@ riene wat fijn dat het goed was!!!!! Weer een stukje meer rust!! Ga voor je duimen dinsdag!!!! @ Sam das wel vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Zo appart altijd dat ze maar een paar behandelingen vergoeden. Ik vraag me wel eens af waarom we elke maand zoveel moeten betalen. @ Lovly als je twijfeld moet je het niet doen. Je moet het echt willen!!! En anders hou je ons maar in spanning tot hij of zij er uit is!!! @ hier alles goed. Gaan zo uiteten ( wel ver weg). We gaan steengrillen in kaatsheuvel. Oh als ik het typ krijg ik al honger haha. Verder nog 6 nachtjes slapen, en dan weten we ook wat het gaat worden. Oh ben echt benieuwd!!!! Morgen nog een dagje werken en dan VAKANTIE!!!!!!! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
Hihi vergeetmuts Hmm ja werken njaa het is wel lastig en zeker met die zware boodschappentassen zat er vandaag ook helemaal doorheen maarja hoefde toen nog maar anderhalfuur... En morgen nog een paat uurtjes Maar vanaf volgende week is mn vrije dag op woensdag ipv dinsdag dus misschien gaat het dan wat beter zo niet dan misschien toch wat minder werken? En de verzekering tsjaa zal wel iets op te verzinnen zijn toch? Hoe doen andere mensen dat anders die ook maandenlang fysio nodig hebben.... Spannend mandy! Houden we de jongens erin of word het een meisje... Ooeeww ben nieuwsgierig haha
Hahah Sam als ik het huishouden hier moet geloven dan gooi ik er een meid in haha. Oh kan echt niet wachten, ben in staat om te bellen en te vragen of ze niet eerder kunnen. Heb ook echt al zulke leuke kleertjes gezien, dus ga donderdag echt meteen shoppen ( hebben woensdag de pretecho om 20.00). Dus dan zijn helaas de winkels al dicht. @ Sam hoop dat je minder last van je rug gaat krijgen nu je met je vrije dag hebt geschoven.
Jjeeeeeej eindelijk vakantie voor je! Hahaha jaa spannend is het he! Haha maar je moet toch echt nog even geduld hihi en wij ook
Fijne vakantie Mandy!! En nog even geduld... Ben wel heel benieuwd! Dan ga je donderdagavond toch lekker shoppen Of is er dan bij jullie geen koopavond Zo de badkamer heeft een beurt gehad en zojuist mijn ford kaatje een wasbeurt gegeven. Jaja hier is de moeheid ver te zoeken xx
@ meiden ik ga jullie voor een paar dagen verlaten. We komen woensdag terug. Dus woensdag avond ben ik weer online ( wel pas na 9en denk ik) en dan zal ik jullie alles vertellen over de pretecho!!!!! Iedereen een fijn weekend!!!!
@Riene: fijn dat bij jullie ook alles goed is! Duimen voor de uitslag Tussendoor even spammen, de enige mooie echo foto om met jullie te delen: Bekijk bijlage 174477
Hahaha ziet er ook een beetje uit of hij aan het poseren is met 1 handje achter zijn hoofd. :S Was alleen jammer dat er niet meer vruchtwater voor het gezichtje zat want dan was het nog iets duidelijker geweest.... Maar goed het was al een erg leuke verrassing even een stukje 3D te zien!
Haha jaa leuk is dat het Die van ons was ook aan t zwaaien enzo hihi En dat vruchtwater.. Tsjaa je kan niet alles hebben he
@ Riene en Norii wat een mooie echo's!!!! Hoe is het verder met jullie? @ hier weer even terug in town voor de pretecho vanavond. Vrijdag gaan we weer terug naar limburg. Yara is daar nu nog, die ligt nu heerlijk in het zwembad. Nou meiden tot vanavond, dan laat ik jullie weten hoe de echo was!!!