inwendige hechting losgeraakt...stukje wild vlees!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Assi, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben 2 dagen terug bevallen.

Het persen ging goed, maar heb er wel 2 hele kleine uitwendige en 1 hele kleine inwendige hechting aan overgehouden.

Nu vond ik eergisteren in de avond een stukje draad in mijn kraamverband... En gisteren verloor ik ook een stukje draad.
    Als ik voorover buig en daaronder koekeloer zie ik gewoon een heel klein stukje vlees uit mijn vagina hangen. Het is klein, maar het hoort gewoon niet!

Gisteren kwam de vk op controle hier thuis en ik heb het aangegeven, maar ze heeft er niet eens naar gekeken. Zij heeft het niet gehecht dus een beetje jammer dat ze direct oordeelde met: ach genezen moet het toch wel..

De kraamzorg wilde er vandaag naar kijken en zij zegt inderdaad dat er een stukje vlees naar buiten is gekomen.
    Morgen komt er weer een vk langs en nu eis ik dat ze kijkt en de mogelijkheden bespreekt!!!
    heb begrepen dat opnieuw hechten erg pijnlijk zal zijn, maarja.....wat moet ik dan??

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb het ook..

De gynaecoloog wilde er niks aan doen, want het was gewoon weefsel zei ze. Het is normaal dat een vaginale bevalling je onderkant 'van vorm' verandert en er kan dan ook weefsel naar buiten komen. Opereren oid doen ze nooit zomaar, ook omdat je niet weet hoe het herstel verloopt. Wie weet creƫert opnieuw hechten nieuw littekenweefsel, dan ben je verder van huis.

Ik moest het maar accepteren. :(

3. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Bij mij waren ook een paar hechtingen los geraakt en moest uit zichzelf genezen,opnieuw hechten doen ze inderdaad niet zei de VK!

Deel Deze Pagina