voor alle andere dames waar ik vergeten ben op te reageren met goed nieuws enzo.. sorry alvast! (mn hoofd is net een vergiet)
Dag allemaal! Hier ben ik dan weer eventjes. @delilah Wat een prachtige echo meid! Dat moet een erg goed gevoel geven of niet? Wanneer heb je je volgende echo? @dreamz3 Allereerst gecondoleert met je tante. Dat is een enorm groot verlies. Helaas weet ik hoe het voelt om familieleden te verliezen en zo ook in de zwangerschap, mijn vorige zw was dit mijn oma. Net na mijn positieve test heb ik ook vernomen dat dit keer weer iemand van de familie het niet lijkt te redden. Ik wens je enorm veel sterkte toe op de begravenis!!! En hopelijk maakt dit verdriet het vandaag met een enorm mooie echo een beetje goed. Veel succes en plezier vandaag. @Riene Wat een leuk werk! Geef je ook echt les op het asielzoekerscentrum zelf? Heb je het je dochter inmiddels al verteld? @Norii Enorm veel succes vanavond met de echo. Dat is je eerste toch? I'm sorry, ben net een zeef. Dat wordt zeker aftellen op het werk, hopelijk gaat de dag snel voorbij. @Sam20 Leuk dat je maandag een echo krijgt! Ik krijg hem woensdag. Spannend he? Wat fijn om te horen dat je je verder helemaal oke voelt. Hier al wel een buik hoor en niet alleen dat, mijn hoofd is opgezwollen, mijn boobs, mijn benen..bah! Mijn neefje zei gisteren ook tegen mij: tante, je hebt helemaal een ander gezicht gekregen. Via deze weg wil ik Valerie en Sinaasappeltje nog enorm veel sterkte, kracht en moed toespreken met hen verlies! Hopelijk maken zij het fysiek en mentaal goed. Voor diegene die ik ben vergeten, excuses. Liefs Makamba
Dan nu even een reactie van mijn kant. Doorgaans ben ik al ziek, ook volledig afgekeurd helaas en in een zw wordt dit veelal alleen maar erger. Het is begonnen met extreme moeheid, hoofdpijn en duizeligheid. Zodra het kan slaap of lig ik dan ook te rusten. Vandaag moet ik ook even mijn hb prikken en wellicht de waarden van mijn vitaminen. Vorige week vrijdag heb ik enorm veel pijn gekregen in mijn rechter gezicht, de slaap, het oor, de kaak en de kiezen. Enorm veel pijnaanvallen. Wist niet waar ik het zoeken moest, zelfs paracetamol hielp niet. Door die enorme pijn ook veel krampen in de buik gekregen. Gisteren hebben ze geconstateerd dat ik een ontstoken zenuw heb. Helaas 4 verdovingen gehad welke in de placenta terecht komen. De pijn is gedeeltelijk verholpen, voel het nu nog steeds alleen in mindere mate. Moet dan ook opnieuw een behandeling echter moet dit eerst overlegd worden met de gyn ivm de verdovingen. Hier moet ik a.s. woensdag naar toe. Ondanks dat wij ons zoontje niets hebben verteld zegt hij continu "baby" tegen mijn buik. Hij zegt ""baby lief, baby aai, baby kus, zusjeeee! " Heb hem al gezegd dat het ook een jongentje kan zijn. "Neeheee meisje" zegt hij. Toeval of niet, bij de buurvrouw had hij het ook goed. Ben dus bij ons ook zeer benieuwd. Zo dat was het wel weer even vanaf mijn kant. Tot horens! Liefs Makamba
@ Sam; ja ik merk zeker wel verandering aan mijn lijf, nu ben ik gewoon slank van mezelf maar een buikje heb ik altijd al gehad Hou nu eenmaal van lekker eten haha! Maar sinds ik zwanger ben lijkt het buikje een bolletje te krijgen Ik zet (nog) geen foto hier neer, misschien met 10 of 12 weken ofzo En ik heb vrijdag mijn echo! Komt al dichtbij! Ach en dat je dingen vergeet is echt niet erg, is zwangerschapsdementie xx
dreamz meid nee toch! wat ontzettend kl*ten! wat is het leven soms oneerlijk! kunnen ze geen reden vinden waarom het nu al 4 x mis is gegaan? dikke knuffel voor jou meis, en heel veel sterkte gewenst!
@ Norii, veel plezier bij het zien van je ukkie zo!!!!! Hoop dat alles goed is. Laat je weten hoe de echo was???
Dreamz nee.............. totale verbijstering hier zeg! Wat ontzettend klote! Wat oneerlijk allemaal. Zou zo graag willen dat we iets van jullie pijn zouden kunnen wegnemen. Heel veel sterkte lieverd!
Hee meiden!! Echo was goed, kleintje groeit goed, hartje klopt en ukkie is 1.9cm Ik ben precies 8 wk en 3 dg Over 4 weken mag ik weer voor een fotoshoot!! Morgen eerst nog de intake
Dank jullie wel meiden, het is zo onwerkelijk nog. We gaan de mk nu maar afwachten en dan zien we wel weer verder. Ik hou me even een tijdje afzijdig van het forum, maar kom over een tijdje even laten weten hoe het ervoor staat. Allemaal een hele dikke knuffel!
Norri leuk leuk Geniet ervan meis ! Dreamz alle sterkte toegewenst!! Zo vandaag nog een dagje werken en dan lekker tot maandag vrij. Morgen de echo en dan heerlijk een weekend weg !
@ Norii mooie echo . Ik kan ook echt niet wachten tot wij onze ukke puk voor het eerst mogen zien. Hoe is het verder met jullie? Hier gaat het goed. Vandaag nog even een teamvergadering en dan vrij tot dinsdag . Ondertussen druk bezig met alle voorbereidingen voor mijn dochter haar verjaardag. Tip van de week..... pak nooit de cadeautjes in waar je kind bij is. Ohhhh wat een ramp. Ze wilde alles hebben en alles moest uit de dozen. Gelukkig kunnen afleiden met een rol inpakpapier, zodat de dozen netjes dicht bleven. Ondertussen ook druk met haar kamer. Morgen avond gaat ze definitief over naar haar peuter kamer . Ben benieuwd hoe dat zaterdag morgen gaat, aangezien ze dan zelf haar bed uit kan komen. Meiden fijne dag!!!!