Zonnetje en Sam fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad! Is wel toevallig dat er 3 van ons morgen de 20 weken echo hebben! Hebben we daarna allemaal de 20 weken echo gehad? Dacht het wel.... Mandy wat een gedoe hè zo'n geklus in huis.... wel fijn dat jullie het eten op die manier hebben kunnen regelen! Hier is vriendlief ook al een hele poos boven aan het klussen. Nu is hij nieuw laminaat aan het leggen op onze slaapkamer, gisteren heeft hij daar geverfd en de kamer van mijn oudste en de babykamer zijn ook al beide gedaan! Gaat hier dus ook de goede kant op. Ik begin wel steeds meer last te krijgen van mijn bekken/rug... Heb echt een spierpijngevoel in mijn benen/billen en kom steeds moeilijker de trap op. :S Kan ook niet duidelijk zeggen dat het met de harde buiken veel beter gaat met rust nemen.... Kan er gewoon geen pijl op trekken wanneer ik ze krijg of na hoeveel inspanning etc. Krijg straks telefoon van de internist om te horen of mijn schildklier nog goed is ingesteld! Ook altijd spannend.
Wow Mandy dat is inderdaad wel een heeeeeeeeeeel gaaf jasje! Welk maatje heb je gekocht? Mooie buik ook al zeg! Heb mijne gisteren gemeten en kom nu op dezelfde cm als met de oudste 10 weken verder zwangerschap. Bizar hahaha! Je hebt wel nog een drukke en leuke week voor de boeg! Hier maar rustig aan doen hè hahaha, Heb vandaag de ochtend gewerkt, morgen de middag en vrijdag weer de ochtend. Woensdagmiddag bioscoop met dochter that's it denk ik!
Ja gaaf is ie he!!! Ben er ook echt super blij mee. Het is maat 62. Maar hij valt klein. En anders doe ik er gewoon een extra trui onder haha. Wel lekker dat het klussen bij jullie ook opschiet. Wel minder dat je zo'n last van je bekken/rug hebt!!! Hier begint de pijn in mijn onderrug ook steeds erger te worden. Ga het woensdag tijdens de controle ook aangeven. En misschien toch maar iets minder dan 32 uur gaan werken. Of wel 32 uur werken, maar dan minder in de zorg.
Echt leuk jasje! Ik weet het niet zo goed met jasjes en maten.... Kan slechts voor elk maatje een nieuw jasje kopen. Dat had ik met mijn oudste niet, die is van mei dus die kreeg gewoon passende vestjes aan! Misschien toch ook maar een jasje maatje 62 kopen... Mandy ik zou je rugklachten zeker even melden aan de vk!
Zonnetje welcome back! En de mac is inderdaad af en toe erg lekker Wat spannend dat je oudste naar school gaat! Hoe oud is je tweede telg? Willen jullie morgen weten wat het wordt? Drie echo's morgen inderdaad, en volgens mij is iedereen dan geweest of niet ? Ik mag nu 21 september weer voor een echo Elke keer leuk om er naar uit te kijken! Veel plezier morgen dames!! @ Mandy errug leuk jasje! Superstoer zeg! En mooie buik hoor! Wat vervelend dat sommigen toch zo'n last hebben van de rug/bekken etc.! Toch maar een beetje rustig aan gaan doen dames... en gewoon melden bij de vk! Zou k ook doen... & @Riene al telefoontje gehad? Wat ik verder nog ga doen deze week is werken, werken en werken Woensdag hebben wij een informatie avond over borstvoeding in het ziekenhuis. Ben wel benieuwd. Verder lekker rustig aan doen @ MizzLizzy; hoe is het met jou?
# Breek even in # Denk even terug aan 2010, toen was ik een januari mama (& als alles goed mag gaan, word ik nu een april 2012 mama!!) Meiden geniet er lekker van!! # Breek weer uit #
Dat vind ik nou wel een leuk breek in berichtje!!! Heb net telefoon van de internist gehad en gelukkig positief!!! Schildklier is met de medicijnen die ik nu slik mooi onder controle.... Toch wel weer een opluchting! Goed Lovely dat je naar de bv voorlichting gaat! Heb ik bij mn eerste niet gedaan maar er kwam toch wel iets bij kijken en had een kraamhulp die er niet zo in thuis was.... wat meer voorlichting had ik toen dus wel fijn gevonden! Nog meer mama's die bv overwegen?
