Prima dat je mee komt kletsen Lizzy! Wie weet zijn wij dadelijk wel de enige 2 die een meid krijgen Misschien kom ik daar maandag wel achter Fijne vakantie Mandy! Waar ga je naartoe trouwens? Zo eerst een dagje werken en vanavond een bbq. Hopelijk met droog weer!! xx
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Delilah86 --> JONGEN!! 3 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! MissLizzy --> MEISJE!! Mandy24 --> JONGEN!! bijdeze aangepast Mandy Fijne vakantie!!
@ lovely mmm lekker bbq! en jaloers haha En hier schijnt nu nog volop de zon hoop dat jij ook lekker weer heb! Ik heb nog even een vraagje aan jullie... Een harde buij he herken je die meteen of kan hrt twijfelachtIg zijn? Ik heb nl de afgelopen 2 avonden dat ik een soort van me buik voelde samen trekken en ook wel hard was...(hmm net zo hard als anders of harder) volgens mij wel wt harder dan normaal maar dit alles houd max zoon 7 seconden aan ofzo.... Dit is geen harde buik dan toch?
top lief dat ik mee mag kletsen. Ik ben uitgerekend op 18 januari. Het is onze tweede meid. De eerste is met 34 weken geboren. ik heb een afwijkende baarmoeder en loop daarom in het ziekenhuis onder controle. @ Mandy lekker zo'n vakantie .. ik woon idd in amersfoort en dan in vathorst en jij? @ lovely oo spannend voor jou nog even en dat weet jij het ook. Ik heb vandaag al een setje meisjes kleding gekregen van mijn vader en zijn vrouw zo klein en schattig. @ sam harde buiken is bij iedereen en beetje anders. het kan heel piijnlijk zijn maar hoeft niet. Er staat een soort van spanning op je buik en eventjes lijkt ie mega hard. Het is echt een signaal dat je even rust moet pakken. Je buik kan ook wat harder zijn als je kleintje even flink aan het bewegen is en je toch al een beetje moe bent. Even in de gaten houden maar je hoeft er niet wakker van te liggen!
Hihi leuk he die kleine kleertjes! Dankje voor het geruststellen hihi Maak me er alleen niet echt zorgen om hoor.. Vroeg het me eigenlijk meer gewoon af.. Alleen op die momenten lag ik juist rustig in bed.... Dt komt toch meestal als jedruk bezig ben ofzo? En het was wel even hard mn buik maar of het hard genoeg was... En de beeb was rustig... Hmm heb nou nog steeds geen idee wat het was hsha Owjaa het deed trouwens geen pijn hoor voelde alleen even alles aanspannen zeg maar
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Delilah86 --> JONGEN!! 3 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! Mandy24 --> JONGEN!! 18 januari 2012 MissLizzy --> MEISJE!! Nu alleen xLovely nog!!! Spannend hoor! Ben benieuwd naar jullie echo van de 22e!
Ik mag naar 1 januari geplaatst worden, heb zelf echt geen idee hoe ik het aan moet passen! :S Mandy fijne vakantie! Lizzy prima als je mee komt kletsen, de rest vindt het ook allemaal oké geloof ik hè. Sam het kan misschien het begin van harde buiken zijn. Ik heb ze ook vooral als ik rustig in bed lig 's avonds en dan vaak minuten achter elkaar of 3 in 10 minuten of zo..... Snap het niet zo goed. Maar goed de gyn gaat er woensdag naar kijken. Hoe is het verder met je rug etc? Ben benieuwd lovely of je er maandag toch achter komt hahaha!
Overigens ik vind het jammer dat Delilah hier niet meer meekletst.... Dat vind ik ieders eigen keus natuurlijk, maar ik stel het wel op prijs als iemand de moeite neemt te melden dat ze niet graag meer bij ons clubje mee willen kletsen.
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Delilah86 --> JONGEN!! Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! Mandy24 --> JONGEN!! 18 januari 2012 MissLizzy -->MEISJE!!
