Hoezo lef hebben?! Mijn excuses hoor dames, met jullie besloten clubje. En er staat nergens dat niemand zich hierbij mocht voegen. Het kan trouwens best iets vriendelijker gebracht worden hoor.
Ik maak me helemaal niet druk. Wie ben jij om te gaan bepalen of ik me druk maak? Vind alleen dat jullie nogal hufterig reageren. Kan ook op een andere manier
Nou, om je gewoon op een lijst te zetten zonder je ook maar op enige andere wijze te hebben gemengd in een topic is niet zo netjes hoor. En ik heb niet het idee dat we op enige wijze onvriendelijk zijn. Er is meerdere keren in dit topic aangegeven dat we een klein groepje willen houden. Ik ben het wel met je eens dat we het misschien beter in de titel hadden kunnen zetten. Maar wij waren eerst een andere club en wilden toch iets met januari 2012 in de titel hebben.
ik ben ook misselijk als ik vaak genoeg eet, ben de hele dag aan het kauwen, en dat terwijl ik nauwelijks honger heb maar ja alles beter dan de hele tijd zo misselijk zijn. ik ga zo ff een mod pb-en of in ieder geval proberen te pb-en of ze de topictitel wil veranderen, dan krijgen we ook geen discussies meer, want daar is dit topic niet voor lijkt me
MAARGOED GENOEG AANDACHT BESTEED AAN MENSEN DIE EIGENLIJK NIKS TE ZOEKEN HEBBEN IN ONS FORUM. hoe gaat het met de rest? Inmiddels al gegeten??
Hoi meiden, Ik heb ook een bericht gestuurd naar een mod dat we dit topic graag besloten zouden willen hebben. Helaas schijnt dit niet mogelijk te zijn, dus helaas kunnen we er niks aan doen...
@ Nori er is nu al zeker wel wat te zien op de echo hoor! wauw... hoop dat jullie me nou niet half op vreten haha... Maar...zullen we nog wel beetje aardig blijven tegen mensen die zich hier willen aanmelden en niet kan... Vind ik niks mis mee... Maar wel met hoe er soms word gereageerd op die mensen... Maar voor de rest gaat alles hier goed hoor... Behalve dt mn spijkerbroek vanmorgen nogal strak zat( nu al?!?!) En je echt mn buikje een beetje ziet zeg maar.... Normaal gaat dit toch niet zo snel?!
Hier op het moment yoghurt met muesli aan het eten. Krijg er weer eens geen avond eten in. @Valerie wat een heftig nieuws! heel erg fijn dat je man/vriend thuis is gebleven. Ontzettend veel sterkte! @Norri er is wel degelijk wat te zien met 6 weken. Zie mijn berichtje een paar pagina's terug. Fijn dat de krampen afgenomen zijn. @ Riene, hier een zoontje van bijna 20 maanden oud. Hoe oud is jouw dochter? Wat knap dat je die 30 kilo er weer af hebt gekregen, hier ook 30 kg aangekomen maar er zit nog steeds 15 a 20 teveel aan. *snik snik* Vanmorgen was ik erg emo dus vanmiddag heerlijk wezen wandelen met zoonlief en de hond, naar de kinderboerderij geweest en lekker thuis met de blokken en trein gespeeld. Ook hier af en toe de bekende menstruatiekrampen. Er gebeurd ook wel heel wat in ons lichaam..
haha heel herkenbaar makamba Zat destraks nog bijna te janken... om echt iets heeeeeel doelloos En dan moeten we nog 8 maanden!
Haha erg he Sam? Zag zo ineens tegen alles op en daar kwamen de tranen. Uur later weer een smile op het gezicht. HORMONEN!
Lucky you! Heb er mijn vorige zwangerschap totaal geen last van gehad. Wel heel veel lichamelijke klachten welke ik tot dusver (klop klop op tafel) nog niet heb gehad. Zal ik dan nu een dochter krijgen?
nee hier ook nog niet, moet zeggen dat ik sowieso een beetje een emo-kippie ben, maar nu ik zwanger ben niet erger eigenlijk! al heb ik wel meegejankt met degenen die moesten janken toen we het grote nieuwes vertelden! dan hou ik het echt niet droog hoor!
pff nou het begint nu echt erg te worden hoor bij mij En een uur..? haha 15 min later lach ik al weer... En dan denk ik huh...wat apart Denk dat vriendlief nog een zware periode tegemoet gaat