Waar ik me mateloos aan irriteer is wanneer mensen een topic openen om steun te vragen en dat er dan ALTIJD mensen zijn die TS juist NIET steunen, en alleen maar heel erg grof worden!
ik verdorie na me prenatale depressie me nou al 6 weken weer goed voel en sinds gister weer angstaanvallen heb en me depressief voel. Heb erg me best gedaan om te genieten van het mooie weer maar dat kan ik niet eens blehhhhhhhh ik wil dat het over gaat nu
Oh shit, daar kan ik me iets bij voorstellen... Ik weet ook niet of ik mijn schoonzusje een nog functionerende mobiel terug zou kunnen geven... Waarschijnlijk had dat ding een enkeltje 'van-het-balkon-de-straat-op' gehad van mij
IK OOK! GGGGRRRR! Verder wil ik klagen dat ik last heb vn mijzelf... Ik denk te veel en voel mij te verantwoordelijk. Wanneer stop ik er eens mee? Oh ja en ik wil ook slapen. Truste!
Nog even dit topic boven halen om te klagen. Zo hier gaan we: - ik ben het beu dat ik altijd zo moe ben - ik ben het beu dat ik altijd zo negatief ben en teveel pieker over alles - ik wou dat ik m'n job al zelfstandig kon en niet zo afhankelijk was van mijn collega's - ik wil terug volop voor een beebje gaan ipv te wachten tot ik mijn vast contract heb - ik wil verhuizen maar dat gaat momenteel niet - ik heb zin om dingen te breken grrrrrr Zo, maar voor de rest gaat alles goed hoor .
ik baal ervan dat ik de laaste tijd zo slecht kan slapen. ik ben het zat dat mensen voor mij bepalen wat ik wel en niet mag doen :x ik baal ervan dat ik te veel pieker over ons huis of dat wel optijd afkomt zo dat lucht op
Ik ben het spuugzat om zo moe te zijn!! Zeker nadat iedereen me garandeerde dat het met 12 weken over zou zijn. Oh, nog niet? Nou, dan zeker wel met 16 weken, hoor! Nog steeds niet? Nou, dan zal het ongetwijfeld met 20 weken wel minder zijn; kan niet missen... Pfffff, als iedereen nou gewoon ff z'n bek houdt, dan zie ik wel of ik nou wel of niet mijn hele zwangerschap op mijn tandvlees loop!!
OK, ik wil graag even enorm klagen, ben nu 40,5 weken zwanger, manlief gaat volgende week voor 6 dagen naar Zuid-Afrika, VK heeft me gestript met 39,1 met 40,1 om het op gang te helpen , allemaal geen effect. Mocht gisterochtend bellen, zou ze mijn vliezen breken, kon niet, ze had nachtbevallingen gehad, belde ze smiddags, kon weer niet ,weer een bevalling, ik mocht naar het ZH de gyn zou het doen. Savonds 9 uur daar aangekomen, aan de CTG, om om half 11 naar huis gestuurd te worden want er was te weinig personeel door de spoedgevallen! #-o Heel begrijpelijk, maar ENORM frustrerend! Moet nu telefoontje afwachten tussen acht en half negen, gaat het vandaag dan WEL door, de tijd gaat dringen
Ik wil ook ff lekker klagen over mijn familie die me steeds willen zeggen en opleggen hoe ik mijn kinderen moet opvoeden. Als ik het op mijn manier doe ben ik een slechte moeder ! Dat is mijn ergenis !!
Ik ben moe moe en nog eens moe, heb hoofdpijn, last van mijn stuitje en ik wou gewoon dat ik in mijn bed lag.
Ok...ik ook! 1: Ik kan me idioote schoonzus niet UIT STAAN! Elke verjaardag afbellen en NOOIT bellen wanneer ze dan wel is kan. Haar Pa word gedotterd en ze belt hem nooit om te vragen hoe het met hem gaat! Gaat alleen maar met mensen om waar wat te halen valt...maar als ze niets meer hebben zie je haar ook niet meer...de tr*t! 2: Ik kan het echt niet meer hebben dat als ik mijn schoonLOEDER bel om te vragen of ze op haar zoon z'n verjaardag gaat komen ze weg blijft omdat ze haar ex man niet kan uitstaan. Ze zijn al ruim 20 jaar exxen van elkaar en verder gegaan met hun leven. ZIJ WAS VREEMDGEGAAN IN HUN RELATIE. Ik kan het niet uitstaan dat ik haar steeds appart moet uitnodigen om haar kleinkinderen te kunnen zien. En ik kan het al helemaal niet uitstaan dat als ze zegt dat ze langskomt ze NIET komt opdagen grrrrrrr. Ze heeft met iedereen problemen en ze is jaloers op iedereen....wanneer gaat bij dat wijf toch d'r ogen open dat het probleem alleen bij HAAR ligt. Wacht maar de volgende keer dat ik haar aan de lijn krijg...ze zal het weten ook grrrrr. 3: Belastingdienst heeft mijn centen vandaag niet gestort en NIEMAND weet waarom....en nu net dat ik het hard nodig heb .....niet dat hun dat wat intreseert AARRGGGGG Pfff.....
Dan wil ik ook even gigantisch klagen!!! Wij (mijn vriend en ik) zitten al de hele dag te wachten op de vrachtwagen die onze babykamer e.d komt bezorgen. Vriend vanmorgen het bedrijf gebeld hoelaat ze ongeveer zouden komen, dit zou tussen 13.00 en 16.00 uur zijn...nou het is nu 18.30 uur en NOG STEEDS NIKS! Ennnnnn het transportbedrijf zit dicht! Dit is echt te bizar voor woorden...
Nu, inmiddels 20.30 uur en nog steeds geen babykamer... En niemand is meer te bereiken (dat was om 18.00 uur al niet meer) IK BEN ECHT SUPER CHAGIE! Mijn hele dag is verpest. Ga morgen een klacht indienen! :x Mijn vriend heeft extra een dag vrij moeten nemen!