De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oow leuk! Waar ga je heen?:D

Dames! Ik ben trouwens ook een weekendje weg!
    Maaaarrr zondagavond ben ik weer in t land!:D
    Ga morgen trouwens rond 12.00 weg dus voor vandaag ben k er nog:D

2. Riene

Riene Niet meer actief

Zonnetje en Sam heel veel plezier met jullie weekendjes weg! Geniet er lekker van!

Zonnetje dus jij krijgt je derde kindje! Leuk zeg! Lijkt me inderdaad wel flink druk met al 2 kleintjes erbij. Je oudste zit in groepje 1 op school neem ik aan?

Ik ga morgen maar eens bespreken op het werk dat ik nog maar halve dagen mag gaan.... Zie er een beetje tegenop het te moeten melden. :( Maar goed het is niet anders.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dankje!:D

Jaa is altijd vervelend he dat soort gesprekken!
    Maar inderdaad tis niet anders en jij en je kindje gaan toch echt voor!;)
    Ik wou eigenlijk gister ff naar mn werk gaan om door te geven dat ik 2 ochtenden wil laten vallen.. maar heb t nog niet gedaan en morgen geen tijd...
    Zal wel weer een 5 jarenplan worden haha vind dt soort dingen altijd verschrikkelijk!

En daarbij heb ik ook nog eens een 0 uren contract...
    Krijg je wel betaald door t UWV als je ziek ben door zwangerschap.. maarja weet niet of t zo geregeld kan worden dat het ook als ziek door zwangerschap gezien word....

4. Riene

Riene Niet meer actief

Je hebt toch door je zwangerschap last van BI....

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    jaa maarja.. ik werk dan dinsdagochtend niet meer en woensdag vrij en donderdag ochtend niet meer.. weet niet of ze dat heeel raar vinden ofzo...?

6. Riene

Riene Niet meer actief

Sam ik weet niet welke dagen/tijden je dan wel nog zou werken....
    Hopelijk kom je er gewoon met je leidinggevende uit, het is gewoon zwaar met bi volledig door te blijven werken. Een vriendin van me is volledig thuis gebleven van het werk al met 18 weken zwangerschap of zo door bi. Ik ga straks ook met de directrice rond de tafel, ben echt benieuwd...

Maar voor nu ga lekker genieten van je weekendje weg!

Liefs.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa inderdaad moet ff kijken hoe en wat :)

Jij veel succes straks! En hoop dat jullie eruit komen! Maar zal vast wel ;)

8. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hoi allemaal,

we zijn weer back :).
    Heerlijke vakantie gehad met prachtig weer rond de 23 graden en veel zon.

Zo ff een heleboel bijgelezen. Hoop dat alles een beetje is blijven hangen haha.

@ de 2 nieuwe meiden, welkom!!

@ misslizzy ik woon in het centrum ongeveer 10 min lopen en dan zit ik in de stad, niet altijd goed voor de portomonee haha.

@ Riene, fijn dat alle uitslagen goed waren!!! Nu lekker vollop genieten!!!

@ Sam en Riene balen dat jullie beide fysio hebben. Hoop dat de fysio jullie wel een beetje zal helpen!!

@ lovely haha waren jullie toch te nieuwgierig!!! Maar wat leuk een meid!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Nu is het officieel gedaan met al die jongens hier haha.

@ hier is alles goed. Zit ik vorige week nog te vertellen dat ik pixel niet tot bijna niet voel ( en dat vanwege mijn placenta) nou sinds vrijdag voel ik hem onwijs goed!!! Echt leuk, was alweer helemaal vergeten hoe dit voelde!!!! Yara houdt nog steeds vol dat ze een zusje krijgt haha. En dat terwijl ze toch ziet dat de kast aardig vol is met blauw.

Voor de meiden die het weekend weg gaan veel plezier!!!! En de rest ook een fijn weekend!!!

Ps. ik hoop dat ik iedereen gehad heb en anders sorry!!!!!!!!
    Ps. Mooie buikfoto's meiden!!! Ik zal van de week ook weer is een foto maken!!!!

9. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Mandy welcome back! Leuke dingen gedaan??

Meiden die een weekend weg zijn, have fun!!

Riene hoe ging je gesprek?

Hier alles goed, als ik even zit of lig voel ik ons meisje goed bewegen :)

xx

10. Riene

Riene Niet meer actief

Mandy!! Leuk je weer te zien hier! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. :)

Lovely mijn gesprek is gelukkig goed gegaan. Leiding had er echt alle begrip voor, wat een opluchting! Ik ga nu tot 13.00 uur werken en heb nog 2 keer een ruime pauze in die tijd.

Heerlijk hè als je de kleine zo voelt bewegen! Kan nu alweer niet wachten totdat ik de kleine aan de buitenkant heel goed zie bewegen. Zie nu af en toe wel mijn buik bewegen, maar nog niet zo duidelijk.

11. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ Lovely we zijn veel wezen zwemmen, een dagje naar plopsa indoor geweest, in roermond bij de outlet wezen shoppen. Yara heeft onwijs gave nikes en pixel een paar puma's en nikes :). Goed geslaagd daar.

@ Riene ik zie hier af en toe ook mijn buik al bewegen. Maar dan moet ik wel goed kijken hoor. Het is nog niet zo als bij Yara dat op een gegeven moment je hele buik aan het golven is haha.

Wij zijn alweer aan het aftellen. Dinsdag de 20 weken echo. Dan mogen we onze kleine man weer bewonderen.

