de KLAAGMUUR!

Discussie in 'De lounge' gestart door afteranne, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Het leed dat Collega's heet. Nou voor mij bestaan die collega's niet meer ze mogen de rommel lekker zelf opruimen. Niet dat ik ze ooit zag want ik doe de ochtend dienst en hun de middag. Tja mijn inmiddels ex- collega's (ander onderdeel) zijn liever dan al die biep biep biep miepen bij elkaar.

2. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    ik ga een nieuwe auto kopen, maar krijg mijn oude auto niet verkocht! echt een dramaaaaa en ik doe hem echt weg voor een prikkie...hmmmm credietcrisis?

3. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    nog een keer klagen dan maar...

Heb weer buikgriep de 2e keer al in 3 maanden.
    en ons kleine mannetje ook..echt zo zielig als ik weet hoe beroerd hij zich moet voelen.

4. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Mijn laptop maakt een raar geluid (net of ie elk moment kan gaan opstijgen).

Nu komen ze hem ophalen. Goede service hoor, daarover niets te klagen. Maar ze kunnen alleen een dag plannen en geen tijdstip. Dus van de week zouden ze langskomen. Ik "bijna" de hele dag thuis gebleven. Alleen kwartiertje boodschappen gedaan. En ja hoor; er lag een briefje. Ze waren dus net op dat moment langsgeweest. Nu komen ze vrijdag weer langs, en ben dus bijna verplicht om de hele dag thuis te blijven. Pfff... :x Zo weer genoeg geklaagd.

5. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    mijn schoonmoeder die zo mijn zieke kindje van de bank pakt na ik hem verschoond heb, terwijl ik hem in bed wilde leggen. nu zit ze al een half uur met hem tegen zich aangedrukt.

gelukkig binnen 10 weken ons eigen huisje

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    grrrrr ILOVEMYBEEB...

Ikkuh heb te klagen over me zusje waarmee ik t contact heb verbroken,oude vriendinnen die zwart over me ouwehoeren,justitie die me vent na 2 jaar heeft gevonden ofzo en vast zet,me schouderbladen die me zeer doen,me hond (die scheten laat) Ik ben ook wel trots op mezelf...Ik sta nog overeind en laat me niet gek maken...Ik heb nog 2 goeie vrienden...BEN & JERRY :p

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    waar ijs wel niet goed voor is..

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik wil ook even klagen :evil:

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben zo boos op het riagg(zie mijn bovenstaand topic)

daarnaast moet ik nog mijn hele administratie doen i.vm belastingaangifte
    :(
    heb nog een bekeuring te betalen ter waarde van 60€ :confused:

de auto moet ook nog gekeurd worden voor volgende week :x

mijn dochtertje heeft een brilletje nodig :rolleyes:

door een stomme fout van ziggo mag ik daar ook nog eens bijna 300€ betalen :evil: en bij dat alles heb ik teveel maand over aan het einde van mijn geld......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :pale:

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik wil ook effe klagen als het mag. ik ben alweer ongesteld, heb hoofdpijn, het regent en ik heb geen zin in werken

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Loopy: dat is gewoon K*t met een wel heel grote K!

En wat mezelf betreft, ik ga een winterslaapdag houden. Bleeeeeeeeeeeeegh gewoon een rotdag.

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    mijn klacht, de zwangerkriebels beginnen, steeds meer meiden raken zwanger en wordt er gek van dat het mij nog niet lukt, dus heb last van zwanger kriebels, ongi gevoel, moe, misselijk, puistjes, noem maar op, oja lig je eindelijk savonds in bed, je bent al zo moe, en dan schoonmaakkriebels "S

12. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ha ik blijf klagen

Waarom elke keer als ik een nieuwe goudvis koop(we hadden er orspronkelijk 2 en nu dus nog maar 1)zodat die ander niet alleen is.ligt ie de volgende dag te drijven?Pffff ik denk dat ik het maar bij een houd want anders kan ik elke dag naar de dierenwinkel

13. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Bij mij is het precies andersom, oude auto snel verkocht, krijg ik van de dealer te horen dat het nog wel 2 weken gaat duren!

Nu 2 weken later is hij nog steeds niet afgeleverd! :evil:

Pff.. weer 2 weken langer fiesten :(

Zo dat is eruit ;)

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn vriend de zak heeft een stomme cursus van z'n werk en die is gewoon ingepland zonder te overleggen met hem. en hij kan niet meer wijzigen omdat ahum...hij de vorige keer ook niet kon vanwege de geboorte van zijn dochter (joh das ook zoiets wat je echt plant he zo'n bevalling!) en nu kan ik dus mijn diensten gaan lopen ruilen en hemel en aarde bewegen zodat die idioot maar naar z'n stomme achterlijke debiele juppencursus kan. en dan wil mijn leidinggevende ook nog een werkoverleg plannen precies op het moment dat ik niet kan. pfff.

vind op het moment er helemaal niks aan met mijn vriend thuis; om 21.00 uur ligt ie al op de bank te meuren, hij maakt overal een pestzooi van en zeikt alleen maar over werk. Alles is een rotzooi thuis en hij is te moe om te helpen. Verwacht ik ook niet maarja ik trek het hele huishouden ook niet erg op het moment.

