De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel meid, ik ben nog gematigd enthousiast, maar voor dit moment wel blij!
    Dit wordt leven van echo naar echo.
    Nog 33 weken te gaan.;)

2. Riene

Riene Niet meer actief

Jeetje Dreamz!!!!! Denk ff checken hoe je weekendje is geweest zie ik ineens je bericht over het bloed...... En gelukkig ook meteen je bericht dat de echo er goed uitzag! Wat een ontzettende opluchting meid! PFFFFFFFFOOOOOOOEEEEEEHHHHHHHH Nu weer een beetje normaal adem halen. Super dat je het hartje zag kloppen! Nog maar 2 daagjes en dan zie je je mupje ook nog eens in 3d!

Kunnen we woensdag met zn drietjes voor de echo! Ben zo benieuwd.

Vandaag had ik gelukkig een iets beter dagje qua misselijkheid, ook een opluchting!

Mandy mijn lieve dochter is pas 7 geworden, al een hele dame dus. :) Ik krijg dus een aardig leeftijdsverschilletje tussen mijn 2 kindjes!

Wat namen betreft, ik ben daar zo slecht in. Vind zoveel namen wel leuk, maar maar een enkele naam waarvan ik zeg YES dat is het. Maar goed we hebben nog wel ff de tijd hè! ;)

Nou zeg, hoop ik wel dat de komende tijd het iets meer ontspannen is met ons kletsgroepje want sommige van ons hebben het toch wel heel spannend gemaakt zo nu en dan!

Ik ga lekker in badje nu. Liefs.

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Dreamz; jipppieee geweldig nieuws zeg! Wat moet dat een mooi moment zijn geweest om het hartje te horen!! Nu hopen dat het goed blijft gaan. Op naar woensdag (ben jaloers :p)
    Ik moet nog wachten tot volgende week vrijdag, maargoed ik heb dan wel al een echo gehad met 5w1d dusja :)

Fijne avond allemaal meiden
    Liefs!

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik ben ook echt superblij!
    Het bloed is nu bruinig geworden, dus ik hoef me daar geen verdere zorgen over te maken.
    Heb wel gelijk de orders van mijn man gehad om rustig te doen.
    Weekendje was ook best wel druk, dus nu weer terug in de relaxmodus!

5. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Wauw wauw wauw Dreamz; wat ontzettend fijn! En dan zo'n kloppend hartje; fantastisch!! Doe rustig aan he; je man heeft gelijk:D:D. Ben je al lang getrouwd trouwens? En hoe lan gben je al bezig met zwanger worden?
    Toast (met alcoholvrije champagne natuurlijk;)) op ons allemaal !!

6. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Proost!! :D

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wauw dreamz wat fijn dat je echo er goed uitzag en dat het hartje klopt! toch een hele geruststelling lijkt me! en dan woensdag een 3d echo lijkt me helemaal bijzonder!
    hier vandaag over een week de eerste echo.

ben sinds vandaag in 1x een heel stuk minder misselijk, aan de ene kant fijn, aan de andere kant maak ik me lichtelijk zorgen. herkent een van jullie dit?

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    @ All, dank jullie wel voor de lieve woorden.

@ Sinaasappeltje, ik ben nu bijna 2 jaar getrouwd en ben sinds januari 2009 bezig met zwanger worden en blijven. Heb 3 mk-en gehad in aug 2009(op huwelijksreis), apr 2010 en sept 2010.

9. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Delilah; ik ben het ene moment ook meer misselijk dan het andere moment. Hoeft niet perse wat te betekenen. Bij mij gaat het hoogstwaarschijnlijk wel fout; maar anderen (waar het wel goed gaat) hebben ook de wisselingen hoor.
    @ Dreamz; 3 miskramen is echt heftig en dan nog wel op huwelijksreis ook. Sjonge zeg. Wij zijn nu bijna 3 jaar getrouwd en juli vorig jaar gestopt met de pil. In oktober gericht geklust; en zwanger. Ging dus snel; maar dus ook mis. Heb het idee dat we al HEEL lang bezig zijn; maar dat valt dus nog wel mee. Maar als je graag iets wil; wil je ook liefst het gelijk hebben.
    Ik snoep mezelf van het weekend en vandaag tonnetje rond. Niet gewoon! Snoep (4 handen) langetjes kaneel (10 stuks) halve appeltaart... moet maar snel normaal gaan doen anders groei ik de pan uit;);).
    Fijne avond allemaal!

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Kijk uit met kaneel meid, dat mag je niet teveel hebben!
    Zit ook in appeltaart!

