Spannend Mandy! Ik ben heel benieuwd! Met mij is het verder prima! Heerlijk weertje dus wat willen we nog meer xx
Hoi, de pretecho was weer gaaf!!!! Ik vroeg mezelf wel af waarom ik onze man minder goed voelde dan ik Yara rond die tijd voelde. Nou het antwoord was goed te zien. Mijn placenta ligt helemaal vooraan. Ons mannetje schopt dus lekker tegen de placenta aan. Verder liet hij ook goed zien dat hij een jongen was, kwam elke keer vol in beeld haha. Nu moeten we met 25 weken weer. Zou eerst met 28 weken gaan. Maar vanwege de placenta moeten we met 25 weken. Als hij groter wordt draait hij meer met zijn gizicht in de placenta en dan zien we niet veel. Dus over 6,5 weken mogen we weer Ik duik hier me bed in. Allemaal nog een fijne avond!!!!
Ooow wat een leuke foto! Hihi een echt jongens topic word het hier haha Pff ben jaloers haha zou ook over 6 weken wel weer willen.... Maar helaas
Geweldig Mandy!! Duidelijke foto, hihi Nu lekker genieten van je baby-boy Ik mag maandag.... aaahh kan niet wachten joh... Zou het ook wel willen weten stiekem.. maar manlief is er nog niet over uit... xx
Wat cool Mandy! En duidelijk ook!! Inderdaad een jongens topic haha! Iemand enig idee waar ons lijstje is gebleven?
Misschien heb jij wel een meisje lovely... Zou je de 'traditie' verbreken?? Hmm het lijste geen idee zal wel 100 pagina's terug staan haha maar zat er aan te denken om even een nieuwe te maken straks als ik thuis ben?
Dit is het lijstje: 1 januari 2012 Norii Delilah86 3 januari 2012 Riene 6 januari 2012 xLovely 13 januari 2012 Sam20 15 januari 2012 Mandy24 Alleen jammer dat Delilah hier niet meer reageert... maargoed de vorige keer heb ik er ook wat van gezegd tegenover iemand anders dus ik hou weliswaar mijn mond Misschien kunnen we het geslacht van de beeb er nog achter zetten? Staat leuker denk ik Dus vul maar aan xx
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Delilah86 --> JONGEN!! 3 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> 13 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! 15 januari 2012 Mandy24 --> JONGEN!! Ik kon van de rest de nieuwe uitgerekende datums niet terugvinden, dus heb alleen die van mezelf aangepast (was eerst 01-01-2012 ) Liefs!
Hai Mag ik met jullie mee kletsen?? Ik ben ook bij een ander groepje maar daar is het zo stil dat er al weken niemand meeklets. Ik zie dat jullie allemaal jongens krijgen Leuk! Wij hadden vandaag controle in het ziekenhuis en bij ons wordt het weer een meisje!
Ooow kan iemand de mijne misschien aanpassen naar 14 jan? Ben op me telefoon maar das zoooon gedoe met die kleurtjes Eehh ik vind het prima hoor dat je meekletst Weet niet wat de andere dames ervan vinden?
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Delilah86 --> JONGEN!! 3 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! 15 januari 2012 Mandy24 --> JONGEN!! bijdeze Sam!
Vind het prima, maar dat wordt het zeker geen jongens-topic haha! MissLizzy klopt het dat ook jij op 14-02-2012 bent uitgerekend? Dan zet ik je meteen op het lijstje erbij Gefeliciteerd met jullie 2e meid op komst! Leuk! Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Delilah86 --> JONGEN!! 3 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! MissLizzy --> MEISJE!! 15 januari 2012 Mandy24 --> JONGEN!!
Hi, ik moet ook naar 14 jan!!! Loop gelijk met Sam. Scheelt weer een dag haha. Nou vandaag flink wezen shoppen, pixel zijn kast hangt aardig vol met blauw. Wel raar hoor om ineens voor blauw te shoppen. Ben helemaal gewend aan al dat roze van Yara. @MissLizzy ik vind het ook goed dat je meekletst. Gezellig. @ de rest, hoe is het met jullie? @ hier, ik ga morgen vroeg voor een week op vakantie. Heb daar geen internet en ik kom uit de jaren 0 haha dus heb geen internet op mijn telefoon. Kortom, niet teveel kletsen!!! Want dan mis ik teveel!!!! O,ja Lovely maandag had je de echo toch??? Veel plezier!! En ben heel benieuwd of je na de echo weet wat het wordt of dat je toch wacht Nou meiden tot over een week!!!!
@ MissLizzy zie dat je uit amersfoort komt!!! Ik ook!!! Waar woon je??? En welke vk heb je??? Miss hebben we wel dezelfde en zitten we een x bij elkaar in de wachtkamer haha