Ahhw riene inderdaad heeel schattig! Jaa inderdaad delilah echt van die pijnlijke krampen! Heb ze meestal savonds en zo rond deze tijd begint het totdat ik naar bed ga en dan zoon 5/7 keer op een avond ofzo.. Njaa ik zal me geen zorgen maken en komt allemaal vast wel goed Maandag even aanmelden bij verloskundigenpraktijk en dan hopen dat ik niet over al te lang een echo kan krijgen!
@Riene, wat schattig zeg, ben benieuwd wat ze voor je gemaakt heeft @sam ja die krampjes ken ik, ik vind het erg lijken op een eisprong, heb je dat wel is gevoeld? dat zijn ook steekjes links of rechts onderin je buik. Net even lekker naar het strand geweest met een vriendin en de hond, echt heelijk! Slaap lekker meiden!
Njaa ik voelde wel welke dag ik mn ei had.. maar ik voelde m niet letterlijk springen zeg maar Ik had dan echt heel de dag opgeblazen gevoel, rugpijn enzo..lusteloos haha soort van ziek maar dan zonder koorts Ooow lekker even uitwaaien op t strand! lekker hoor! Ik ben lekker in mn bed aan t hangen en Step up1 en 2 kijken
haha jaa wou ik ook doen bij me vriend die heb zoon HD recorder toestand haha Maar k was t weer eens vergeten Dusjaa dn maar nu alleen kijken en dn huur ik ze binnekort wel weer een keer ofzo.. kunnen we saampies kijken Krijg toch geen genoeg van die films haha
Hoi meiden, Waarom heet ochtendmisselijkheid ochtendmisselijkheid? 'S avonds lukt het me ook aardig om misselijk te zijn. Wat een verschil met mijn vorige zwschappen zeg! Toen was ik nooit misselijk en kwamen de kwalen pas met een week of 6. Hopelijk is het een goed teken!
Vast is het wel een goed teken hoor! Je gaat je niet druk maken he?! Is niet goed voor de kleine frummel in je hihi
QDreamz haha ja waarom ze dat zo noemen begrijp ik ook niet, ik hoor ook veel mensen in mijn omgeving die zwanger zijn of zijn geweest dat ze vaak savonds of gewoon de hele dag door misselijk zijn geweest! Maar ja wat je zegt, die kwaaltjes zijn aan de ene kant wel prettig dan heb je het gevoel dat er iets gebeurt in je lichaam! Hier vanmorgen weer vroeeeeg wakker, en super pijnlijke boobs! Maar vooral mijn tepels doen erg zeer, kan ze nu echt niet aanraken! Straks even lekker ontbijtje maken en vriendlief uit bed trommelen Dan naar mijn moeder en schoonmoeder, vanmiddag nog een verjaardag en eind van de dag bbqen bij mijn broer, druk maar gezellig dagje zo! Meiden hele fijne moederdag!
Fijne dag Valerie! Wij gaan vanmiddag lekker naar mijn moeder en vanavond barbecueen we gezellig saampjes!
Hallo allemaal! Dochterlief kwam vanochtend de slaapkamer binnen met haar radio! Zette een cdtje met kleuterliedjes op hahaha en na het liedje las ze haar gedichtje voor. Op school had ze een bordje beschilderd, lieve mama erop en heel veel bloemen. En ze had nog een setje oorbellen voor me gekocht! Super lief. We gaan vanmiddag met zn drietjes gourmetten, wel lekker buiten en waarschijnlijk nog een ijsje eten. Jullie verder nog leuke plannen?
Oh ja, wilde nog even zeggen dat ik het echt een leuk clubje bij elkaar vind zo! Zo leer je tenminste iedereen een beetje kennen en hoef je niet 10 keer per dag bij te lezen om het een beetje bij te kunnen houden! Zo blijft het toch iets persoonlijker allemaal hè!
Ook hier af en toe steken in de onderbuik / darmen e.o. Vooral bij het niezen doet het enorm zeer! Verder beginnen mn (.)(.) wat gevoeliger te worden, maar valt nog reuze mee! Groetjes!
Riene, wat schattig! Ik vind dit clubje ook erg leuk zo, idd veel persoonlijker dan zo'n massaal kippenhokkie hihi. Norii, zo jaaaa niezen is hier ook erg leuk haha, NOT!
