De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Norii mooi buikje heb je al zeg!

2. Riene

Riene Niet meer actief

Hallo allemaal!

Nou gelukkig positief nieuws van deze kant! De nekplooi was afgenomen tot 2,5 milimeter. En dat valt ruim binnen de marges. Ben zo opgelucht.... Was zo angstig dat die nekplooi zelfs veel dikker zou zijn geworden. Heb wel nog bloed moeten laten prikken dat willen ze ook graag nog nakijken. Die uitslag komt over een weekje of zo binnen. Natuurlijk is dit geen garantie dat het helemaal goed zal gaan maar de kans is gelukkig geen 1 op 3 meer op een afwijking!!!

Het kindje zag er ook geweldig uit op de echo. Je kon de vingertjes zelfs al tellen, en het zette zich af tegen de baarmoederwand om te springen. Zo ontzettend leuk. Zal toch vl eens vragen of ik niet toch eens wat kan uploaden.... Ik ben overigens nog een dagje verplaatst qua uitgerekende datum. Nu sta ik op 31 december..... Het kindje was 6,3 mm lang.

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Riene wat een super nieuws!! Wat moet dat een opluchting zijn geweest! Pfjieuw! :D

Norii mooi buikje al hoor! Jij dus ook morgen je 12 wkn echo!
    Spannend he?! :D

xx

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Riene wat ben ik blij dat alles er toch goed uitziet! wauw wat moet dat een opluchting voor jullie zijn!
    en dat wat je beschrijft over de echo, herken in volledig dat afzetten tegen de wand en vingertjes tellen enzo! zo vreselijk bijzonder om te zien:)

5. Riene

Riene Niet meer actief

Dankjewel meiden, we zijn ook al enorm opgelucht nu. Het voelt wel net of ik weer helemaal opnieuw moet wennen aan de zwangerschap.... Had toch ook steeds het scenario in mijn hoofd dat ik de zwangerschap misschien niet goed zou aflopen....

Mijn moeder kwam net met kleertjes aan en mijn dochter en mijn nichtje hadden van hun eigen centjes vanmiddag een knuffeltje gekocht voor de baby. Het was hun eigen idee, zo schattig! :D

6. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ Riene wat een opluchting!!! Nu kun je weer verder gaan met genieten!!!

Hier nog 4 dagen en dan eindelijk de echo :), ben echt heel benieuwd. Maar als ik mijn buik zie moet dat wel goed komen haha.

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ha meiden!
    Even kort spammen, ga zo lunchen met mama , broertje en zusje :D
    Vanmorgen echo gehad, zag er allemaal goed uit! kleintje was behoorlijk actief; salto's maken enzo haha! erg leuk om te zien!

Spam 1: Bekijk bijlage 161600

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Aaah mooie foto's Norii!

11. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hier ook alles goed tijdens de 12 weken echo!! :) Alles erop en eraan :D Ook ons ukkie was volop aan het spartelen en aant duiken haha... Liet toch bijna een traantje lopen toen ik daar zo lag... wat geweldig om te zien! Ik zal snel eens foto's spammen. ;)

xx

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Lovely fijn dat de echo goed was! bijzonder om te zien he? ben benieuwd naar je foto's!

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Lovely: was goed zeg! hier precies hetzelfde!! hihi :D heerlijk gevoel hè?

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Krijg m helaas niet duidelijker op de foto :( (het wordt tijd voor een nieuwe camera :p)

Bekijk bijlage 161899

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    lovely zover ik het kan zien ziet het er harstikke goed uit! zo bijzonder!

16. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Thnx Delilah! Ja het is echt heel bijzonder! We konden zelfs de teentjes tellen tijdens de echo... :) Dus niets meer als genieten van het grote kleine wondertje!

Fijn weekend allemaal en geniet zondag van het zonnetje :) !

xx

17. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norii en lovely wat hebben jullie een mooie echo!!! Echt leuk om het zo van elkaar te zien!!!

ik kan nu echt niet meer wachten. Maar maandagavond is het dan eindelijk zover :). Ben ook reuze benieuwd naar onze uk.

Hoe is het verder met jullie?

18. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Met mij is alles goed! Voel me super, kan de hele wereld aan haha. Leuke dingen en lekker weer in het vooruitzicht :) & op naar de 20 weken echo natuurlijk :D Begin nu trouwens een echt buikje te krijgen... ;)
    Wijde harembroeken zijn nu bijna favo bij mij haha..!

xx

19. Riene

Riene Niet meer actief

Fijn om te horen dat er weer een paar mooie en goede echo's zijn geweest! :)

Ik voel me wel oké, wel nog een beetje gespannen om de bloeduitslag die nog moet komen.

Hoeveel zijn jullie eigenlijk al aangekomen? Ik nu 3,5 kilo. Hoop niet dat ik mijn eerste zwangerschap achterna ga toen kwam ik er zo'n 25 bij hahahaha!

20. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ik ben tot nu toe bijna 2 kilo aangekomen...

So hee 25 kilo! :$ Zijn die na je vorige zwangerschap er weer af gegaan Riene? Of zijn er kilo's achter gebleven ;)

Deel Deze Pagina