Penoza!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DastyQueen, 24 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Het verbaast me dat hier nog geen topic over bestaat! Kijkt niemand dit? Ik zit er helemaal in... zo spannend, afgelopen aflevering gehuild als een baby :roflmao:
    A.s. zondag de aller laatste, hoe denken jullie dat het afloopt?

Iertje81 vindt dit leuk.
  2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jaa!! Één van de weinige programma’s die wij samen kijken :D. Afgelopen aflevering was super spannend! Vind het zo jammer dat zondag alweer de laatste aflevering is :(

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. DastyQueen

Hier echt het enigste wat we samen kijken vanaf het eerste seizoen! Ik heb alles opgenomen dus als het volgende week klaar is begin ik nog 1x overnieuw om het af te leren

SYRV vindt dit leuk.
  4. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Hier ook een penoza kijker!

De laatste aflevering? En dan komt het niet meer terug... jammer!

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik zocht gisteren ook al naar een Penoza-topic. Bestond ie gewoon niet!
    Blij dat jij hem hebt geopend haha.

-spoiler alert-
    Oh men, hou op, wát een aflevering! Zo zielig. Ik zei steeds hardop “gaat ie echt strorm neerknallen???” Kon het gewoon niet geloven.
    Ik denk dat nathalie nu alles gaat runnen. Dat zij haar moeder gaat opvolgen. En ik denk dat Berry dood gaat.
    Baal in ieder geval enorm dat het straks voor altijd is afgelopen!

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha dat is slim! Wij hebben het helaas niet helemaal van af het begin gekeken. Ik moest mijn vriend echt even overtuigen, hij is normaalgesproken niet kapot van de programma’s die ik kijk ;). Maar het wordt echt even afkicken weer voor ons. Ik heb trouwens gehoord dat er misschien een film zou komen!

7. DastyQueen

Ja dat heb ik ook gelezen! Zou super zijn. Vanaf wanneer ben je gaan kijken? Ik vond seizoen 1 en 2 de beste... daarna werd het minder realistisch maar nog steeds goed natuurlijk!

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dat weet ik niet meer precies eigenlijk. Van seizoen 1 heb ik wel afleveringen gezien, maar niet allemaal geloof ik. Maar kijk het in ieder geval al een tijdje ;)

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Het verbaasde mij ook dat er geen topic van was! Hoe spannend was het gister! Toch nog een open einde en mooie aanleiding voor een film. Dat Leeflang weet dat ze nog leeft en haar ergens op een zonnig eiland heeft ondergebracht of zo... Je zag ook dat ze in haar schouder werd geschoten. En ik hoop dat het ook in scène gezet was dat Marcus doodging. Dat hij een vest of zoiets aanhad en ook nog leeft. Wishful thinking; i know ;):cool:

10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het was toch een open einde inderdaad. Ben benieuwd of er nog een film komt.
    Kon sowieso al niet geloven dat ze dood was want je zag duidelijk dat ze in haar schouder werd geschoten.

11. DastyQueen

Ik hou wel van een open einde na zo een top serie. Nu kan elke fan zelf invullen hoe ze denken dat het is afgelopen. Ik denk dat carmen een deal met leeflang heeft gesloten en ergens ver van haar kinderen een nieuw leven op is gaan bouwen. En denk ook dat de kinderen jet weten (de opmerking van Nathalie dat het voelde als een toneelstuk en Lucien over de lege kist)... hoop eigenlijk niet op een film. Hoewel ik het de beste serie ooit vond is het goed zo. Knallend gestopt. Zo blijft iedereen er over napraten. Een happy end is zo vergeten.

Trouwens ik heb vanaf dat marcus is doodgeschoten tot een uur na de aflevering gehuild als een baby!

Deel Deze Pagina