuuw (likdoorn)

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik wilde graag redelijk op tijd naar bed om lekker nog even te kunnen lezen, want anders val ik heel moeilijk in slaap. Maar dat kan ik nu niet omdat mijn man graag even zijn ogen dicht wilde doen, wat nou al 1,5 uur duurt, en hij blijft nu in bed liggen.

17. acire

acire Fanatiek lid

ik wil even klagen over het feit dat we maandag ons oude huis uit moeten zijn,
    maar we nog bergen werk hebben in het nieuwe huis..
    dat heel de trap onder de lijmresten zit en dat er allemaal af moet..
    en ik als laatste klacht dat ik Sascha elke dag maar heel even zie :(

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dat ik nog geen minuut heb geslapen omdat mn arme mannetje ziek is en erg onrustig is zijn slaap en ook regelmatig wakker word en enorm moet huilen

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik kan niet slapen omdat de verwarming veel te hoog stond.
    Ben ziek, en had m gisteravond ff lekker hoog gezet zodat het kon doorwarmen.
    En ben 'm vergeten weer lager te zetten.
    Mijn mond was zooo droog en mijn tong leek wel schuurpapier.(seksie he)
    Dus ik ben als een soort smeagol op handen en knieƫn de trap afgelopen, kermend "vocht, vocht! "
    En heb in de keuken het eerste dat ik kon vinden aan mijn mond gezet en begon als een bezetene te drinken.
    Was het onverdunde roosvicee! (oke, dit is helemaal niet waar maar het leek me wel grappig) :p

Mijn zoontje heeft ook iets nieuws; 's nachts vanaf een uur of 2 tot 3 jammeren en huilen. Gisternacht allebei 3 keer heen geweest, niks aan de hand. Flesje, dekentje, liedje, beer....misschien heeft ie nare dromen.

Bah ik heb nog steeds verhoging en mijn huid doet zeer!
    :x

20. gaby1986

mijn klacht is... ben weer ongesteld.. bah....
    en heb buikpijn...

Deel Deze Pagina