Hallo! Ik ben op zoek naar een slaapzak voor de winter. Nu weet ik dat prenatal dikke slaapzakken heeft maar deze zijn 20/25 euro. Vind ik nog best wel veel centen. Iemand tips voor mij?
ik heb bij de wibra eentje gekocht voor 9,99. Weet niet of ze er nog zijn, ze gaan erg snel. Ik ben af en toe naar binnen gelopen om te kijken of ze alweer binnen waren en toen meteen gekocht. Lekker warm en in verschillende maten. Alleen in de kleur grijs.. maar ja wel goedkoop.
Ja die van de Wibra zijn heerlijk. Met afritsbare mouwen. Hier waren ze ook in het roze. Maar wilde van de week een 2e halen, en toen waren er alleen nog van 70 cm..
bij de hema hebben ze ook winterslaapzakken, weet geen prijs eigenlijk, maar zal allicht goedkoper zijn dan de prenatal. joyce
Die van wibra heb ik ook. Ze hebben ze hier toen af geprijsr voor 5,99 vond ik geen geld. Heb er gelijk 1 gekocht. Ook heb ik er 1 van prenatal was ook afgeprijsd van 19,99 voor 12,99. Goed kijken naar de aanbiedingen. Hans textiel wil ook nog wel eens wat hebben
Ik heb er ook één van de wibra voor 9,99 maar vind de kwaliteit wel slecht. De rits gaat moeilijk dicht en de ritjes bij de mouwtjes zijn heel lelijk afgewerkt. Heb er daarom ook nog één van de Prénatal gekocht, iets duurder maar wel goed!
Ze hebben er nu bij de prenatal in de aanbieding voor 15 euro ongeveer! Bij de Hema zijn ze net zo duur...wij hebben ze allebei! En ze hadden hier bij de kruidvat (en hele grote vestiging) van Bambino en van disney ook nog winterslaapzakken voor 12,99 Bij Hans Textiel hebben ze ze ook altijd dacht ik!
Hier ook allemaal van de Wibra (meestal E 7,99). Heb ook wel duurdere gehad, maar in kwaliteit maakte het hier niet uit. Vind ze echt ideaal! Hier zijn ze er ook in meerdere kleuren/motieven trouwens.
Bij de kruidvat zijn ze ook regelmatig in de aanbieding... en de zeeman verkoopt soms ook slaapzakken goed opletten dus!! Aldi wist ik ook niet... ik moet dus ook beter blijven opletten
De Bambino en van de prenatal met afritsbare mouwen en je kunt 'm open ritsen zodat je de kleine in de maxicosi/autostoel kunt zetten met de slaapzak aan, kostte 25 EUR Of je kunt mijn combisleeper overnemen hihi (maar die is iets duurder dan 25 EUR)
Ik heb er meerdere. 1 van de prenatal (was geloof ik 16 euro), Wibra en 1 van de Ikea. En als ik eerlijk ben vind ik die van Ikea en Wibra het beste. Die van Ikea is erg netjes afgewerkt.