wij willen ook graag weten wat het word! kan me voorstellen dat mama's die al een kindje hebben het wel jammer vinden dat ze niet alles nieuw kunnen/willen kopen het is gewoon heel erg leuk om te doen, en er is zoveel leuks te koop! Mandy heet jouw dochtertje Yara? ik moet even kwijt dat ik dat echt een GEWELDIGE naam vind! staat bij ons op nummer 1 voor als het een meisje word
@ Delilah, mijn dochter heet inderdaad Yara!!! Wij wisten ook meteen dat dit het zou woorden als het een meid was ( wij waren meteen verkocht bij deze naam). En jaaaa we mochten hem gebuiken haha. Wij willen ook weten wat het wordt. ben echt heel benieuwd. Bij Yara zei mijn gevoel vanaf het begin al dat het een meid was, en mijn gevoel was goed. Dus ben benieuwd of mijn gevoel het deze keer weer goed heeft. Wij hebben nu ook al een naam voor een meid en een jongen. Zijn jullie al met namen bezig? of al een naam gekozen? Ben benieud of er uiteindelijk dubbele namen gaan komen als we allemaal bevallen zijn
bij ons zijn we het over de meidennaam allebei helemaal eens, de jongensnaam heb ik ook al, maar manlief wil nog even verder kijken we hebben nog tijd zat! maar als het over 11 weken een meisje blijkt te zijn dan zijn we met de naam al klaar, als het een jongetje blijkt te zijn (wat ik denk) hebben we nog ongeveer 20 weken om het eens te worden haha
@Riene: hoe was je echo??? Dat was toch vandaag? @Mandy24: ik hoop voor je dat je deze zwangerschap goed doorkomt, zonder gekke dingen! Hoe voel je je verder? @Hier: morgen en vrijdag lekker vrij! Heerlijk Tot nu toe hele leuk reacties gehad op ons grote nieuws. Op het werk en alle vrienden weten het inmiddels en zijn dolbij. Heb al enorm veel kaarten binnen gekregen van vrienden die ons feliciteren met het aanstaande ouderschap, zó leuk! Fijne avond allemaal!!
@ Norii hier gaat alles goed. Merk wel als ik teveel laat vroeg achter elkaar heb dat ik dan wel last van mijn rug krijg. Merk nu ook hoe zwaar onze clienten eigenlijk geworden zijn in de afgelopen 3 jaar ( as ik kijk tijdens mijn zwangerschap van Yara en nu). Volgende week voor het eerst naar de vk, dan worden er ook afspraken gemaakt rondom mijn controles. Deze zullen bij deze zwangerschap vaker plaatsvinden. Wij zijn heel makkelijk geweest met de namen haha. Wat het ook wordt het krijgt dezelfde naam
Hier ook lekker vrij vandaag! Manlief moet helaas wel werken.. maar zo kan ik een beetje aanknommelen en misschien straks even wat shoppen ofzo Wij hebben nog niet over een naam nagedacht maar ook dat komt wel. Bijna iedereen in onze omgeving weten nu dat ik zwanger ben. Superleuk allemaal die reacties. Ook op hyves, niet normaal haha! Gisteren hadden we een verjaardag van een oom van mij en toen stormde de familie ook op me af Dus dat is wel leuk allemaal. Verder hebben we een leuk kamertje op marktplaats gezien. Daar gaan we hopelijk snel kijken... zoo leukk... *smelt* Ik voel me trouwens helemaal prima, mijn boobs zijn wel wat gegroeid maar verder ben ik er toppie aan. Genieten dus! Fijne dag allemaal! xx
Nou meiden het is hier wel rustig he de laatste tijd... Ik mis de tijd met Dreamz, Valerie en sinaasappeltje. Sam kletst ook niet meer mee, (wel in een ander topic) Makamba is ook verdwenen dus blijft er niet veel over! Wel jammer Fijn weekend
Aahhh ik wil nog wel meekletsen hoor! Ik kreeg alleen elke x geen 'update' dat er was gekletst afgelopen 2 dagen en daarvoor ook elke keer druk gehad met werken enzo
het is hier inderdaad érg rustig beetje jammer is dat wel! hier gaat het prima, vandaag ff een minder dagje gehad, heel de dag misselijk en ben ook nog eens heel erg moe, vanavond lekker optijd slapen en dan maar hopen dat ik me morgen een stuk beter voel! hoe is het met jullie?
Met mij is het super, niet normaal hoe blij ik ben dat ik me gewoon goed voel. Niks geen kwaaltjes, gewoon lekker op en top zwanger wezen Ben niet meer moe, was ik alleen in de 6e week dus that's all! Ik kan makkelijk laat naar bed en 's morgens fit opstaan. Geen misselijkheid te bekennen Riene en Norii hoe gaat het met jullie? x
Hey meiden! Norii ik heb mijn volgende echo volgende week woensdag! Mijn misselijkheid lijkt sinds 3 dagen weer een stuk minder te zijn..... Is dat niet raar met ruim 9 weken al afname van misselijkheid? Ben er wel blij mee hoor, maar voel me er ook wel een beetje onzeker over. Ben lij als er volgende week weer een echo gemaakt wordt! Heb wel sinds gisteren behoorlijk last van brandend maagzuur..... Heb ik met mijn vorige zwangerschap helemaal nooit gehad. Iemand van jullie nog een tip? Heb iets gehaald bij de apotheek vandaag, maar dat helpt niet echt. En van een paar happen pudding wordt het ook niet beter. Krijg het meteen bij een eerste hap die ik eet of meteen met drinken.... Voor de rest gaat het wel goed hoor! Dochterlief vraagt elke dag hoe het met me gaat, zo schattig en ze vraagt elke dag hoe groot de baby nu is! Hahahaha. Fijn dat de meesten van ons zich overwegend goed voelen! Delilah hopelijk is het gewoon 1 minder dagje voor je..... en gaat het morgen weer een stuk beter. Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Wij gaan een weekje naar Griekenland! Verheug me er nu al op!