En dan nog die stomme schoonoudermensen die moeten weer dat we morgen langs komen en maandag blijven slapen en over 2 weken weer blijven slapen FLIKKER TOCH OP ik wil gewoon rust geen gezeik over slapen. Alles stinkt als ik daar vandaan kom, ik slaap er slecht, ze hebben geen fatsoenlijk ontbijt, ze zeiken, ze pikken m'n kind 's ochtendsvroeg weg om vervolgens haar in hun eigen stinknest neer te leggen. Vind ik supergevaarlijk ook nog. Als ik eindelijk vrije tijd heb is er altijd wel weer 1 of andere pipo die het opeist.

15. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wat bekend ! hier ook zo eentje, ik heb liever dat ie tot savonds laat doorwerkt dan dat ie thuis is op het moment.
    Of hij ligt idd voor 21.00 te ronken op de bank of hij zit de hele avond met zn gekke bek achter die laptop.

Ik had van de week gewoon ff zin om lekker de kids vroeg naar bed, lekker op de bank hangen met een dvdtje, drankje erbij enz enz ...
    Voordat hij thuis kwam had ik de jongens al op bed liggen .. kaarjes aan, wat lekkers op tafel, wijntje voor mij biertje voor hem. Laat maar thuis komen !

En ja hoor .. 15 minuten later kwam meneer thuis .. gaf een slinger aan de dimmer (volop licht aan) laptop uit de tas met de mededeling "heeeel even snel wat regelen". Dit was om 20.15 toen hij dat zei. Toen hij zn laptop weer dicht klapte en zei van "zoooo dat is ook weer gebeurd" keek ik op de klok en was het 00.25. Waarop hij antwoord kreeg van "dat is heel fijn voor je, weltruste je was weer super gezellig en ik zie je morgen wel weer"

BLIJF DAN OP JE WERK EN VAL MIJ NIET LASTIG ! hahahahaha doe ik daar zo me best voor pfffffffffffffffffffff zucht zucht :( :(

Fijnnnnnnnnnnnnn zo'n klaagmuur hahahaha zal me inhouden hoor hihihihihi

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou moet ik ook maar eens klagen want ik baaaaal als een stekker!

Werk namelijk sinds 23 januari in een kledingzaak, er is mij toen verteld een proeftijd van 2 maanden. Ik kreeg een beter aanbod dus heb op 13 januari weer opgezegd (dus in mijn proeftijd). Afgesproken 3 april laatste werkdag (kon in princiepe gelijk weg omdat ik geen opzegtermijn heb doordat ik nog in mijn proeftijd zit) ik wilde hun niet met lege handen achter laten! Dus ik mijn nieuwe werk toegezegd en gezegd dat ik 8 april kan beginnen.
    Word ik een week later opgebeld; mijn proeftijd blijkt geen 2 maanden te zijn maar 1 maand. Hierdoor heb ik dus wel een opzegtermijn en moet ik heel april werken. Dus zit ik met 2 banen! :evil: Ik heb al gezegd dat ik niet eens een contract heb getekent maar ik ga er niet onderuit komen zei mijn filiaalleidster :evil: :evil: Op mijn nieuwe werk kan het ook niet want die rekenen er gewoon op dat ik vanaf 8 april kom.
    Wat moet ik hier nou weer mee?!?!?! IK probeer hun te matsen en ik krijg stank voor dank! Maar heb al gezegd dat ik sowieso de zaterdagen niet kom werken in april en de vrijdag wil ik nog wel doen...Nou moet ik voor de zaterdagen die ik niet werk wel een doordeweekse dag werken want anders moet mijn collega een extra dag werken! Nou AMMEHOELA! Ik baal er al zo van dat ik niet gewoon de ballen heb en zeg ''KRIJG LEKKER DE SCHIJT '' en dat ik me gewoon weer een oor aan laat naaien! Maar ik moet telkens weer een oppas regelen waar ik geen zin in heb! Zij houden zich ook niet aan de afspraken aangezien ik gewoon een weekendhulp zou zijn maar ik word telkens doordeweeks ingepland! Ik moet hemel en aarde bewegen om telkens maar weer een oppas te regelen en schoonmoeder wil ik ook niet elke keer inschakelen :evil: Ik ga echt niet doordeweeks werken!

IK BAAL DUS GEWOON ONTZETTEND! Ik ben echt in staat om mij gewoon ziek te melden en ze lekker de schijt te laten krijgen!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik wil ook even goed klagen, ik heb een K*T jaar tot nu toe!

- Allebei mijn oma's lagen in het ziekenhuis bijna op sterven
    - Mijn moeder heeft al 11 jaar kanker (hopen dat het goed blijft nu)
    - Mijn vader dreigt ziek te worden
    - Mijn man zit nu zonder werk
    - Mijn stiefzoon blijkt geen adhd of dyslectisch te zijn maar heeft alles express gedaan ! en maakt ons het leven zuur elke dag
    - Mijn model heeft voor a.s zondag afgezegd en ik kan ned. kampioen worden! Kan nu wel naar fluiten
    - Sinds de bevalling doen mijn liezen pijn waarvoor ik nu naar de fysio kan
    - Ik wordt depressief van dit weer
    - Ik ben verslaafd aan eten!

Zijn dit genoeg redenen om je rot te voelen :(

18. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

jemig Dretjuh

waar heb je een model voor nodig dan misschien dat hier iemand je ken helpen

19. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gelijk weer terugpakken je kindje en gewoon in bed leggen zoals je had gepland!

20. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hier vage krampjes in me buik, bij me schaambotje, voor de rest iets misselijk en zeer emo.
    Ngoal een kutdag ben enorm moe, baal momenteel van alles, en kom niet goed uit met berekenen van me cyclussen dus ook dat nog eens erbij,
    Volgende maand maar een ovu testen proberen denk ik.

Deel Deze Pagina