De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    sinaasappeltje ga duimen op een mooie echo voor jou woensdag!

2. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hier begint de moeheid ook toe slaan.
    Denk dat ik ook maar wat in mijn rooster op het werk moet veranderen. Nu laat vroeg gehad. Wat inhoud tot 22.15 gisteravond gewerkt, en vanmorgen om 6.45 begonnen. Normaal niet zo'n last van maar nu lig ik toch echt loodzware ogen op de bank.

Maar het heeft ook een voordeel nu ik op de bank lig :), dochterlief komt me om de haverklap kusjes brengen :)

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Delilah: veel plezier volgende week! 't is echt ontzettend veel, dus kijk vast op inet een beetje rond voor wat je graag zou willen/leuk vind/ handig lijkt :D anders kijk je alleen maar verdwaasd rond.. :p

@Sinaasappeltje: wat ontzettend rot allemaal, ik duim voor je dat je een prachtige en vooral goede echo zal krijgen!!!

@Hier: lekker rustige zondag gehouden. hondje ligt voor apegape op haar kussen te pitten, heerlijk! wasje gedraaid en eigenlijk verder niets gedaan. Ben ontzettend moe geweest de afgelopen dagen, dus moest even bijtanken voor komende week..
    Voor diegene die komende week de echo hebben: heel veel plezier!!! op een mooie echo, met een gezond kindje :D

4. Riene

Riene Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Ik heb de hele dag lui op de bank gehangen, had echt geen energie. Misselijkheid was wel de hele dag aanwezig maar wel vol te houden zo.... Morgen weer werken, ben benieuwd hoe dat gaat worden deze week.

Sinaasappeltje spannend zeg woensdag weer een echo, ik hoop toch zo dat het wel goed zal zijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè!

Mandy leuk dat je ook al een dochter hebt!

Dreamz hoe was je weekendje? Of kom je morgen pas naar huis?

Lovely ben blij dat je nog van je shoarma schotel kunt genieten meid! Ik las het en kreeg al een misselijkheidsgolf over me heen hahahaha. :) Verschil moet er zijn hè! ;)

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hey girls!

Gatsie, ik las iets over een shoarma schotel en kreeg gelijk kokhalsneigingen haha.
    Verder valt het wel mee met de misselijkheid!
    Heb wel enorm last van gespannen boobies, maar dat is een goed teken he!

Er zijn woensdag veel echo's in ons groepje zeg!
    Hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws.
    Ik ben soms best wel onzeker, maar na mijn historie is dat niet zo raar natuurlijk.

Het weekendje weg is erg leuk.
    We komen morgen pas naar huis.
    We hebben gisteren lekker een eind gewandeld en 's avonds gekeken hoe een luchtballon omhoog ging.
    Vandaag hebben we hier heerlijk geluncht op het terras en daarna een boswandeling gemaakt en een stukje gereden met de auto.
    Vanavond hebben we gezellig in een wokrestaurant gegeten en daarna weer terug naar het hotel, wat echt een superheerlijk hotel is!
    Mijn man is toen lekker in bad gaan liggen en ik heb mijn pyama aangetrokken en thee gezet.
    En nu liggen we lekker wegmisbruikers te kijken.
    We komen helemaal bij!

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Dreamz fijn dat je heerlijk aan het genieten bent van je weekendje weg, geniet ze nog ff!

Riene ook al zo vermoeid, best een beetje vervelend soms die zwangerschapskwaaltjes he? ook al is het een goed teken en is het ergens ook wel fijn dat je ze hebt, vervelend is het ook wel een beetje!

Nori heb al een beetje gekeken op internet en heb ook al een boekje thuis gestuurd gekregen, we zijn ook niet echt van plan om grote dingen te kopen, maar gewoon lekker rondkijken, ideetjes opdoen en misschien wat kleine dingetjes kopen. heb er al helemaal zin in! maar eerst de 23e de echo!

hier hebben we vanavond aan schoonvader verteld en ook hij vond het helemaal leuk (gelukkig) was een beetje bang voor zijn reactie, hij heeft namelijk een beetje de neiging om negatief te doen, als hij niet weet wat hij moet zeggen, maar hij reageerde erg leuk, dus dat is toch een beetje een last van mijn schouders zeg maar ;)
    van de week mijn eigen paps nog en dan na de echo mogen ook broers en zussen het weten! en de vrienden natuurlijk :D

7. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Ha allemaal,

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. ook ik was niet vooruit te branden vandaag. Heb vanmiddag een dutje gedaan (maar half uurtje bij elkaar) maar toch opgeknapt. Onverwachts kwamen er vrienden; heel gezellig. Lekker pizza gehaald; smaakte heerlijk! Ze hadden een kleintje bij zich; 5 weekjes. Zo lief! Hij had alleen last van spuitluiers. Man; hij poepte in 4 uur tijd 3 luiers helemaal vol (en heel zijn kleren eronder) wat stinkt dat!! Maar wel ontzettend lief zo'n klientje (klapperklapperklapperende eierstokken gelijk:D:D). Heb 2x verschoond; vond ik helemaal niet erg om te doen; ondanks de lucht;);).
    Verder groei ik als een tierelier. Hoe is dit bij jullie?
    Op mijn heupen is er al 10cm bij!!! Merk dit aan mijn truitjes; soms zie je net mijn (dikke;() buik...
    Op mijn taille 3 cm erbij en op mijn borsten 4 cm! Dat begint goed. Qua kilo's nog niets...
    Hoop maar dat het niet voor niets is!
    Zijn jullie al veel gegroeid?
    Diegene die een echo hebben van de week (ben ff kwijt wie ook alweer allemaal); heel veel succes en hoop voor jullie allemaal dat het helemaal goed is.
    Hoe laat moeten jullie? Ik om 10:00...

