Wat koop je of zou je willen kopen op marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hoi meiden ( en enkele heer!)

Even een vraagje.

Wat zouden jullie kopen op marktplaats, denk daarbij aan boeken, kleding, speelgoed maar ook andere dingen.

Wat zoek je wel eens op marktplaats maar kun je het niet vinden..

Ben benieuwd.

**

Zelf koop ik voornamenlijk kleding voor mijn dochter of boeken.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik koop eigenlijk helemaal niks op marktplaats. Heb er wel eens wat rondgesnuffeld, maar nooit echt tot kopen overgegaan. Ik hou sowieso niet zo van tweedehands dingen van mensen die ik niet ken, omdat ik dan gewoon niet weet wat er allemaal mee gebeurd is.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij mij ook zo. Heb wel eens een poging tot bieden gedaan, maar dan kochten we het toch altijd weer nieuw...

nieuwe kleding vertrouw ik ook niet zo, van de vrachwagen gevallen en dat soort praktijken, hmmmm

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

koop van alles,

nintendo wii (met bon en garantie dan)
    laptop gekocht (wezen ophalen)
    kleding soms
    spelletjes
    kiddyboard
    box
    buikdrager
    positiekleding

en ga zo maar door. vrijwel veel en verkoop ook graag op marktplaats.

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik hou nu de advertenties in de gaten van de Phill and Teds wandelwagens, we hopen snel zwanger te zijn van een tweede en dan lijkt me die wagen Ideaal! Ik heb alleen geen zin om 770 euro uit te gaan geven voor een wandelwagen die ik waarschijnlijk maar max een jaar volledig zal benutten (want dat zal Jamila denk ik wel gaan lopen en hoeft alleen het brusje nog in de wagen)....

Verder hebben we ook wel eens speelgoed gekocht hoor via MP, (zo een schommelstoel van Fisher Price bijvoorbeeld) ik kijk altijd wel goed of het spul is wat ik goed schoon kan maken.

Momenteel trouwens ook aan het snuffelen voor een Mei Tai (draagdoek)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wij kopen heel vaak speelgoed van marktplaats. Even schoonmaken en gaat vaak nog een tweede ronde mee. Op een kdv spelen kinderen ook met hetzelfde speelgoed. De laatste aankoop was een hele emmer vol duplo. Even in de wasmachine en spelen maar!

7. Maia

Maia Niet meer actief

tot nu toe voornamelijk boeken en ik heb wel eens een fiets gekocht.

8. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik ben verslaafd aan marktplaats!
    Een jaar geleden wilde we een nieuwe bank kopen en ik had net onze oude bank op marktplaats gezet.Toen ik precies het bankstel zag wat we wilden gaan kopen.
    Hij was nog geen jaar oud en we betaalden er 450e voor ipv 1200e.
    Heb laatst nog kleertjes van Lief gekocht met het kaartje eraan voor 1/3 van de prijs.

Mijn vriend heeft zijn auto via marktplaats.en we hebben heel wat dingen hier staan van de site.

Ik ben nu alleen op zoek naar zo'n ouderwetse kinderstoel van dat donkerhout met van die sierdingetjes eraan.
    Ik wil die gaan schuren en wit schilderen.(onze box is ook zo'n ouderwetse met van die balletjes erop en die heb ik ook geschuurd en wit geschilderd, met roze/oranje balletjes).
    Allen kan ik die hier nergens vinden. (tenminste niet van mensen die in de buurt wonen)

Dus als iemand die dit leest er nog eentje te koop heeft staan....

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wij kopen en verkopen ook best veel bij marktplaats!
    Op het moment weer wat te koop:
    lego primo(zie kopje aangeboden hier!) en een blender!

Ik vind marktplaats ideaal! Anders gooi je alles weg en nu kan een ander er nog plezier van hebben en vang je er zelf nog wat voor! ideale uitvinding vind ik!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben de babykamer via marktplaats gekocht...hij was nog heel erg mooi en echt een koopje!
    Verder een ouderwetse kaptafel met spiegel voor op de slaapkamer en voor in de woonkamer een Turks thee setje met en dienblad.

