De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riene

Riene Niet meer actief

Dreamz ik ben blij even van je te horen. Wat heftig om je kindje naar het ziekenhuis te moeten brengen voor onderzoek, maar hopelijk komt er dan wel een reden uit waarom het bij jullie helaas steeds weer mis gaat.... Heel veel sterkte ermee verder en geniet van jullie vakantie! Even proberen alles los laten zover het kan, ook nog steeds met het oog op het verdriet om je tante. Heel dikke knuffel en heel veel liefs!

2. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ dreamz heel veel sterkte!!! En probeer lekker te genieten samen van jullie vakantie.

3. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    haha heb een grappig nieuwtje... iemand heeft voor mij gependeld en de voorspellingen zijn dat ik in verwachting ben van een 2ling, 1eiig, jongetjes. Haha ben benieuwd. Zal het zien bij de 1ste echo.

Hoe is het met jullie? Hier is alles goed. Nog steeds moe maar verder nergens last van. Woensdag mag ik eindelijk naar de vk voor het intake gesprek en dan een datum plannen. Oh was al maar zover dat we ons wondertje kunnen bewonderen.

Fijne avond meiden

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mandy dat is inderdaad een grappig nieuwtje, zal wat zijn een tweeling :D
    bij mij was het er echt 1 zover ze kunnen zien natuurlijk ;)

hier gaat het de laatste dagen weer niet zo lekker, ben enorm moe en de misselijkheid is in alle hevigheid weer toegeslagen :( als het goed is nog 2 weekjes doorzetten en dan zou het beter moeten gaan!

5. Riene

Riene Niet meer actief

Tjee Mandy stel je voor...... Bij mij was het op de vorige echo idd ook echt maar eentje! Ben benieuwd naar mijn volgende echo nu woensdag!

Vervelend voor je Delilah dat je misselijkheid terug is. Heb je het de hele dag door? Mijn misselijkheid is gelukkig minder. Misschien zou je anders de emesafene pillen aan de dokter kunnen vragen. Bij mij hielpen ze niet echt, maar bij sommige meiden schijnen ze wel goed te helpen. En wat mij het meeste hielp was toch elk uur te blijven eten, dat was wel moeilijk omdat ik geen eetlust had en misselijk was, maar dan kon ik iig het braken tegengaan..... Hopelijk gaat het snel weer beter met je!

Hoe is het met de rest?

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    nou helaas gaat het niet beter met de misselijkheid:( had tot nu toe weinig te klachen, wel misselijk maar dat was te doen, maar vanaf afgelopen weekend is het echt helemaal mis.

hele dag misselijk, en wat ik eet komt er ook zo weer uit, heel vervelend! waarschijnlijk komt het doordat ik nu 10 weken ben, met 10 weken is je HCG het hoogst en daarna neemt het gelijdelijk af, hoop toch echt dat het snel een beetje minder word:(

einde klaagzang:p

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dames sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd!:$
    Druk met werk, moe moe en nog eens moe! en grootste tijd op me tel op internet wat heeel vervelend is om te reageren maar goed... ik ga me best doen jullie weer bij te houden!:D

@ delilah
    Wat vervelend die misselijkheid!!:(
    Hier begint het volgens mij ook langzaam aan te komen.. blegghh!:(

@ Mandy
    Ik hoop voor je dat het er maar eentje is! haha
    Njaa 2 is natuurlijk ook spannend! maar ineens zooo druk lijkt me:$ hihi

@ xLovely
    Ooww spannend lovely! bijna je echo!:D
    Het is echt zoooooo geweldig!:D

@ Dreamz
    Heeel veel sterkte meid! en hoop dat ze erachter kunnen komen en jullie zo kunnen helpen!
    Maar je heb gelijk.. eerst even genieten van je vakantie en daarna vol goede moed verder!:)

Voor de mensen die ik vergeten ben sorry!
    Alles loopt een beetje door mekaar:)

8. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hier is alles goed! Laatste dagen wel verkouden, maar heb gelezen dat het ook met de zwangerschap te maken kan hebben..

Delilah; balen van je misselijkheid!

Mandy; wie weet ;) Je weet maar nooit met die pendels hihi

Sam; jaja zeker geweldig heb al 2 echo's gehad :p en nu de 23e de 12 weken echo :D Leuk dat je weer even reageerde.

xx

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ooww das al bijna!:D
    nog 2 weekjes!:D

Pff ik moet nog wachten tot 4 juli... duurt zooolang!:)

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    sam 4 juli duurt inderdaad nog wel ff, maar schiet al mooi op ;)
    ik mag de 21e weer voor de 12 weken echo! helemaal al zin in nu ;)

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    jaa ik ga over anderhalve week op vakantie en als k dan terug kom mag ik 2/3 dagen erna!:D dus hoop dat t beetje snel gaat!:D

Oeew de 21e das ook al weer zo voor je t weet!
    Kan me voorstellen dat je er zin in heb!:D
    Ik zit me er nu ook al weer op te verheugen hihi

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dames.. klinkt dit misschien bij iemand van jullie bekend...?