Fijn zoon antwoord! Vaak word je bijna meteen opgevreten van waarom Niet?! En dat is veeeeel beter bla bla Maar als ik denk aan een kind aan mn tiet.... Brrr nee dankje.. Ik heb echt totaaaaaal niet het gevoel dat ik t heel intiem vind of iets....
Hahaha Sam wat een reactie weer van jou! Is toch idd ieder zijn eigen keus, je moet doen waar je je goed bij voelt hoor!
Hahaha was mn reactie zo apart? Jaa idd ben ook niet van plan t wel te doen omdat anderen dt zeggen hoor, mijn lijf, mijn kind dus ik bepaal (en VL zn kind natuurlijk hihi)
Haha dankuuu Net trouwens nog bij de vk geweest en even over de harde buiken gehad en verteld over de BI Ze zei nog stofzuigen en dweilen en tillen proberen te vermijden als t kan en anders goede houding aanemen.. "en wat doe je voor werk?" "eehhh huishoudelijke hulp!" Haha ik heb echt de perfecte baan Owjaa riene wat goed trouwens dat je met je baas ben uitgekomen met het minder werkem! Ik ga woensdag maar even langs mn werk en morgen de mevrouw waar ik t liefst niet meer heen zou willen even mededelen dat ik waarschijnlijk na volgende week niet meer kom... Brrr schijt nu al in mn broek haha
Ja lekker logisch hè bi en je werk hahaha! Ik mocht nog maar zo min mogelijk trappen lopen en staan.... Uw waar is mijn klaslokaal, juist ja helemaal boven! En om nou voor het bord te gaan zitten om erop te schrijven ipv ervoor te staan... :S Ben idd wel blij dat ik er zo goed uitgekomen ben op het werk! En als ik het kan om het gesprek aan te gaan kun jij het ook hè!!!
Hier gaan we ook flesvoeding geven.Bij Yara wel 28uur bv gegeven. Maar dat was echt geen succes. Zal jullie dat verhaal sparen haha. Zo te horen hebben jullie inderdaad de juiste baan wat erg goed past bij het adveis wat jullie gekregen hebben. Nou meiden, veel plezier morgen bij het zien van jullie uk!!!!! Enne wel laten weten hoe het was he!!! Ik zal het ook laten weten haha.
Owjaaa hahah altijs van die dingen die niet uitkomen Hmm als je zit kan je dan nog uberhaupt wel goed bij t bord? Lijkt me dat je dan niet verder dan de helft komt ofzo? In ieder geval niet handig haha En jij mocht geen traplopen? Hmm fijn... Mijn kamer is nl op de eerste haha dus ga 1000 x per dag die trap op en af Vreselijk vind ik t ook echt aangezien ik altijd. An alles vergeet en dan weer naar boven moet rennen haha Jaa op mn werk vind k t niet zo heel erg... Maar om t die mensen zelf te vertellen vind ik wel eng... maar goed t moet wel..
Dankje mandy! Jij oom heeeel veel plezier morgen! Wel vervelend voor je dat de bv toen niet is gelukt...
@ Sam achteraf is flesvoeding wel ideaal hoor!! Manlief kon er meteen vanaf het begin ook uit 's nachts om een voeding te geven. En dan niet de opa's en oma's te vergeten die het helemaal geweldig vonden. Wel lekker hoor als iedereen de fles kan geven!!! Alleen wat wel een nadeel was is dat je altijd op zoek moet naar een magnetron. Op een gegeven moment verliet ik het huis met 2 termosflessen 1 met kokend heet water en 1 met afgekoeld water. Zo kon ik onderweg altijd een fles op de goede temp maken haha. Heb onwijs veel zin in vanmiddag!!! Ben benieuwd hoe ons mannetje veranderd is in 2 weken.