De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ dreamz gecondoleerd. En heel veel sterkte de komende tijd.

@ delilah wat een mooie echo!!! en wat fijna dat alles goed is!!! Onwijs mooi he om te zien dat en te beseffen dat er een klein wonder in je leeft.

Hier is alles goed. Druk op het werk. Ik heb meerdere taken op het werk, en 1 daarvan is echt stressvol. Ik zit erover te denken om met mijn manager rond de tafel te gaan zitten en ervoor te kiezen om deze taak tijdelijk te laten vallen. Dan heb ik wat meer rust op mijn werk. Verder nog wel steeds erg moe, kan wel dagen slapen.

Hoe is het met jullie?

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes, wij zijn superblij met deze mooie echo, en we zijn volop aan het genieten, eerste onzekerheid is nu wel weg ;)
    gisteren de broers en zussen verteld! helemaal leuk! iedereen reageert zo enthousiast!
    hoe is het verder met jullie?

3. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hier alles goed. Alleen erg last van mijn onderrug. Moet ook zeggen dat ik de laatste week en deze week erg veel werk. En onze clienten worden er ook niet lichter op haha. Maar goed dat we donderdag een nieuwe til cursus gaan krijgen.

Wat voor werk doen jullie eigenlijk allemaal? En hoeveel uur werken jullie?

Ik werk 32 uur. Op vaste dagen. De ene week werk ik ma-di-za-zo en de andere week ma-di-woe-vrij. Wat wel inhoudt dat ik om de week een reeks van 5 heb. En nu heb ik twee keer een reeks van 5 dagen werken (met 1 dag vrij ertussen) omdat mijn meisje maandag jarig is en ik dan niet wilde werken ( wat me logisch lijkt, maar blijkbaar niet voor iedereen. Want heb moeite moeten doen voor een vrije dag).

Fijne dag meiden, ik ga werken. Heb weer laat en morgen vroeg. Dus ben er morgen avond pas weer.

4. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ik voel me goed maar net een zielige blog gelezen van iemand die 7w5d was en gister een echo gehad hebben waarop helemaal niets te zien was :( vruchtje was klein en er klopte geen hartje. Zo erg! Maakt mij dan ook weer direct onzeker. Vreugde en verdriet ligt zo dicht bij elkaar...

Ik werk ook 32 uur verdeeld over 5 werkdagen. Ik werk in de kinderopvang, bij de peutertjes van 2-4 jaar :)
    Hoeveel willen jullie na de bevalling gaan werken? Ik denk dat ik dan 3 dagen wil gaan werken... weet het nog niet zo goed.. eerst ff een goede echo en als alles goed gaat ga ik maandag eerst kraamzorg regelen. En dan zien we wel verder :D

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik werk ook 32 uur, verdeeld over 4 dagen! straks als de kleine er is ga ik naar 20/24 uur ongeveer!

6. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Hallo Allemaal!

Mag ik mij hier ook toevoegen?
    Ik ben nu 5 weken zwanger en als alles goed gaat eind januari uitgerekend.
    Ga van de week de verloskundige bellen:D

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @ Delilah wat een mooie echo! zo bijzonder :D ik mag morgenavond!! :D:D:D

@ Dreamz: gecondoleert meis!!

@Sinaasappeltje: hoe is het vandaag gegaan?? Ook jij heel erg veel sterkte met zo'n rotdag als vandaag :( ik denk aan je!!! *knuf*

@xLovely: wat naar! af en toe denk ik dat ook wel 'ns en maakt het mij ook onzeker. Ik zou het zó erg vinden!!

@Hier: ik werk ook 32uur verdeeld over 4 dagen. Altijd op donderdag vrij. Als de kleine er straks is, wil ik graag 24uur gaan werken, verdeeld over 3 dagen. Mijn directe collega wil waarschijnlijk van 16 naar 20uur per week gaan, 2,5 dag dus. Nu werkt ze 2 dagen en ik moet zeggen; het is wel errug weinig! ik zou dat nooit willen.

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Pippimax, sorry, maar de meiden die hier kletsen komen uit een vast clubje, dus we willen dit clubje graag houden zoals het is....

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hey girlies,

Ik ben er ook weer eventjes.
    Sorry dat ik niet meer tijd voor jullie heb vrijgemaakt, ik ben erg druk met mezelf geweest.