11. Riene

Riene Niet meer actief

Delilah ik voel me vandaag ook toevallig iets minder misselijk.... :)

12. Riene

Riene Niet meer actief

Dreamz gelukkig dat het nu alleen nog maar wat bruin is, wat een opluchting zeg!

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Zo echt wel, ik ben best wel opgelucht. Lig nu saampjes met mijn mannetje languit op de bank naar Supernatural te kijken.
    Ik ga me voorlopig flink gedeisd houden!

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ Dreamz wat een goed nieuws!!!

@ alle meiden die deze week nog een echo hebben veel plezier!!! En laten jullie weten hoe het was???

oh kan niet wachten tot we hier ook de eerste echo krijgen, moet zeggen dat het nu toch wel een stress tijd is.

Donderdag komt mvm langs, ben benieuwd. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Wat ze komen doen? Ze had het over lijsten invullen.

O, ja net een gaaf shirtje voor mijn dochter gekocht!! Staat op KUS IK WORDT GROTE ZUS. Heel poepig!!!

Ik ga mijn bedje in duiken. Morgen een lange werkdag van 09.00 tot 22.15. Mijn werkt bestaat 10 jaar en gaan met allen clienten naar de dierentuin. Wordt denk ik een drukke bedoeling.

Fijne avond allemaal!!!

15. Riene

Riene Niet meer actief

Pfffffff Mandy das idd een lange werkdag zeg.... Klinkt wel leuk allemaal, maar doe toch maar een beetje rustig aan!

Dreamz kan me voorstellen dat je je een beetje gedeisd houdt de komende tijd!

MvM geen idee hoe dat er nu aan toe gaat.... Doe er deze zwangerschap niet aan mee. Mijn vorige zwangerschap heb ik er wel aan meegedaan, zo fanatiek dat ik zelfs tijdens mijn opname in het ziekenhuis voor het overmatig braken nog die flessen mee had genomen. Maar die geur van die flessen..... krijg die geur niet meer losgekoppeld van hoe slecht ik me toen voelde, dus heb besloten er dit keer niet aan mee te doen.

16. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ riene: zal rustig aan doen. En anders gooi ik een client uit de rolstoel en ga ik er zelf inzitten haha.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap niet meegedaan. Maar nu toch besloten om wel mee te doen. Ben benieuwd. Op het werk wordt het al niks om de flessen te vullen aangezien ik het dan niet meer geheim kan houden. Dus wil het alleen thuis doen. Ach ik laat me verassen donderdag :)

17. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Goedemorgen meiden,

ik wil jullie allen een fijne dag toe wensen :).
    Voor ons zit het weer niet mee, lekker in de dierentuin rond banjeren in de regen erg fijn haha.
    Ik zal vandaag niet meer online komen, moet tot 22.15 werken. En morgen van tot 14.00 uur werken. Maar morgen avond ben ik weer van de partij!!!

Nogmaals voor iedereen die morgen de echo hebben, heel veel plezier bij het bekijken van jullie kleine wurmpje :). Laten jullie weten hoe het was?

Liefs

18. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Allemaal,

Ten eerste gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap :)

Ik wou vragen of ik ook nog mee mag doen? ik las ergens dat jullie het clubje liever besloten hebben dus ik vraag het maar eventjes.

Ik ben er sinds gisterachter gekomen dat ik zwanger ben ik denk dat ik 19 januari uitgerekend ben maar zeker weten doe ik het niet zal misschien een paar dagen schelen.

Groetjes Sharon

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    goedemorgen!!

hoe is het hier?? dames met een echo heel veel plezier gewenst!!!

hier is vanmorgen MvM geweest! had zelf al een testje gedaan, gewoon voor mijn eigen gevoel en die was knalpositief! de test van MvM is veel minder gevoelig, maar ook die was positief, dus ik mag mee doen!! kan 9 weekjes meedoen, ben nu al 7 weken, dus de eerste week valt al af.
    heb een mooie armband gekregen (die ik nog maar niet om doe) en als ik tot het einde mee doe krijg ik nog een leuke tas!
    zal ff een foto toevoegen, de op 1 na onderste heb ik vanmorgen zelf gedaan, en de onderste is van MvM!

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi Sharon,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    We willen dit clubje het liefst zo houden zoals het nu is.
    En als we iedere keer mensen gaan toe laten, wordt het uiteindelijk alsnog een drukke bende.
    Dit is helemaal niets persoonlijks, maar we willen het graag goed bij kunnen houden.

Deel Deze Pagina