Liefs!

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    sinaasappeltje die kleintjes zijn ook zo enorm lief! hopelijk hebben wij in januari ook allemaal zo'n kleintje van onszelf in de armen:)

wat betreft groeien, ik heb het niet gemeten, maar ik merk aan mijn broeken dat ik enorm aan het groeien ben, ik wou van de week een zomerbroek van vorig jaar aandoen, maar kon al mijn broeken van vorig zomer met geen mogelijkheid meer dichtkrijgen:$ heb ook echt het idee dat iedereen het al aan me kan zien:) maar dat zal in werkelijkheid wel meevallen (hoop ik)

9. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Dreamz en weer lekker thuis?? Lekker kunnen genieten meis :)

Ik heb niet het idee dat ik aan het groeien ben, maar wel in mijn borsten ;)
    Hier gaat verder alles wel goed, laatste daagjes wat meer afscheiding en ook wat bruinige afscheiding dus dat is dan wel ff zorgelijk! Voel me prima en heb ook geen buikpijn en/of krampen dus dan zit het toch goed? Hebben jullie dit ook (gehad)?

Hebben jullie al leuke namen bedacht? Of ook een lijstje in word staan :p Ik wel hihi :)

xx

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi xLovely,
    Het weekendje was heerlijk, de thuiskomst was wat minder helaas.
    Vanmiddag bij het inbrengen van de utrogestan helderrood bloed, dus heb net de vk gebeld.
    Ze belt me zo terug en hopelijk kan ik vandaag nog naar het zh voor een echo....

11. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Wat! :( Maar meestal betekent het niets als er maar geen krampen bij komt kijken! Jeetje meis ik hoop dat alles goed is!

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Dreamz hoe is het nu? weet je al wat meer? duim voor je!

Lovely hier ook al een heel lijstje op de laptop staan hoor! in de afgelopen 2 jaar bij elkaar gespaard ;)

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik weet dat geen krampen niks zeggen, maar ik heb hiervoor al 3 miskramen gehad.
    Dus het risico is bij mij wat groter dan bij anderen.
    Ik kan om 18.30 terecht in het ZH voor een echo.
    Zit helemaal te shaken hiero...

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ohh meissie toch! Ik hoop en duim voor je dat dit keer alles goed komt! Dit gun je toch niemand?! :(
    Laat je even weten hoe het gegaan is?
    Dikke knuffel Lovely

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mijn duimen draaien ook op volle toeren!! laat je even weten hoe het gegaan is? dikke knuffel en hopelijk komt alles goed!!

16. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ dreamz: hier draaien de duimen ook voor je!!!

@ lovely: hier zijn de namen ook bekend. Niet onwijs veel. 2 voor een jongen en 2 voor een meid.

@ Riene: Hoe oud is jou dochter?

Gister zat ik te vertellen dat ik nergens last van had, nou vandaag bij bepaalde geuren draaide mijn maag zich om. Ik denk dat ik het ook niet lang verborgen kan houden op mijn werk. Heb hiervoor denk ik toch het verkeerde beroep haha

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    :( Dreamz: wat naar om te lezen! Hopelijk innestelingsbloed en verder wel alles goed.. Snap je helemaal dat je je zorgen maakt, dat deed ik zelfs zonder bloedverlies :(:(:( Ik duim zo voor je dat alles ok is!!

18. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Dreamz.... wat ontzettend spannend meid. Sjonge jonge; hoop zo dat het allemaal wel goed gaat!! Hou je haaks meis! Laat je even weten wat er uit de echo kwam? Is dat een medicijn wat je in moest brengen?
    @ alle anderen; hoe is het met jullie? Hier moemoemoe maar verder wel ok. Vind het zooo spannned voor woensdag. Knijp m nu al.
    Verder heb ik ook al jongens en meisjesnamen, inclusief voornamen ;).
    *knuffel!!*

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hey girls,
    Ik ben er weer!
    Ben in het ZH geweest, ze hebben me voorrang gegeven omdat ze wel aan me zagen dat ik flink gespannen was.
    Het was hartstikke druk namelijk, omdat zij momenteel de clienten waarnemen van een ander ziekenhuis, wat aan het verhuizen is.
    Dus ik was blij dat ik mocht komen.
    De gyn heeft een echo gemaakt en we zagen het hartje kloppen!
    Ukkie is 8,2 mm groot, wat neerkomt op een zwangerschapsduur van 6w5d.
    Klopt dus precies met de termijn.
    Het hartje klopte mooi stevig en regelmatig in het tempo waarin het behoort te kloppen, dus dat is goed.
    Ook de termijn ben ik erg blij mee, want bij de miskramen lag de groei altijd achter.
    Voor nu ben ik gerustgesteld, nu op naar woensdag voor de 3D echo in het Erasmus.
    (Zit nog steeds wel een beetje te shaken hier!)

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    WAAAAUWWWW!!! Gefeliciteerd meid!! Geniet van het goede nieuws :D

Deel Deze Pagina