Norii, leuk dat je morgen voor de echo mag!
    Ik mag morgenmiddag weer voor de 3D echo.
    Ben heel erg benieuwd of alles nog goed gaat daar binnen!
    Mijn buik begint gewoon al te groeien.
    Ik ben van mezelf helemaal niet slank, maar de bolling wordt steeds groter! :D

Qua werk heb ik het op een laag pitje gezet.
    Ik werkte 2 dagen in de week, maar dat was erg zwaar werk.
    Dus ik heb in overleg met mijn leidinggevende besloten om voorlopig niet te werken en na de bevalling mag ik terug komen als ik wil.
    Maar of ik dat ga doen, weet ik nog niet, omdat ik altijd heb gezegd dat ik heel graag thuis bij ukkie zou willen blijven.
    Zou niet weten waar ik mijn kindje zou moeten brenegn als ik zou gaan werken, want zowel ouders als schoonouders vertrouw ik mijn uk niet zomaar toe...

Nou meiden, ik ga even lekker mutsen vanavond!
    Tot morgen, ik kom mijn echo wel effe showen hoor!
    Ik mag om 13.30!

10. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Wat voor werk doe je dan dreamz als ik vragen mag?

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik werk op een vakantiepark in de bungalow schoonmaak.

12. Riene

Riene Niet meer actief

Norri en Dreamz veel plezier met de echo morgen!

Dreamz hoe voel je je nu eigenlijk? Al een beslissing genomen of je naar de begrafenis gaat?

Ik werk 4 volle dagen, sta voor de klas, asiezoekerkinderen van 9 tm 13 jaar oud. Komend schooljaar ga ik 3 dagen werken. Dat is ook mijn vast contract, die ene dag extra was tijdelijke uitbreiding... Nou ja tijdelijk, dat heeft 3 jaar geduurd hahaha. Maar goed, ben op zich wel blij met een dagje minder!

Gelukkig gaat het met mijn misselijkheid nog steeds redelijk. Vorige week zag ik het echt niet zitten, maar vanaf zaterdag ging het ineens wat beter en gelukkig nog steeds.....

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    @ Riene, ik ga denk ik wel vrijdag, zolang als ik het trek in ieder geval.
    Heb helemaal zin in de echo morgen! Hoop dat alles goed zit.

14. Riene

Riene Niet meer actief

Boh ja alweer je tweede echo! Ben zo benieuwd of je in 3d nu al een verandering ziet! Zou toch super zijn al armpjes of zo te zien.

Lijkt me een wijze beslissing vrijdag te gaan en jezelf goed in de gaten te houden! Zal in ieder geval aan je denken vrijdag! (Voor wat dat waard is...)

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja ik ben ook superbenieuwd naar de echo! Ik kom m morgen wel showen hoor! Heb jij ook een ideetje wat er in je buik gebeurt.
    Wanneer heb jij weer een echo?
    Bedankt voor je lieve woorden! :)

16. Riene

Riene Niet meer actief

Graag gedaan!

Ik moet morgen over 2 weekjes weer. Dan zat er 3 weken tussen de echo's.... Ik kan idd goed meekijken met jouw echo's hahaha aangezien we maar 1 dagje schelen hè! ;)

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Precies! ;)
    Ik heb eigenlijk best wel mazzel met zoveel echo's.
    Nu maar hopen dat iedere woensdag goed nieuws betekent. Het blijft toch maar spannend allemaal.

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    norii en dreamz heel veel plezier morgen bij de echo, het is zó bijzonder om te zien ;)

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Thanks! Ik heb om 19:00uur de afspraak staan, lekker heel de dag in de zenuwen op mn werk wachten tot het 19:00uur is :p gemeen eigenlijk!! hihi

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nori en dreamz veel succes morgen met de echo!:D

ben al helemaal nieuwsgierig naar de foto!:D

Ik heb het even allemaal niet meer zo goed op een rijtje:)
    Zijn er nog meer die binnekort een echo krijgen?
    Ik mag maandag! dus nog 5 daagjes!:D(maandag telt niet mee hihi)

Hier gaat alles goed hoor, gelukkig nog nergens last van behalve pijnlijke borsten... maar goed als dt alles is:D
    Hoop dat het ook zo blijft!
    Merken jullie trouwens al verandering aan jullie buiken?
    En zijn er hier ook van jullie die ook in de januari 2011 buikjes topic zitten of niet?

Ik dacht misschien is het hier ook wel leuk om even allemaal een foto van ons buikje te spammen?!:D:cool:

Deel Deze Pagina