Vanmorgen om 07.30 uur werden we gebeld door het transport bedrijf...er was gister iets misgegaan...JOH! Nu komen ze vandaag tussen 12.00 en 15.00uur. Nou het zal mij benieuwen. Kan ik weer zitten wachten. Hier zijn ze nog niet klaar mee, dat is een ding wat zeker is!
Ik wil even mijn gal spugen over mijn schoonfamilie... Ik stel ze op de hoogte over de gezondheidstoestand van mijn man(niks ernstigs),omdat ik weet dat ze zich zorgen maken omdat hij hartpatient is en nu helemaal nu we zo ver weg zitten. Vervolgens hoor ik 2 weken niks tot vandaag,een email met verwijten waarom ik niks laat horen?? Hallo? Dat we al MAANDEN weg zijn uit Holland(lees:7 weken)en dat ze niks weten over onze toestand,terwijl ik een reisdagboek bij hou... Maar ja...als je daar niet kijkt...
Ik wil ook even mijn beklag kwijt: Ik heb last van mijn hormonen en ik kan er gewoon niet tegen dat alles en iedereen mij niet begrijpt en het soms lijkt alsof veel mensen me tegen zitten te werken!!
nou, ik zal ook ff haha.. Ik baal ervan dat iedereen mij kan vertellen wat ik wel of niet moet doen, wat wel of niet goed voor me is.. daarnaast loopt iedereen te zeuren dat ik niet zo chagrijnig moet doen (goh hoe zou dat komen als je 12 wk zwanger bent).. daarnaast krijg ik op mn werk alleen maar zeurende mensen..... oja, mijn vriend heeft aantal weken in de ziektewet thuis gezeten en gaat vanaf vanacht weer naar het werk (werkt op zee, dus steeds 1 of 2 wk weg)... dus ik baaaaaaaal ontzettend vandaag....... als iedereen zich nou maar met zichzelf bemoeide....oja, krijg ik opmerking van iemand dat mijn huis zo stoffig is.. sorry maar naast 40uur werken, 2 hondjes en en man onderhouden schiet het huishouden er nog wel eens bij in.!!!!! zo, amen
Zo ik ga ook even klagen.... ik baal van het feit dat ik gisterenochtend heel erg beroerd wakker werd en nu dus al 2 dagen zo ziek als een hond ben. Gelukkig was mijn vriend thuis maar die moet morgen weer werken dus dan sta ik er alleen voor met Louise... Nu maar weer even douchen en naar bed (ik heb dit weekend meer geslapen dan de afgelopen weken).
ik baal er vandaag van dat mijn kerel 24 uur per dag werkt en ons meisje groeit zo hard, hij mist teveel
En de fam.oorlog continues...nichtje van 19 die denkt ons de les te kunnen lezen.Yeah right,ga lekker terug naar de kleuterschool!!!