Beklemd & Pijnlijk gevoel middenrif.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CarpeDiem89, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Hallo allemaal.

Ik heb eigenlijk al sinds ik 12 weken zwanger ben steeds last van een pijnlijk en beklemd / knellend gevoel in m'n bovenbuik (middenrif) als ik zit.

Naarmate ik verder zwanger word wordt het steeds erger, en nu is het zo erg dat het bijna niet meer te houden is.. ik ben nu 29 weken zwanger en ervaar deze klachten nu ook als ik lig of sta..

Ik zat zelf te denken aan de groeiende baarmoeder die alles omhoog drukt, maar aangezien ik dit al vanaf 12 weken heb twijfel ik een beetje..

Ik zal vast tips krijgen om naar de VK te gaan, die weet al van dit probleem, en die kan me ook niet vertellen wat het is.. :( :(

Groetjes.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik herken het wel, ik heb ook een baarmoeder die omhoog groeide ipv naar voren mijn 36weken buikje is best nog bescheiden, al zeg ik het zelf:)
    alle vk's en verpleegkundigen zeggen het ook als ze aan mijn buik zitten en ik merk het zelf ook dat de schopjes (zeg maar flinke trappen ;)) nog behoorlijk hoog komen
    een hele dag rechtop zitten kan soms echt heel vervelend zijn.
    Bij mij geeft het wel wat verlichting als ik languit op de bank lig:D

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik had het ook! Vooral zo tussen de 25 en 30 weken. Daarna ging uk langzaamaan indalen en werd het beter. Nog even volhouden dus, sterkte!

4. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ah! Gelukkig ben ik niet de enige met deze klachten!

Nog ff doorbijten dan maar! Bedankt voor de info!

Deel Deze Pagina