@ Dreamz bij mij belde ze al na 3 dagen. En de week erna kwamen ze langs. Nou mijn flessen zijn net gebracht. Ziet er wel raar uit hoor. Een fles en een opvangkan op de wc. Moet er nu wel aan denken dat als ik bezoek krijg dat ik die spullen even ergens anders neerzet. Anders zullen ze zich ook wel afvragen wat wij op de wc uitspoken haha. Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? Ik ga shoppen, ga volgende week naar de toppers en moet nog op pad voor een outfit. En verder lekker niks doen. Genieten van ons meisje. Je kan merken dat ze bijna twee wordt haha. Ze zit nu echt in de fase ik ben twee en ik zeg nee haha. Ze zegt overal nee op maar doet het vervolgens wel. En sinds vandaag kan ze je blikken geven daar zeg je u tegen, maar dan zie ik mezelf terug haha Iedereen alvast een fijn weekend!!!! Met gelukkig mooi weer
mandy dat probleem hebben wij hier niet gelukkig, want wij hebben een 2e toilet boven, dus ik heb de kannen en de opvangkan boven staan, als ik moet plassen ga ik gewoon naar boven, niemand die hier verder boven komt eigenlijk alleen lief en ik, dus dat is wel handig verder gaat het hier wel goed, behoorlijk misselijk nog en dat is nu wel echt ochtendmisselijkheid (gelukkig) en niet meer de hele dag! en nog steeds erg moe! nog maar 3 dagen tot de echo
Meiden, ik ben de komende tijd wat minder online, ben zo enorm misselijk. Heb medicijnen gekregen van de gyn maar die helpen helaas niets.... Delilah ben blij te horen dat jouw misselijkheid juist iets is afgenomen. Ik ben het nu de hele dag door juist en moet moeite doen niet te braken..... Liefs.
Riene meid wat balen dat je zo enorm misselijk bent! hopelijk slaan de medicijnen snel aan, en ben je snel weer goed te pas! knuffel voor jou!
@ Riene, das mooi balen. Hoop dat het snel wat afneemt. @ Delilah, fijn dat het bij jou afgenomen is!!! Hier eigenlijk niet heel veel kwaaltjes, ja van mijn voorgevel. En wel regelmatig kok neigingen. Maar niet misselijk of overgeven. Wel super moe, kan wel de hele dag slapen.
Zo maar is aan de kook hier, hoor net van dochterlief dat we macaroni gaan eten. Heel knap als ze nog geen voorbereidingen gezien heeft. Misschien is ze wel helderziend haha. @ allen, eetsmakelijk voor zo en alvast een fijne avond!!!
Hi girls, Zo hehe, ik heb echt een slechte dag achter de rug. Mijn moeder was hier gisteravond en die vertelde dat mijn tante op sterven lag. Daar zijn we vandaag naar toe geweest en het was een hele emotionele dag. Ben ook echt helemaal gesloopt nu, dus ik ga mijn bedje in. Morgen weer een drukke dag voor de boeg, maar zondag heb ik de hele dag voor mezelf gehouden, dus ik hoop dan wat meer te kunnen reageren op de anderen. Fijn weekend meiden en tot zondag!
Hallo meiden, Zou ik mee mogen komen kletsen? Ik ben Bo, 21 jaar en nu in m'n 7e week van de zwangerschap. Ik weet het nu 3 dagen ongeveer en ben helemaal blij. Het is super snel gegaan. 1 maart gestopt met de pil, toen pil-menstruatie, toen na 30 dagen cyclus op 5 april menstruatie. Had 5 mei ongesteld moeten worden en heb op de 9e getest en die was negatief. Heb nu 3 dagen terug getest en die was zeeeerrr positief. Erg snel gegaan allemaal Ben benieuwd naar jullie ervaringen en symptomen. Ik heb het veel koud, ben onwijs moe, hoofdpijn en veranderde eetlust, en heb er ook nog is heel leuk een vaginale schimmelinfectie bovenop gekregen door die gekke hormonen. Groetjes Bo
Hoi Bo, dit clubje willen we graag zo houden als het in het begin was. Dit omdat we erge drukte willen vermijden en we elkaar al een beetje kennen. Het is niks persoonlijks, maar anders kunnen we het niet goed bijhouden.
