Die is idd wel heeeeeeeeeel schattig hè! Ziet er ook lekker dik uit. Volgende week maar eens vlug gaan kijken. Kan maandag en dinsdag helaas niet..... de scholen beginnen hier maandag weer.
Vandaag de 20 weken echo gehad en we krijgen een: MEISJE!! Alles is goed verder en we zijn dolgelukkig!! xx
Goedzo! Geweldig dat alles goed is!! En een meisje! Whoehoeee heb je officieel tocb nog de traditie verbroken! Hahaha
Jaja zeker super We hebben er niet zelf om gevraagd maar de echoscopiste vroeg het of we zouden willen weten. Manlief en ik waren er toch over eens dat we wel erg nieuwsgierig waren De echo was verder helemaal leuk!! Alles erop en eraan.. smelt smelt... MissLizzy had al de traditie verbroken haha
Hahaha jullie waren dus toch te nieuwsgierig Hmm jaa... maar van onze 'officiele' clubje ben jij toch de traditie verbreker hoor!
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> MEISJE!! 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! Mandy24 --> JONGEN!! 18 januari 2012 MissLizzy --> MEISJE!! Sorry, maar ik heb Delilah eruit gehaald. Wie het hier niet mee eens is mag het zeggen maar wat Riene ook al zei ze reageert hier niet meer en dat had ze best even mogen melden... :x
Oeee dames! Wat een boosheid Ik heb er eigenlijk niet echt een mening over.... Ik vind het prima als ze uit de lijst is maar vind het ook prima als ze er wel instaat...
Dag Meiden, Is er misschien nog ruimte voor een januari mama? Ik schreef samen met MissLizzy en andere meiden in een ander januari forum, maar Misslizzy en ik waren de enige die daar nog schrijven. Dus erg rustig. Ik ben 16 januari uitgerekend van ons 3e kindje. Volgende week hebben wij de 20-weken echo, het geslacht is nog niet bekend al heb ik sterk het vermoeden dat we een meisje gaan krijgen. Ik hoor graag of jullie nog een plekje voor mij over hebben! Groetjes Zonnetje
Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> MEISJE!! 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! Mandy24 --> JONGEN!! 16 januari 2012 Zonnetje1979 --> 18 januari 2012 MissLizzy --> MEISJE!! Tot nu toe 2 meiden op komst in ons clubbie!
Wel gek eigenlijk, ik was samen met [voor zover ik me kan herinneren] Delilah, Riene en Sinaasappeltje volgens mij op 1 januari uitgerekend. Mijn datum is verandert naar 28 dec, delilah praat niet meer mee geloof ik? en helaas heeft Sinaasappeltje een vlindertje erbij gekregen Voelt wel gek om tussen de januari mama's te kletsen als, inmiddels, december mama hihi
Er is inderdaad veel veranderd en gebeurd met het clubje meiden waar we vanaf het begin mee hebben gekletst.... Maar Norri ik ben een halve dec mama, ziekenhuis Maastricht houdt bij mij 31 dec aan als datum! Ziekenhuis Sittard 1 jan.... Maar ben benieuwd wie van ons dalijk als eerste bevallen gaat!
@ MizzLizzy; wat bedoel je met is het al een beetje geland? @ Zonnetje; van mij mag je ook meekletsen! Welkom Zullen we het hierna bij dit clubje houden dan? @ Riene; ja daar ben ik ook benieuwd naar! Misschien beval jij gewoon lekker in januari En iemand van de januari mama's bevalt dan met kerst ofzo hihihi, je weet het niet Fijne dag allemaal! xx
hihi ja dat zou wat zijn joh! Ik heb vanaf begin af aan gezegd dat onze Ukk op 04-01-2012 geboren wordt. Waarom weet ik niet, maar dat vind ik wel een mooie datum we zullen zien!
Oh ja, ik vind het prima dat zonnetje ook meekletst maar lijkt me idd goed om het daarna weer bij ons te laten zoals lovely zegt. Ben net bij de gyn geweest.... Uk was goed gegroeid, maar moet me vanmiddag al melden bij de fysio voor bekkenklachten.... (fijn hè Sam) En hij adviseerde me mijn werk te halveren..... Dat ivm de vele harde buiken die ik heb. Ik baal er zo ontzettend van! Er is ook altijd wel iets met deze zwangerschap van mij BUH! Sorry voor mijn klaagberichtje..... Met de rest alles goed verder?
Haha klaag jij maar lekker hoor ook dat hoort erbij hahaha Maar wel balen dat je je werk moet halveren! Maar goed alles voor de beeb he En die bekkenklachten zijn idd klote maar wel echt goed je fysio doen hoor!