@ Riene vind je het niet heel raar nu om ineens voor een hele andere kleur te shoppen??? Ik moet er echt aan wennen hoor. Nu is alles vooral roze hier in huis, dus dat is wel omschakelen. En ik moet zeggen dat toen ik wist dat Yara een meid was, dat ik de jongens kleren toen veel leuker vindt. Nu weet ik dat het een jongen is, en vindt ik de meiden kleren weer veel leuker.

Heb hier al flink geshopt. Heb bij de prenatal echt een onwijs gave winterjas gekocht. Zal morgen ff een foto maken en erop zetten. Miss met de andere leuke setjes kleren erbij. Ben namelijk weer net als toen bij Yara verslaafd aan Noppies :)

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  13. Riene

Riene Niet meer actief

Norii wat leuk zo die foto's naast elkaar! En zo zie je de groei zo goed!

Mandy ben beniuewd naar het jasje!
    Ik moet er ook erg aan wennen nu voor jongens spullen te moeten kijken. Kijk automatisch nog steeds naar de meiden spulletjes.... En herken ook wat jij zegt dat je toen vooral leuke jongensspullen zag en nu vooral leuke meidenspullen.... Wat zitten we toch raar in elkaar hè! ')

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ Riene ik ga morgen een foto maken van de jas. Elke keer vergeet ik het weer.

Zal dan ook meteen mijn buik weer vastleggen.

@ Norii mooi buikje hoor!! En wat zie je het verschil goed!!!

@ de meiden die een weekend weg waren, hoe was het?

@ de rest lekker weekend gehad??

@ Hier alles goed. Vanavond de keuken leeg gehaald. Morgen wordt er begonnen met het eruit slopen van de keuken. Woensdag worden alle leidingen verlegd en in de muur gevreesd. En dan donderdag wordt de nieuwe keuken opgebouwd. Kortom zitten een week in de zooi. Maar het gaat vast mooi worden dus dan heb ik het ervoor over. Maar wel irritant met eten, dat je gewoon zelf niet kunt koken. Maar ik heb lieve schoonouders die elke dag 3 porties meer koken :).
    Dinsdag hebben we de 20 weken echo, ben echt benieuwd. Wel leuk om ons mannetje weer te zien!!!

Fijne avond nog!!!

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Leuk norii die foto's en mooie buik hoor!:D
    Leuk he dat het nu echt een duidelijk zwangere buik word!:D

Ooeww mandy ik ben nu ook wel benieuwd naar foto's van t jasje en je buik natuuurlijk!
    Ik heb ook dinsdag trouwens de 20 weken echo en morgen naar de vk
    Hoelaat moet jij dinsdag? Ik om 15.15

Weekendje was leuk! De mannen(2 stiefbroers, vriendlief en me ma der vriend) zouden gaan kanoeen op zoon rivier gig alleen niet door omdat het water te laag stond... Maar ze zijn wel even rond wezen rijden en uiteindelijk nog even zoon grot in gegaan hihi
    Al met al wel een geslaagd weekend!:)
    En op de terugweg lekker mac gegeten!:D

Sorry als k nog vergeten ben antwoord te geven opde andere dames.. Zal me morgen nog even meer verdiepen ;)

16. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Mandy lief zo'n schoonouders :) Ben ook benieuwd naar het jasje !
    Veel plezier bij de 20 weken echo !

Sam fijn dat je het leuk gehad hebt! Lekker om er even uit te zijn geweest he !

Norii leuk je buikje op een rijtje ;)

Hier ook alles goed, en met ons meiske ook :) Voel d'r nu steeds vaker.. alleen uitwendig nog niet... maar manlief heeft geduld :D
    Zondag lekker shoppen!!

xx

17. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ons weekendje weg was heerlijk. We zijn naar Duitsland geweest. Alhoewel we niet erg mooi weer hebben gehad hebben we toch erg genoten. Dit was waarschijnlijk de laatste `vakantie`met ons viertjes..gek idee!

De dinsdag is een populaire 20-wekenecho dag! Wij mogen ook morgen. Al lekker vroeg, om 9.30uur. Ben erg benieuwd.

@Nor, wat een mooi buikje joh! Je ziet de groei echt goed zo!
    @Mandy, succes met de verbouwing. Wat lief dat je schoonouders ook voor jullie koken, dat scheelt een hoop gedoe! @Sam, fijn dat jullie ook een leuk weekendje weg hebben gehad. Ook wij zijn op de terugweg langs de Mac gereden. Toch af en toe lekker!

Manlief is vandaag weer aan het werk gegaan en ik ben heerlijk met de kindjes thuis. Nog 1 week en dan moet de oudste (4 jr) weer naar school. De kleine in mijn buik geniet van de rust na het afgelopen weekendje weg, ik voel hem/haar volop bewegen, echt heerlijk!!

18. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hier is ie dan eindelijk de foto van Pixel zijn jas!!!

19. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Enne dan ook maar meteen mijn buik foto van 20 weken en 1 dag

20. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Wel grappig dat er morgen zoveel 20 weken echo's zijn!!! Wij mogen om 14.00.

De verbouwing is hier vollop in gang en jeetje zeg wat een zooi nu al. Vindt het nu al niet meer leuk!!!! Hoop maar dat het snel vrijdag is en dat het zo goed als klaar is!!!!

Gaan jullie nog wat leuks doen deze week?
    Ik morgen dan de 20 weken echo, woensdag controle, donderdag gaat mijn broertje trouwen, vrijdag is het puin ruimen en zaterdag geven de opa en oma van mijn man een mega groot feest. Zondag= uitrusten en bijkomen haha.

Deel Deze Pagina