Haahah ik geloof er bijna wel in dat lovely het maandag wel weet haha volgens mij is ze TE nieuwsgierig haha Hmm jaa die ´harde buiken´ heb niet t idee dt t echt minuten duurt... En is het normaal dan dat het maar een aantal seconden duurt? zou dat niet langer moeten duren? Maar jij herkent ze dus echt als harde buiken en hoeft niet te twijfelen? Hahah sorry hoor voor al mn vragen maarja dit is natuurlijk de eerste keer En met de rug tsjaa....hetzelfde maar loop wel bij de fysio Moet nu mn schuine buikspieren beetje gaan trainen
Sam volgens mij is het normaal dat een harde buik maar zo'n 30 sec of zo aanhoudt, heb ik ergens gelezen iig. Dus mijn harde buiken zijn gewoon ongewoon. :S Als mijn buik niet helemaal hard wordt maar half hard zeg maar twijfel ik ook wel eens van hè is het er nou 1 of niet.... Kunnen dus best milde harde buiken bij je zijn. Bij de eerste zwangerschap herkende ik ze ook niet meteen en nu wel natuurlijk, logisch ook. Heb je inmiddels al wat kunnen regelen met de verzekering voor je fysio?
Riene haha 30 seconden haal ik nog niet eens haha tis echt 7 seconden ofzo Hoe waren trouwens al je uitslagen? Die kreeg je toch dinsdag of heb ik weer iets gemist? Eehh jaa blijkt dt ik bij de fysio 14 behandelingen per klacht heb... Dus dat komt wel heeel goed uit! Dus ga nu 14 voor mn schouders nek en dan vplgende 14 voor mn rug ofzo en dan daarna even kijken wt het word haha
Nou dan kom je in ieder geval alweer een eind met de behandelingen! Al mijn uitslagen waren helemaal goed! En die 7 sec..... denk dat die 30 sec is gerekend met het op en afbouwen van de harde buik en als je harde buiken nog niet zo heftig zijn dan merk je die tijd ook niet lijkt me. (als je al harde buiken hebt hè!)
Stomme vraag misschien hè, maar ben me een beetje aan het orienteren op kleertjes en ik zie nergens dikkere jasjes voor pasgeborenen, alleen van die zachte stofjesjasjes.... Hetzelfde met mutsjes, alle newborn mutsjes zijn van die dunne stofjes, is dat niet koud voor buiten als we allemaal midden in de winter onze kleintjes krijgen. Leek me logischer dat die dunne stof mutsjes voor binnen zijn en als je naar buiten gaat je ze een iets dikkere op kunt zetten....
Jaa ben er ook heeel blij mee! Oow wat een geweldig nieuws om te horen lijkt me zo! Hoop dat je nu lekker verder echt lekker kan genieten van je kleine frummel! Njaa zo klein is ie niet meer haha maar goed (en van je man/vriend natuurlijk) hihi Hmm klinkt wel logisch van die harde buiken als het inderdaad harde buiken zijn haha het us me allemaal nog een raadsel En kleertjes.. Tsjaa ik maak me heeel eerlijk gezged niet zo druk om een jasje ik heb een aantal hele dikke vestjes, je heb natuutlijk je kinderwagen deken en je kindje ligt in die bak met de helft afgesloten neem k aan? Denk niet dat ie t dn zo heeel snel heel koud zal hebben... Maar goed dit is mijn eerstr haha dus geen idee of het logisch is wat ik zeg hahaha
Ik heb me er bij mijn eerste nooit mee bezig gehouden omdat het een mei kindje is, toen was het natuurlijk niet zo koud. Dus heel wat dingen zijn voor mij ook helemaal nieuw.... Overigens is mijn dochter ook al7 hè, dus heel veel dingen ben ik ook alweer een beetje vergeten. :S Maar snap wel dat een kindje ook onder dekens etc ligt buiten, maar vroeg het me gewoon af aangezien je vanaf maatje 62/68 wel dikkere kleertjes in de winkel ziet en die kindjes liggen nog steeds ook in de kinderwagenbak etc.... Vandaar. Was ook heel blij met het nieuws, voelt alleen nog een beetje onwerkelijk dat ik me nu ook gewoon mag en kan instellen op de rest van de zwangerschap. Het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen. Morgenavond komt mijn dochter gelukkig weer thuis van 9 dagen weg met haar vader!!!! Ben blij als ze er weer is zeg!
@Riene: bij de Zeeman/Wibra heb ik al een heleboel leuke jasjes zien hangen. Bij de Zeeman hadden ze zo'n jasje waarbij op het mutsje van die beren oortjes op zitten kei schattig! Daarnaast heeft en Zara ze en volgens mij zag ik ze laatst ook bij de HEMA. Even goed neuzen, dan kom je ze vanzelf tegen!