Ik heb dus laatst Mario Party voor de DS gedownload, echt een super leuk spel Ik zit alleen vast in het spel, in de story mode moet je toch die vlees etende plant verslaan, het lukt me gewoon niet Ik gooi er steeds 2 in zijn mond maar de 3 lukt echt nooit. Lijkt wel alsof die zuigkacht steeds sterker wordt. Ik ben nu geloof ik al bijna 4 weken bezig met die plant Tips?
hihi.. kheb het spel niet maar ken wel de frustratie als je ergens vast zit in een spel... ik hoop dat je er iig snel uit komt.. succes!
Sorry Maar je weet wat ze zeggen, voor je het weet zijn je kinderen verder met pc en andere computers dan jij en ik zie het met mijn dochter, ze speelt zelfs mijn broertje van 10 eruit met zijn spelletjes, die was in tranen Maar je moet gewoon oefenen, het belangrijkste is dat je snel op A drukt en ballen blijft vangen en hij krijgt idd meer zuigkracht en dan moet je sneller drukken....dan lukt het je vast wel
HET IS GELUKT! Als je aan een tafel gaat zitten, en je legt de DS op de tafel, dan kun je veel sneller op A drukken. Hoop dat het jou ook gauw lukt hoor Pat, weet hoe je je voelt! ha ha
Wanneer die plant zuigt zorg je dat je boven blijft Daarna zorg je wanneer hij terug schiet je het balletje pakt. Dan wacht je tot de plant zuigt, en waarr die dat doet gooi jij de bal erin! Doe dat 3 keer en hij is dood
haha...het was al gelukt hoor! Was al verslaafd geraakt, toen die plant eraan was moest en zou ik het uitspelen...nu ben ik bij het einde.. Iemand nog een idee voor een ander leuk spelletje (moet zeggen dat ik verslaafd ben aan Mario....dat blijft gewoon leuk en verveeld nooit) Ik gooide trouwens de balletjes te snel weg...ik wist niet dat ik moest wachten tot die bek weer opnieuw openging...hihi...blond..
Hoezo gedownload? Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht namelijk voor 45,- Kan je dat zo downloaden, welk programma enz.?
Zijn er ook verschillende kaartjes dan of zijn ze allemaal hetzelfde? wat betrefd het geheugen of zo? Ik zag er twee staan op martktplaats en de een kosten 21,95 en de andere 45,-
ik heb er een via een webshop, wilde geen risico lopen omdat er ook imitaties te koop zijn. op een kaartje van 1 GIG kan je ongeveer 16 spellen kwijt. Volgens mij werkt het allemaal hetzelfde hoor. tegenwoordig heb je ; SDTT TTDS R4DS en ik geloof nog een. ik heb hem zondag besteld en betaald op de site van Gigavol.nl en had hem gister binnen! Morgen laat ik er spellen op zetten door mijn nichtje, die is wat handiger dan ik. Het schijnt makkelijk te zijn maar ik heb het geduld niet hihi