Wie o wie kan mij hier iets over vertellen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door destiny, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

#1 destiny, 1 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2011
    Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger en dit is pas mijn eerste zwangerschap dus weet nog niet echt wat ik kan verwachten. Heb vorige week tot gisteren veel buikpijn gehad nu kreeg ik gisteren ook bruin bloed verlies heel weinig maar maar maak me toch zorgen. En sinds vandaag ook geen krampen en buikpijn meer. Ik ben tot nu toe ook nog niet misselijk geweest en nog geen pijnlijke borsten gehad.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Samantha

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi Samantha,

Wat een zorgen zo in het begin hè? Het kan van alles zijn. Het kan zijn dat je baarmoeder groter wordt (buikpijn). Maar het kan ook een teken zijn dat het niet goed zit (bruin verlies). Misselijkheid en pijnlijke borsten komen veel voor maar dit heeft niet iedereen. Als je echt helder rood bloed verliest, gaat het fout. Verder kun je weinig doen, je kunt met 6 weken een inwendige echo laten maken als je onder behandeling bij een gyn bent. Houd moed!

P.s. Je kunt dit topic beter verplaatsen naar 'zwanger' dan kun je met mede-zwangeren praten.

3. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Mol

Bedankt voor je reactie ja maak me echt zorgen pffffffff
    Mag 13 januari voor de eerste keer bij de dokter komen en ga dan ook naar de gyn.
    Dank je wel
    Dat wachten is echt erg.

Groetjes Samantha

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bruinverlies is meestal gewoon oud bloed, hoeft niks te betekenen!
    En buikpijn hebben de meeste vrouwen wel de eerste week.
    Een prille zwangerschap is altijd heeel erg spannend!
    Gefeliciteerd in iedre geval :)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je topic naar: Zwangerschap.
    Elmo

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Elmo daar staat hij ook al in, dus nu dubbel hihihihihi ;)

liefs Es

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik heb het zelf niet meegemaakt
    wel begint normaal mijn menstruatie altijd met bruinverlies! echt altijd! dus ik weet niet of dit bij jou ook het geval is?

suc6 met afwachten, ik begreip dat dit heel spannend maar vooral ook stressvol voor je is en ik hoop dat je gewoon lekker zwanger blijft! :D

8. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 5 weken ook een week lang bruin bloedverlies gehad en na de 1ste keer dat ik dat bloed had kreeg ik krampen... achteraf van de zenuwen denk ik..
    Met 10 weken rood bloedverlies gehad... maar steeds was er niks aan de hand...

Tegen mij zeiden ze toen dat als het fout gaat gaat het fout en kan je er dus niks aan doen, maarja ik vond dat wel moeilijk om steeds in die onzekerheid te zitten.

Het vervelende met bloedverlies is dat het alle kanten op kan gaan..

9. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi hoi

Bedankt voor jullie reacties ik ben gelukkig niet de enigste die dit heeft gehad.
    We zullen maar moeten afwachten tot 13 januari dan moet ik voor het eerst naar de dokter en dan word ik denk ik doorgestuurd naar een gyn. spannend

Groetjes Samantha

10. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ik kreeg ook na mijn 4 weken bruinverlies. Dit was innestelingsbloed. Heel normaal hoor :)

11. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi hoi

Bedankt voor jullie reacties.
    Maar heb nu dus rood bloed verlies maak me echt zorgen nu heb verder geen krampen morgen maar even mijn huisarts bellen.

Groetjes Samantha

12. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi hoi

Heb een miskraam gehad:(
    Heel erg klote maar we gaan er gewoon weer voor.

Groetjes Samantha

13. Carlijn81

Carlijn81 Lid

29 mei 2010
    81
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd en dat 2011 gauw iets beters voor je mag brengen! X

Deel Deze Pagina