Riene wat superlief is dat, dat ze zo hun best hebben gedaan om wat moois voor jou te kopen/maken, heel aandoenlijk wat betreft misselijkheid, ik was me gisteren ineens beroerd! heb een uur in bed gelegen en toen ging het wel weer. maar was niet zo prettig ik dacht als ik dit elke dag krijg mag ik wel vrij nemen van het werk haha maar ach aan de andere kant wat jullie ook zeggen, het geeft je ook wel weer een goed gevoel, ben je ineens een stuk minder onzeker! ik heb er zo'n moeite mee om voor me te houden dat ik zwanger ben! hebben jullie dat ook? gisteren met een paar vriendinnen gezeten en moest het echt voor me houden! maar wat is dat moeilijk! helemaal als ze gaan gissen! we willen sowieso dat ouders en broers/zussen het eerder weten, dus ik kan het echt nog niet vertellen! wat zal ik blij zijn ik heb gisteren van manlief mijn eerste moederdag cadeautje gekregen! helemaal uit zichzelf hij was toen ik nog lag te slapen naar de winkel gegaan, en hij heeft een mok gekocht met : 's werelds liefst mama, met allemaal snoephartjes erin! zo lief! tis hoe dan ook mijn eerste moederdag, kindje is er dan nog wel niet, maar ben toch al moeder! zo lief dat hij daar zo zelf aan dacht iedereen een hele fijne (eerste) moederdag!!!
Dat is inderdaad heel lief van je vriend Delilah! Ik heb ook moeite met mijn mond houden, maar dat hebben we allemaal geloof ik! Die steken komen mij ook bekend voor met niezen, maar ook soms met hoesten, als de buikspieren worden aangespannen denk ik. Dat misselijke.... zolang het bij af en toe een beetje blijft is het prima natuurlijk maar het moet niet gaan overheersen. Ben er nog steeds bang voor dat ik deze zwangerschap ook weer zo misselijk ga worden als vorige keer en dan weer een week in het ziekenhuis beland.... hoop zo dat het dit keer mee zal gaan vallen! Hoop voor ons allemaal dat het gewoon fijne, ontspannen zwangerschappen gaan zijn!
Ohh meiden vanmorgen hebben we het verteld tegen mijn schoonouders, schoonzussen en aanhang... zo leuk! Gedichtje erbij, rompertje erbij.. en daar kwamen de tranen..! Zo'n mooi moment. Iedereen is dan zo blij voor je, vooral omdat ze ook wisten van onze mmm. Helemaal super en ik voel me ook echt uber zwanger!! Vanavond gaan we het tegen mijn moeder vertellen, dus ook weer spannend!! Die steken bij niezen/hoesten herken ik ook. Mijn (.)(.) zijn nog steeds gevoelig en opgezet en vannacht werd ik een keer wakker met een golf van misselijkheid! Gelukkig ging dat snel weer over.. Gisteravond zijn we bij buren op bezoek geweest, ook een stel van onze leeftijd. Vertelde zij opeens dat ze 9 weken zwanger was, van een tweeling! Nou toen kon ik het ook echt niet voor me houden en heb ik ook verteld dat ik zwanger ben. We schelen vier weken maar zo leuk om over babydingetjes te kletsen enzo, we hebben samen nog een rose-bier gedronken, (met 0,0% alcohol ) Supers, geniet er zo van! Nou het is toch nog een verhaaltje geworden! Ik ga nog even van het zonnetje genieten Liefs!
Nou meiden mijn eerste huilbui om niets gehad! hahaha Ik was aan het fietsen en met vriendlief en ik ging de stoep op maar stak mijn hand niet uit, zegt een oude opa tegen mij, Mevrouw, u moet uw hand uitsteken!! Ik 'sorry meneer' en daarna dikke tranen!! haha Echt heel bizar was het! Mijn emoties vliegen vandaag echt op en neer!! Hebben jullie daar ook last van??
Ha meiden, Wat een leuk clubje zo bij elkaar. Heb even terug gelezen en wat een berichten alweer. Leuk zeg diegene die het al verteld hebben tegen mensen. Ook ik moet me inhouden en denk/beeld me in dat mensen al aan mijn buik kunnen zien dat ik zwanger ben haha. Niet dus; want er valt nog niets te zien (behalve ene paar vetrolletjes van mezelf ). Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen; maar doe dat toch maar niet. Ik hou heel erg een slag om de arm dat het mis kan zijn/gaan aangezien dit de vorige keer ook zo was. Dan sta jer er misschien wat anders in. Hebben meer mensen van ons een miskraam gehad? Wat vervelend zeg Dreamz dat je zo misselijk was. Lijkt me heel vervelend. En Riene wat schattig van je kindje! En Delilah van je mannetje. Romantisch zeg. Die van mij denkt daar echt niet aan (een echt nuchtere vent ). Hier gaat alles goed. Heb eigenlijk weinig echte klachten/symptomen. Nog wel wat gevoelige tepels, wat moe, maar verder niets! O ja; Ik moet echt op tijd eten anders overvalt de moeheid en chagrijnigheid me. Echt niet te geloven. Dan sta ik gewoon te janken omdat ik zo'n honger heb; dus emotionele buien Valerie, die ken ik ook. Ach manlief troost me dan ff en dan gaat het weer goed. Fijne avond allemaal. Voor mij nog 2 nachtjes slapen en dan 1e afspraak bij de vk! Ik hoop, duim en bid dat het allemaal goed mag zijn en dat misschien het hartje al klopt (5wk4dg dan). Ik hou jullie op de hoogte! Knuffel!!