@Riene: hihi sorry! weekje te vroeg @All: alles goed hier, heerlijk weer gehad; lekker in de tuin gezeten bij een vriendin. Morgen nog een mooie dag, dus dat wordt weer lekker niksen! Voel me verder nog steeds goed, nog niet misselijk geweest, alleen erg moe.. Over 20 dagen alweer 12wk echo! Wat gaat het snel Fijn weekend allemaal!!
Riene dat lijkt me ook enorm vervelend zeg, maagzuur! dat heb ik gelukkig nog niet gehad maar erg prettig lijkt het me ook niet! wij gaan van de zomer niet op vakantie, we zijn net voor 6 weken terug naar Turkije geweest, heel misschien (als ik me goed voel) gaan we eind september/begin oktober nog een weekje weg, maar dan ben ik al bijna 30 weken geloof ik dus ff kijken hoe dat gaat Griekenland dat lijkt mij ook wel een mooi land! Turkije was voor mij de eerste ver weg bestemming, was nooit verder geweest dan bovenin Frankrijk! moet de wereld nog een beetje ontdekken haha! Norii heerlijk is dat dat je nu zo lekker buiten kunt zijn! ben ook enorm aan het genieten van het mooie weer! wat fijn zeg dat je nog niet misselijk bent geweest! jij bent even ver als mij toch? morgen ook 10 weken? mijn 2e echo heb ik over ff denken 17 dagen! 21 juni mag ik weer en heb gisteren met manlief bedacht dat als alles goed is, we met 16 weken een 3D/4D pretecho laten doen met geslachtsbepaling! kan niet wachten tot de 20 weken fijn weekend allemaal!
@ Delilah wij konden met Yara ook niet wachten tot de 20 weken. Dus hier hebben we toen ook met 18 weken een 3d echo met geslachtsbepaling gedaan. Nu willen we ook weer graag weten wat het wordt ( ben reuze benieuwd of ik mag gaan shoppen voor blauw, of dat de dozen roze van zolder kunnen), maar denk dat we ook deze keer niet wachten tot de 20 weken echo haha @ Riene wij zouden in week 52 een week naar de efteling gaan met mijn schoonouders, maar dat gaat maar niet door haha aangezien ik dan rond de 38 weken ben. Dus nu blijven we lekker thuis, gaan allemaal leuke dingen doen met Yara en miss wel een lang weekend weg. Maar echt ver weg gaan we niet. Ik heb alleen nog last van mijn boobs. En dochterlief begrijpt dat natuurlijk nog niet, dus die leunt regelmatig met haar volle gewicht erop (auw). Verder heb ik dagen dat ik heel moe ben, maar andere dagen ben ik weer heel fit. Is niet echt een pijl op te trekken. Nou meiden ik ga zo maar is douchen en dan op naar het werk. 4 dagen werken en dan weer 3 vrij . Fijne weekend allemaal!!!!
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Ik kom heel eventjes bij jullie buurten. Ik heb eergisteren het kindje verloren, na een helse avond van veel pijn, krampen en overmatig bloedverlies. Gisteren hebben we ukkie weggebracht naar het Erasmus MC voor nader onderzoek. Voorlopig denken we er maar niet aan om zwanger te worden of te laten onderzoeken, we willen eerst op vakantie en daarna gaan we weer eens kijken hoe hte er gevoelsmatig voor staat. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed zal blijven gaan, ik zal jullie af en toe opzoeken! Liefs Dreamz.
@Dreamz: wat naar voor jullie!! Heel erg veel sterkte Probeer te genieten van jullie vakantie, geef jullie sterretjes een mooi plaatsje. Jullie kindje was er gewoon nog niet klaar voor.. Toitoitoi!!
@Delilah: klopt! Wij lopen gelijk op! Jij bent 2 dagen eerder met de echo dan wij Wat cool zeg een 3D/4D echo, dat willen wij ook!
Dreamz moet nog veel aan je denken, wat is het leven soms oneerlijk! 4 vlinders meis ik hoop dat ze een oorzaak kunnen ontdekken waarom? geniet lekker van je welverdiende vakantie, en hoop dat jullie ook een gezond kindje mogen ontvangen binnen afzienbare tijd! dikke knuffel voor jou meis!
Norii, als je al 4 miskramen meemaakt, dan is het geen kwestie van dat het kindje er nog niet klaar voor is. Er is gewoon ergens iets ernstig mis en we moeten keihard knokken, waar anderen het in de schoot geworpen krijgen. Delilah, dankjewel meid, we krijgen op 28 juni de uitslag van het onderzoek op het kindje. Ben benieuwd wat er uit zal komen. We gaan eerst op vakantie en daarna zien we wel weer verder!
Dreamz wat fijn om wat van je te horen.. wens je alle kracht toe om dit te gaan verwerken!! 4 miskramen is ook niet niks!! *knuf* Hier nog 18 nachtjes en dan de 12 weken echo Is het bij jullie ook zo'n prachtig weertje? Lekker genieten met een boekje van de baby-dump xx