Ik heb heel de tijd het gevoel zo bij me broeksrand en daaronder alsof er iets drukt...
    Het voelt een beetje als een volle blaas... alleen dan zonder de drang die je voelt in je vagina van dat je echt moet plassen...

hihi sorry voor de vage uitleg

13. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hoi meiden,

nou heb net mijn intake gesprek gehad. Ging allemaal goed. Bevalling van Yara besproken etc.

En ja.... over 19 dagen dan eindelijk de eerste echo!!!!

Hoe is het met jullie?

14. Riene

Riene Niet meer actief

Hier is het minder.... Vandaag de tweede echo gehad. Kindje zag er goed uit, hartje klopte mooi, liep zelfs 2 dagen voor op de groei dus nu is de uitgerekende datum 1 januari, maar de echoscopiste zag een erg verdikte nekplooi..... Dit wilde ze toch doorgeven aan de gyn en zodra ik daar naar binnen stapte kreeg ik meteen te horen dat hij over 2 weken dus met de 12 weken echo normaal het verder onderzocht wilde zien in academisch ziekenhuis Maastricht.... Ik heb dus geen keuze voor prenataal onderzoek ja of nee, de keus is nu noodgedwongen. Hij gaf aan dat ze dit maar met enkele vrouwen hadden per jaar en dat het voor 50 % ongeveer goed afliep en voor de andere helft helaas niet.... Ben er toch echt enorm van geschrokken zeg.....

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Riene: wat vervelend!! Dat ze dat nu al konden zien?? Hopen dat de volgende echo jullie wat meer duidelijkheid geeft.

@Hier: alles ok, vandaag examen gedaan voor mn opleiding via mn werk (BKL = Basiskennis Loonadministratie) naar mijn gevoel niet heel denderend gemaakt, we zullen het binnen nu en 2 weken horen. Met mn zwangerschap gaat alles goed, voel me prima; buikje begint te groeien en heb lekker last van de hormonen :p haha! Boobs beginnen gevoeliger te worden, zere tepels worden minder ERRUG FIJN!!! :D

Hoe is het jullie????

16. Riene

Riene Niet meer actief

Norii het rotte eraan was juist dat ze nu al zo'n verdikte nekplooi zagen..... Omdat het al met 10 weken zo te zien was gaf dat grote verdenking op een chromosomale afwijking. Daarom heb ik nu zo'n groot risico op een slechte uitslag. :( Maar gelukkig blijft er ook een kans bestaan dat het wel goed is, maar het onbezorgde is er nu wel van af.

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Riene jeetje meid dat is inderdaad niet wat je wilt horen, toch wel fijn dat het er voor de rest goed uitziet, ik ga hééél hard voor je duimen dat je kindje gewoon helemaal gezond is!

Norii ben benieuwd of je het gehaald hebt ;) en fijn dat het verder goed gaat!

hier nog steeds erg misselijk en enorm moe, ook gevoelige boobs word er soms gewoon wakker van 's nachts! verder ben ik heerlijk aan het genieten van mijn steeds groter wordende buikje, zal ff een foto toevoegen

18. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Wow Delilah! Mooi buikje! Mijne is nog niet zo 'groot' ;)

Riene jeetje meis wat een klote nieuws! Dit is mijn ergste nachtmerrie om zoiets te horen! Nu nog 2 weekjes wachten dus en dan naar Maastricht? Sterkte meis :(

Sam nee ik herken je gevoel niet ;) Hoe gaat het nu dan met je ?

Hier is alles goed, laatste dagen wat meer lamlendig haha en ook het boodschappen doen is een hele opgave maargoed verder ben ik er goed aan. Op naar de 12 weken echo... :)

xx

19. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hey meiden,

@ riene dat is inderdaad geen goed nieuws. Hoop dat de volgende echo duidelijkheid geeft.

@ dililah ben blij om te zien dat jij ook al in een zwangerschapsbroek zit :). Ikke ook :).

Hier is alles verder prima. Zoals ik al zei was ik eindelijk voor het eerst bij de vk geweest. Bloeddruk was netjes 110/80. Gewicht was ik ook erg tevreden over haha. Weeg hetzelfde als wat ik woog voordat ik zwanger was van Yara :). Wat inhoudt dat eindelijk echt alles er weer af is joepie ( was enorm veel aangekomen tijdens de zwangerschap van Yara). Voor deze zwangerschap hoop ik dat mijn bloeddruk zo blijft!!! En dat ik deze keer niet zoveel aankom haha.
    Verder net voor de eerste keer het transport van mvm kunnen bellen. Mijn volle flessen waren netjes weg, maar nergens nieuwe te vinden. Wel zonde want zit nu nog zonder flessen en ben al vaak wezen plassen.

liefs

20. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Even gekopieerd:

Zwangeren uitgerekend januari 2012

1 januari 2012

Norii
    Delilah86