Vanaf wanneer voelde jullie dat dan? Ik heb het nog nooit gevoeld, of ben ik gewoon te vroeg? (heb wel placenta voor liggen, maakt dat denken jullie uit?)
me meisje had het wel 2 a 3x op een dag ...en nu? Nu zeker 2x op een dag ..grappig dat dat gewoon het zelfde is.....neemt wel iets af inmiddels
het voelt als een tik....meerdere tikken met de zelfde tussen pauze...ik voelde het vooral onderin bij me bekken waar het hoofdje zat vanaf een maand of 5....en voel het vooral inwendig niet echt op de buik dus denk dat de placenta niet echt wat uitmaakt in dit geval.
hoeft ook niet...kennelijk heeft die van jou gewoon niet vaak de hik Ook wel lekker want zo'n klein hummeltje met de hik waar het heele lijfje van schud is eigenlijk best zielug
Ik vond de eerste keer heel raar, kwam even niet in me op dat het de hik was... Het voelde net alsof er een spastisch beentje in me zat te trappen. Inmiddels ben ik er aan gewend, het is alleen jammer dat het altijd is als ik wil slapen
Jason had ook heel vaak de hik. Vooral op het laatst wel 7 x op een dag. Nu heeft hij nog wel vaak de hik maar gelukkig geen 7x meer!
ik voelde het ook nog niet toen ik net zover was als jou , bij begon het pas tegen de 30 ste week...kleine schopjes om de 2 a 3 sec. laag onderin de buik.. en het maakt niet uit hoe de placenta ligt hoor.. komt van zelf meid.. geduld..
Ik had het al heel vroeg, dat ik de hik herkende! Het gaat heel snel achter elkaar, veel sneller als wanneer wij de hik hebben
Daan had ook vaak de hik, en dat was op het laatst niet prettig omdat hij in stuit lag en zijn hoofdje dus telkens tegen mijn ribben aanstootte. Gisteravond voelde ik toevallig voor het eerst dat ons tweede kleintje ook de hik had. Nu vind ik het eerder een grappig gevoel. Groetjes, Wendy