We hebben net heel spontaan een tent gekocht en na wat speurwerk naar een leuke camping kwam ik oa op deze camping uit. Echt heel toevallig hadden ze hier nog plek door een annulering dus we gaan een klein weekje weg vanaf woensdag. Maar nu, wie kent deze camping en hoe is het bevallen? Zijn er in de omgeving nog aanraders qua restaurants en uitjes (geen dierentuin of pretpark) Het zwembad werkt met een reserveringssysteem, toevallig iemand die er nu zit en kan vertellen of dat wat is?
Speelbos 'het hol van de leeuw' op de Lemelerberg, het speelbos op de Holterberg bij Nijverdal, het Groot Sallands Maisdoolhof in Lemelerveld, de Flierefluiter in Raalte, kanoën op de Vecht. Bij de receptie van de camping hebben ze vast ook heel veel folders, er is genoeg te doen in de omgeving. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat je vaak van de camping af gaat, daar is zoveel te doen. Vinden je kinderen niet leuk als je weg gaat
Wij zijn er nu!! Hebben nog weinig van de omgeving gezien omdat het weer niet fantastisch was en er is genoeg te doen op de camping! Bob en Babet zijn hier erg in trek Verder al naar oa een schuimparty geweest, een vuurwerkshow en vandaag stonden er allemaal grote springkussens. Zwemmen moet je je voor inschrijven via de app. Bij mooi weer leuk, omdat je lekker naar buiten kan. Bij slecht weer vind ik het minder omdat het binnenzwembad niet heel bijzonder is. Om 00.00u komen er een aantal plaatsen vrij voor die komende dag om in te schrijven. Tussen 8.30-9.00u komen er dan nog meer plaatsen beschikbaar voor die dag. Afhankelijk van het weer gemiddeld 125 mensen per blok. (Een blok is 1,5 uur) Toiletgebouwen zijn ontzettend netjes! Winkel heeft een groot assortiment en je kan er lekker eten en drinken! Wij vermaken ons prima, jullie vast ook!
Hahha dit is echt zo toevallig! Ik heb je vanmiddag zien lopen ik volg je op instagram en herkende je maar kon het niet meteen plaatsen! Nu valt het kwartje Wat jammer van het weer hè? Wij zijn er tot dinsdag en ik hoop toch echt nog even naar het standje te gaan! Heel veel plezier jullie!
Ik heb helemaal geen melding gekregen, zo stom! sorry voor mijn late reactie. Ik neem jullie tips mee! Nou we staan hoor eerste nachtje was echt hopeloos maar we gaan voor een betere nacht. Morgen rijden we naar Giethoorn en gaan met een bootje varen. Verder bevalt de camping ons echt top! De speeltuin en het voetbalveld zijn favoriet maar morgen gaan we even naar het Bob en Babet momentje.
Whahahaha.... echt??? Ik word idd regelmatig herkend door mijn insta of FB volgers.... (laatst werd ik in de friettent ook al aangesproken) Mocht je me nog zien, spreek me gerust aan, leuk! Waar staan jullie? Giethoorn heb ik ook naar gekeken maar wilde dan eigenlijk wel mooi weer, haha....
Joehoe! De zon schijnt! mocht ik je nog eens zien dan spreek ik je aan! Wij staan naast het voetbalveld, tweede veldje en dan helemaal achterin
Dan sta je volgens mij wel aan de kant waar wij ook staan (duif) We liepen gisteren naar de springkussens op het voetbalveld! Je hebt me dan trouwens gisteren niet op mijn al te beste dag gezien.... veel last van clusterhoofdpijn!