de klaagmuur

Discussie in 'De lounge' gestart door gaby1986, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zie het helemaal voor me (ook zo'n eng smeagollijfje wat van de trap af klimt) :) !

Nu ga ik even klagen. Ik kom net terug van de Sinterklaasviering van het werk van mijn man. Het was verschrikkelijk, dus muziek stond harder dan in de gemiddelde discotheek en ik heb nu mega koppijn. Er was ook geen moer aan, er waren maar 5 kinderen die heel lang bij de Sint mochten zitten praten en de rest kreeg gewoon een pakje van een medewerker en toen kon je weer wieberen. Nu moet ik boodschappen doen, maar is er weer een braderie op het plein en ik ben al zo chagerijnig, dat ik zin heb om te slaan. Grrrr.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik heb ook weer een klacht..

laatst uitslag van zaadtest gehad..en blijkt dat we niet zwanger kunnen worden zonder hulp.. :(

das nog eens een klacht of niet..

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    He, veel sterkte meid!

4. gaby1986

dank je...

5. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    MIJN SCHOONMOEDER
    Grrrrr dat mens is gek!
    Als ik er ben negeert ze me dood, is het alleen maar over onzin dingen lullen en moet ze voordat ze ook maar een woord zegt eerst "naam partner" zeggen, zodat ik zeker weet dat het niet voor mij is.
    Daarbij moet ze zich met alles bemoeien. ('Naam partner, ga je niet te laat slapen vanacht!?)

Toen we vrijdag onverwachts terug moesten voor de 20 weken echo (kindje lag niet helemaal goed) belde ze 10 keer voordat we die echo hadden (terwijl ze, toen ik vertelde dat ik net zwanger was, zei dat het maar beter was als het een miskraam werd!)

Toen we daarna gingen vertellen dat alles goed was kreeg ik de volle lading over me heen, hoe erg ze had zitten stressen en dat ze geen hap door d'r keel had gekregen enzenz.

Sorry, ik wist het vanaf half 2
    en zijn 10 minuten voordat we die echo hadden.. (om 7 uur)

zou je dan niet vragen hoe IK me voelde?
    Neeeeee, ik zal inderdaad medelijden met haar hebben
    AARRRGH
    Denk dat ik een topic over hatelijke schoonmoeders ga opstarten!

6. gaby1986

ben blij dat mijn schoonmoeder.. leuk lief en aardig is.. en ik heel erg goed met haar kan opschieten..

klachtje: nu is de auto van mijn vriend (alweer) kapot.. we gingen boodschappen doen... totdat we opeens een harde knoep hoorde.. koppeling gebroken.. (alweer) dus nu heeft die geen auto.. en moeten we alles met mijn autootje doen :(
    die iederen ochtend erg moeilijk start.. zul je zien.. dat die van de week ook nog kapot gaat..

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik klaag niet voor mezelf..
    Er zijn zoveel lieve meiden die veel meer te klagen hebben.
    Iedereen die dus vindt dat ie het verdiend: sterkte ;)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Alweer ziek :(
    Normaal ben ik nooit ziek...maar deze keer...pff
    2 weken geleden n soort van zacht griepje voor 3 a 4 dagen. Dat is redelijk normaal bij mij. Als ik ziek word dan is het half...niet genoeg om op bed te liggen maar ook niet genoeg om de normale gang van zaken door te zetten.
    Vorige week had ik ineens vreselijke pijn aan mn linker oor. Natuurlijk net voor het weekend dus kon niet meer naar de dokter. Heb me n ongeluk gespoten met neus spray en flink cola gedronken (van die bubbels ging de pijn bij mn buis van eustagius weg) en maandag was het weer helemaal weg. Maar mn oudste is ziek dus die was thuis. Die is anders ook NOOIT ziek. Hij is bijna 12 en al zeker 5 jaar heeft hij geen griepje meer gehad. Nu dus wel met koorts en overgeven en alles erbij.
    Ik denk nog...uhoh dalijk is het n nogal agressieve aangezien hij er ziek van word en zal je zien...word ik het ook.
    DAT had ik dus NIET moeten denken.... :(
    Gister morgen begon het en met t uur werd t erger. Was savonds zo slap dat ik mn meisie bijna niet kon verschonen. Mn handen wilde niet mee. En nou net nu mn man 2 meetings heeft en donderdag n kerst borrel waar hij niet weg kan blijven :(

Zo genoeg geklaagt....ga mn bekertje warme melk met anijs pakken ;)

9. gaby1986

beterschap..

10. gaby1986

okee dat had ik niet moeten zeggen.. nu start mijn auto niet meer.. en ik moet nu werken... :(

Deel Deze Pagina