Jaa idd apart riene. Maar goed.. We doen t er maar mee haha Pff bij het idee dat ik waarsvhijnlijk de 60 kilo wel overga schijt ik al in mn broek! Haha ben nog nooooit boven de 50 uitgekomen
Tsjonge jonge wat een hoop vervelendigheid in de berichten joh! Pfff... Maargoed, daar ga ik me niet mee bezig houden. Voel je je niet welkom, dan ga je maar ergens anders kletsen! Jeetje! Anyway: ik woog voor mn zwangerschap rond de 48-50kg. Toevallig net nog op de weegschaal gestaan en die gaf 57.4kg aan. VK is hoe dan ook tevreden over het verloop van mn zwangerschap qua gewicht en bloeddruk, dus dat komt wel goed! Buikje is aardig rond aan het worden, vind het echt super leuk! hihi Hoe is het bij jullie? Al veel reacties op de buikjes?? Zal trouwens weer wat foto's maken en posten. Liefs!
Hmm bij mij hebben ze me gewicht helemaal niet gevraagd/gewogen of weet ik wat... terwijl ik overal mensen hoor over de vk en t gewicht... Hmm.. mn buikje is nog niet heeeel dik hoor.. het word nu wel zichtbaar voor mensen die me niet kennen.. maar dat is dan meer zo van.. ben je zwanger of heb je gewoon teveel Mac gegeten ofzo? Zoon twijfelgeval haha.. hoop dat mn buikje en de beeb natuurlijk ook snel een groeispurt krijgen!
Dan zijn we (van wie ik het nu gelezen heb) allemaal al aardig wat bij gekomen. Ik krijg aardig wat reacties op mijn buikja, de meeste mensen vragen of ik een maand of 7 ben.... :S Wat een mega verschil met mijn buik van de eerste zwangerschap. Als ik het zo lees Sam kwam mijn buik toen aardig overeen met wat jij nu ongeveer hebt. Overigens word ik ook niet gewogen bij de gyn Sam!!! Norii leuk als je weer foto's post!
Hahaha hopelijk gaan al die zwangerschapskilo's er wel weer af straks! jaa k vind t maar lang duren bij de eerste haha maar geduld.. hoop dat mn buikie straks lekker gaat groeien Hmm nou ben blij dat ik niet de enige ben dan die niet word gewogen.. dacht echt dt ik de enige was ofzo Leuk buikje norii!!
Mooi Norii, je groeit goed! En Sam ik zie echt wel al een buik hoor! Zeker in vergelijking met je laatste foto!!!
Ik verbaas me daar altijd over Onthouden jullie dat zo goed van een vorige foto of zoeken jullie op om te vergelijken? zo jaa?! hoe doe je dat dan zo snel!? Owjaaa lizzy! Oeeww nee ik ben ook lui Ik doe niks aan sport... loop wel de hele dag op mn werk enzo.. dus beweeg nog wel een beetje ahahah
hier nog een!!! hahaha ik heb altijd fanatiek geturnt, ben daarna gaan paardrijden maar sinds we samenwonen komt het er gewoon niet meer van.. Best jammer eigenlijk want ik mis het wel hoor! Lekker de bossen in met mn paardje en dan mn hoofd leeggooien.. Maarja met zon dikke buik lukt paardrijden toch niet hahaha!
Hahaha stelletjes luilakken dat we zijn! Sam ik heb jouw foto gewoon onthouden van vorige keer omdat die zo overeen kwam met mijne van de vorige zwangerschap, vandaar!
hahah nee paardrijden met zoon dikke buik lijkt me ook niks Hier hebben we trouwens gisteren het kamertje gekocht! Babykamer Tommy (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Gekregen van mn oma en der vriend! Ben der zo blij mee hihi Stond nog achterop dat je een waardebon kreeg van 100 euro... dus gingen de kamer bestellen vroeg ernaar en de mevrouw oow nee hoor das oud dat geld niet meer.. Ik zo jaa maar hallo t staat er wel op?! Dus om t goed te maken word het nu gratis bezorgd!
Fijn Sam dat jullie ook het kamertje hebben! Mijn geheugen is eigenlijk enorm belabberd hahaha, wel super dat ik eens een keer overkom alsof ik een goed geheugen heb! Maar ik onthoud het dus alleen omdat we met zo'n klein groepje meiden kletsen en dat is nou net wat ik er fijn aan vind!
Mooie buikjes zijn er weer geplaatst! Inderdaad een verschil met de vorige foto Sam! Tja goed geheugen he Krijg je met een klein groepje kletsdames Ook een mooi kamertje trouwens, lief van je oma Zoo ff lekker genieten van het zonnetje....
Jij ook al zoon goed geheugen!! Jeetje ik zou me moeten schamen haha Dankje! ben er ook heeel erg blij mee! nu alleen nog een huis om m in te zetten haha Mmm doe mij hier ook een beetje zon!
Ha meiden, dank jullie wel dat ik met jullie mee mag kletsen. Gezellig! Mijn buik is de laatste twee weken ook echt mega gegroeid. Bij zo´n derde zwangerschap gaat dat wel erg snel, ik verbaas me er steeds over. Ik word overigens ook niet gewogen bij de vk hoor. Bij de intake vroeg ze naar mijn gewicht en verder heb ik daar niets meer over gehoord. Aan sport doe ik ook niet, Met twee kleintjes van 4 en 2 jaar heb ik beweging genoeg op een dag . Morgen gaan wij met de kindjes nog even een weekendje weg, `spreek` jullie daar na weer. Fijn weekend allemaal!