Had gelukkig een iets betere dag vandaag! Dreamz wat vervelend van je tante, sterkte ermee meid en een dikke knuffel!! Heb sommige meiden al een hele poos niet meer bij ons kletsclubje gezien.....
Hoi Riene, Nee, idd al een aantal meiden een tijdje niet meer gezien. Misschien hebben ze het effies druk ofzo. Ben blij dat je weer een iets betere dag hebt gehad vandaag. Mijn dag was wel aardig, totdat ik net werd gebeld door mijn schoonzus dat mijn tante nu echt hard achteruit gaat, dus dat we op een begrafenis kunnen rekenen in de aankomende week... Qua zwangerschap heb ik het idee dat het wel goed gaat, al heb ik de indruk dat de hele situatie met mijn tante mij en ukkie niet zo goed doet. Heb eigenlijk ook een heel zwaar gevoel om naar die begrafenis te gaan. Vooral omdat ik het niet echt kan gebruiken om nu overstuur te raken... Wat zou jij doen?
Dreamz ik zou eerst heel even afwachten. Mijn oma heeft 2 keer op sterven gelegen en we hadden al afscheid genomen en nu 5 jaar later leeft ze nog steeds.... Maar goed, er is natuurlijk ook een grote kans dat jullie helaas wel afscheid moeten gaan nemen van je tante. Ik snap dat je je kwetsbaar en onzeker daarover voelt. Vooral met het oog op je zwangerschap en je vorige zwangerschappen. Ik kan helaas die beslissing niet voor je maken, ik weet ook niet hoe je normaal op begrafenissen reageert. Van mijzelf weet ik dat ze heftig zijn, maar dat ik wel altijd blij ben geweest te zijn om zo een dierbaar persoon los te kunnen laten, o.a mijn lieve papa 5 jaar geleden. Maar jij moet straks gewoon doen waarbij jij je het beste voelt en als die beslissing is niet te gaan dan kun je ook vanuit thuis afscheid nemen van je lieve tante! Vooral niet schuldig voelen over wat je beslissing ook zal zijn.... En verder, stress etc is niet goed voor jezelf en je kleintje maar ze kunnen heel wat aan hoor die kleintjes! Was in mijn vorige zwangerschap ook gergeled heel bang omdat ik zo braakte, uitdroogde en afvalstoffen in mijn bloed had en steeds flauwviel etc en dochterlief is supergezond geboren. Dit is natuurlijk wel een heel andere situatie.... Dus nogmaals doe waar je je zelf het beste bij voelt, je tante zal je zeker begrijpen wat je beslissing ook zal zijn! jij hebt jezelf en je kleintje om voor te zorgen! Nogmaals een big hug!!!
Dankjewel lieve Riene, Het is misschien ook wel dubbel zo moeilijk omdat ik 3 jaar geleden mijn vader heb verloren en hij is dan ook meteen de laatste die we hebben moeten wegbrengen. Dus dat komt nu allemaal naar boven, plus dat zij de zus van mijn papa is, dus ja, dat is best heftig. Ik laat het van de week allemaal maar een beetje zijn beloop gaan en zal de beslissing om te gaan weloverwogen nemen. Iets heel anders trouwens: Gisteravond heeft de mevrouw van moeders voor moeders gebeld en die komt maandagochtend bij mij langs! Ben erg benieuwd, dit is de eerste keer dat ik eraan mee durf en wil doen!
