hoi lieve allemaal, Het is dan toch gebeurd. Ik was uitgerekend op 23-11-2011. De kleine lag altijd lekker in stuit en is altijd zo gebleven. Na een groei/liggingsecho in week 34 waren ik en mijn man zeker dat hij niet zou gaan draaien. Op naar het ziekenhuis en bij de controle op 2-11 hebben we afgesproken de uk middels een geplande ks te halen op 18-11. Dit hebben we echter nooit gehaald. De dag na dit gesprek (3-11) werd ik wakker en verloor vocht. Dit gebeurde vaker en zocht er niets achter. Ben lekker in huis bezig gegaan maar het vochtverlies bleef. Op den duur even gekeken op internet of het niet toch mijn vruchtwater kon zijn. Het was wel 3 wkn te vroeg... Tip gevonden om op je hand te blazen en wanneer je direct vocht verliest dan had je grote kans dat je vliezen gebroken zijn of er een scheurtje in je vlies zit. 2e tip was, het vocht opvangen. Tja, hoe doe je dat? wanneer je het vocht verliest sta je niet met je potje klaar. Daarnaast, als je er wel op tijd bij bent is het mikken. Dus een babyluier gepakt en met de buitenkant naar de binnenkant gedraaid en om gedaan. Het opgevangen vocht vervolgens in een potje. Het was wit en rook niet naar urine, echter ook niet zoet zoals je altijd leest. Toen was ik de kluts kwijt. Maar ja... Wanneer het wel je vliezen zijn moet je gelijk in de actie, ook begreep ik dat de kleine dan binnen 48 gehaald moest zijn. WOOTT Heb het ziekenhuis gebeld en mocht gelijk komen ter controle. Gelijk mijn vent gebeld en na bezoek aan ziekenhuis mocht ik blijven. Dezelfde avond nog ben ik bevallen middels een KS. 3 wkn. te vroeg Een kerngezonde kerel van 3200gram!!!