Daar heb ik andere ervaring mee. Hier slobbert het om haar bibs en zit het ondergoed van de zeeman veel mooier.
Raar dat dat zo verschilt dan. Als ik de kleinste broekjes van de zeeman heb vind ik het net tenten en dus geen gezicht. Van kruitvat gaat tot nu toe altijd goed, wel echt van rolfi dan he niet van die merkloze broekjes.. Heb ik zeker de goede lichting gehaf
Ja heb de Rolfi want mijn vriend wil ook altijd de onderbroeken van Rolfi die vind hij het lekkerst zitten maar ik had met de rompers van zeeman altijd problemen en had juist liever die van de kruidvat. Ik heb van de zeeman wel het liefst de hipsters of de knickers. De gewone zitten hier ook niet mooi.
Babywalz in Duitsland verkoopt babymaten ondergoed, en ik vond de Prenatal ook mooi smal vallen! Ik heb ook zo'n kippetje, maar maat 86/92 van Hema en Zeeman heeft ze altijd wel gepast (nog steeds trouwens )
succes met zoeken Hier na een jaar ein-de-lijk goed passende onderbroekjes gevonden (madame is nauwelijks gegroeid in die tijd). Maar dat was wel in Hongarije, bij de Tesco dus denk niet dat je daar veel aan heb
Hier ook een meisje met minikont en de onderbroekjes waar zij perfect mee is, zijn er van de hema van 3 voor 4 (toch in België). Eens een linkje zoeken! Deze: http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/meisjeskleding/ondergoed/3-pak-meisjes-hipsters-(19354200)
hm heeft er ook maat 74/80 maar valt nog best groot. sluit wel aan rond de beentje Product Detail | H&M NL
Nou ff weer een update van mijn kant... ; Zeeman zakt helaas af, ook de hipsters van mickey mouse en Dora helaas. Had wel al eerder van de zeeman gekocht ook hipsters en die blijven wel goed zitten. Stretch hipsters van de Hema zitten daarentegen wel goed en blijven ook zitten waar ze horen te zitten. Ook maar het hemd broekje systeem gedaan (luister toch wel naar jullie advies ) en dat werkt dus wel als het broekje blijft zitten, anders heeft ze een koud ruggetje en haar broek zakt dan ook meteen naar beneden... Morgen maar weer eens kijken op het Kdv of ze haar daar ook weer een luier om doen.... Vandaag de hele dag zindelijk