Dus jij kent het helaas ook al om relatief jong afscheid te hebben moeten nemen van een lieve ouder.... Bij mij was het toen mijn vader, 3 maanden daarna zijn broer en 2 maanden daarna zijn zus, ook absurd! Maar ik snap je dilemma, echt waar! En nogmaals wat je beslissing ook is, maakt niet uit, zolang jij maar voelt dat het de goede is. MvM komt gelukkig wel al snel langs bij je! Vind het fijn te horen dat je je gelukkig zeker genoeg voelt om eraan mee te kunnen doen! En woensdag mag je alweer voor je volgende echo hè! Ben benieuwd of je dan al een mooi verschilletje ziet met afgelopen woensdag. En oh ja je kan ook altijd even met je vk (of liep je ook bij de gyn?) overleggen overigens als je toch moet gaan beslissen omtrent je tante hè! Ik ga nu naar bedje, jij ook alvast welterusten! Niet te veel malen komt allemaal helemaal goed en sommige dingen kun je helaas toch niet beïnvloeden.... XX
Jeetje, dat is ook echt bizar, dat alles achter elkaar gaat. Mijn vader was nog maar 61, ik kan het eigenlijk af en toe nog steeds nauwelijks geloven eigenlijk. Ja, ik heb woensdag weer een echo, als het goed is zou ukkie toch al weer een stuk gegroeid moeten zijn en het hartje zou 160 slagen per minuut moeten slaan. Ik hoop dat dat het ook doet. De komende 1,5 is nog heel spannend, want we hebben mk'en gehad met 7.4, 8.4 en 9.0, waarvan de laatste 2 begonnen met bloed op 6.4. Nu dus gelukkig niets van dat alles tot nu toe. Ik denk dat als we de 9 weken hebben gehaald dat ik me dan weer iets zekerder ga voelen over deze zwangerschap. Wanneer heb jij de volgende echo? Ik vind het ook fijn dat MvM zo snel al langskomen, want ik ben natuurlijk al bijna 8 weken nu. Ik kan idd wel even overleggen met mn vk over mn tante. Welterusten meid, ik ga nog even een serietje kijken met mijn mannetje, hopelijk kan ik mijn hoofd een beetje leger maken. Morgen heb ik de hele dag vrij gehouden voor ons samen, daar kijk ik erg hard naar uit! Dikke knuffel xx
Ik ben er ook nog, maar de laatste daagjes is het vrij rustig. Ik mis Sam en Makamba, hun hebben al meer dan een week niet meer gereageerd. Komt wel weer denk ik? Hier gaat alles goed, laatste dagen weer bruine afscheiding.. hopelijk betekent dit niets. Vrijdag echo en dan gaan we ook een weekend weg dus hopelijk is alles goed op de echo en kunnen we met een gerust hart er tussenuit @ Dreamz; sterkte wat betreft de situatie in je familie! En succes morgen met MvM Fijne zondag allemaal! xx
ik ben er ook nog Dreamz wat een rot situatie met je tante! kan me heel goed voorstellen dat het enorm verdrietig is allemaal, kan je helaas ook niet helpen met wat te doen! gewoon je gevoel volgen zou ik zeggen! Riene Tjee ook heftig als je meerdere dierbaren in zo'n korte tijd verliest! lovely wat rot dat je weer bruine afscheiding hebt, het hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar toch vervelend, fijn dat je vrijdag al een echo hebt! hier gaat het allemaal goed, nog steeds misselijk en moe, maar dat zal nog wel ff zo blijven en enorm veel zin in morgen!! eindelijk de eerste echo!! ben zo nieuwsgierig, ga er maar van uit dat alles goed is! dan kunnen we het eindelijk aan de broers/zussen en vrienden vertellen! fijne zondag allemaal!!
@ Delilah: je mag morgen al voor je echo!!! @Dreamz & Riene: sterkte in deze moeilijke periode Wat rot allemaal!! @Hier: gisteren personeelsfeest gehad, was erg gezellig! Alleen mijn directe collega, collega van P&O en mn leidinggevende weten nog maar van mn zwangerschap, de rest nog niet hebben overige ook nog niets door!! Hoe gaat het bij jullie met vertellen??
@ norii leuk personeelsfeest! is hier ook altijd erg gezellig! hier weten nu beide ouders, mijn zus en een vriendin het! als de echo morgen goed is zijn de andere broers/zussen de vrienden en de opa's en oma's aan de beurt heb het idee dat de meesten het hier ook niet door hebben, ze weten allemaal dat we graag een kleintje willen, maar dat we al 8 weken zwanger zijn verwachten ze geloof ik niet we krijgen allemaal van de super verbaasde reacties heel leuk! alleen mijn zus die wist precies wanneer ik ongie moest worden, die wist ook dat ik al 3 dagen overtijd was, maar toch was ze enorm verrast toen ze erachter kwam! ik was zonder van te voren aan te geven naar haar huis gereden, en had de test ingepakt, voor ze me kon vragen of ik zwanger was heb ik die haar gegeven, ze was echt helemaal blij! zo leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is!