Voor zulke dingen kijk ik ook wel vaak...accessoires enzo...

En we hebben 2 terraria via marktplaats.

ow en we zijn ook via marktplaats bij de fokker van onze hond terecht gekomen...dus telt dat ook?

mn schoonvader maakt er trouwens een sport van om zo goedkoop mogelijk spullen te kopen op MP en op rommelmarkten e.d. en dan voor zoveel mogelijk weer te verkopen.
    Hij knapt dan alles helemaal op...geeft kastjes bijv. een nieuwe lak en repareert bijv. fietsen...
    echt leuk om te zien wat die man daar allemaal mee verdient en doet!

11. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    O heel veel!! Vind het te gek!! HAHAHA..
    Ook verkopen we regelmatig via MP
    Eigenlijk weinig tegenvallers gehad..Een paar kledingstukken vielen me maar tegen..
    Heb een leuke bank staan hier..kleertjes voor de kids..Soms voor mezelf kleren..Ligt eraan wat ik tegenkom..

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij kopen en verkopen vrij veel van Marktplaats.
    Toen wij nog met onze verbouwing bezig waren hebben wij een keuken gekocht, 2e hands maar niks mis mee! Alles erop en eraan. Bubbelbad ook, echt als nieuw...badkamermeubel, ook als nieuw. Oke d'r zit mischien een krasje op maar nou en? Als ons dat een paar honderd euro scheelt dan zijn we gek als we het niet doen. Dat krasje komt er toch wel op.
    Verder heb ik wat nieuwe babykleding via Marktplaats, kaartje zit er overal nog aan dus niks is gedragen. Scheelt toch alweer met de winkel.
    Verkopen doen we ook veel via Marktplaats. Eens in de zoveel tijd zetten we een hele lijst op Mp en het meeste raken we wel kwijt. Brengt toch alweer gauw een paar honderd euro op.
    Dus ja, wij zijn blij met Marktplaats! :D

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    We hebben onze babykamer, eettafel en eetkamerstoelen op marktplaats gekocht. Kleding zou ik toch niet zo snel tweedehands kopen, al zal er waarschijnlijk niks mis mee zijn. Ben nu aan het bieden op nog wat babydingetjes.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kopen vrij veel van marktplaats...heb net complete serie van Maple Town (tja jeugdsentiment) gekocht.. over het algemeen is het goed spul, word ook goed in de gaten gehouden al heb je er natuurlijk wel een malloot tussen zitten. Verkopen ook vrij veel op marktplaats.. vorige week autoradio verkocht, banden vorige auto, en mn 2persoonsbed :(

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik koop voornamelijk baby speelgoed die nog erg goed eruit ziet
    veder geen kleding :D:D

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

houten chelet of schuur van 7 bij 3 meter voor een leuke prijs

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik koop en verkoop via marktplaats.

Ik heb een peuterbed voor mijn zoon. een kledingkast voor zijn kamertje, een zo goed als nieuwe mclaren buggy.

Ik vind het wel leuk eigenlijk op deze manier kopen en verkopen

18. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Wij hebben vandaag een laptop verkocht via MP, en het grappige was, die man die reageerde woont 4 huizen verder op :p

Mijn man koopt wel is tweedehans computers e.d.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    ehm even denken wat het laatste is was ik via mp heb gekocht, volgens mij onze buikdrager. En heb er toch een plezier van. Momenteel ben ik aan het azen op een mooie kinderstoel en eventueel een moederfiets, maar dat denk ik niet dat dat gaat lukken..
    Ook zoek ik nu een leuk vriezertje en een buggy voor aan mn toekomstige mamafiets:)

Verkopen vind ik altijd wat minder, dat durf ik niet goed:)

20. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Wij verkopen maar kopen ook super veel via marktplaats!
    Laast me kinderenwagen en maxi cosi verkocht.

En nu heb ik me ogen op een duo kinderwagen ABC Design ben er helemaal verlieft op!
    Alleen kost die een vermogen helaas!

Deel Deze Pagina