Jaa das waar Ook leuk voor vriendlief om wat te doen En de opa's en oma's mogen nog even wachten hihi Eerst ik ik ik! (en vriendlief) Vast omdat t mn eerste is maar ik heb echt zoon gevoel van mijn mijn mijn Iemand anders hier ng meer last van?
Mandy wat een mooi jasje!!! Kei stoer En wat een flinke buik al!! Wouw! Mijn buik groeit met de dag, zelf VL staat er verbaasd van te kijken haha VL heeft Ukkie gisteren trouwens voor het eerst gevoelt! dat was zoooooooooo gaaf!!! Volgens mijn schrok hij er een beetje van, omdat hij nu al zoveel weken met zn hand tevergeefs op mijn buik ligt te wachten op een schopje van de kleine. Nu was het dan eindelijk zover en Ukkie hield niet meer op met trappelen! De blije gup Foto 22w 6d [30-8-2011 nog 4 maanden te gaan]: Bekijk bijlage 179390
@ Sam; nee totaal niet herkenbaar ! Althans, nu nog niet @ Norii; je buik groeit goed inderdaad! Leuke buikband ook
Zojuist weer even babyspulletjes wezen snuffelen bij Kruidvat Kon het niet laten en heb wat schattige rompertjes gekocht, natuurlijk in het ROZE hihi Vandaag deze box besteld: Coming Kids | Boxen | Baby-Dump Wij hebben een strakke inrichting met wit en grijs, dus deze box past er perfect bij
@ lovely gave box!!!! @ hier net de 20 wk echo gehad. Alles was goed met ons mannetje. Hij was erg bewegelijk haha. En was ook behoorlijk tegen het echo apparaat aan het trappen. Hebben helaas geen mooie profiel foto mee kunnen krijgen omdat hij niet stil lag. Metingen etc duurde daardoor ook langer. Maar dat maakt ons niet uit we hebben nu extra lang kunnen genieten van ons wonder . Verder hebben ze meteen de controle gedaan, hoef ik morgen niet nog een keer. bloeddruk was weer netjes 120/70. Heb het meteen over mijn rug gehad. En werd doorgestuurd naar de thuiszorg. Daar heb ik een bekken en rug band gekregen. Heb hem nu een uurtje om maar jeetje wat een verschil. Wat zit dit lekker!!!! Hoe waren de andere 20 weken echo's???? Ben heel benieuwd!!!
@Sam: Nee, ik herken dat gevoel ook niet.... Had ik met mijn eerste wel wat meer! @Norii: Mooie foto's weer! En leuke kleren! Fijn dat je vriend de kleine nu ook heeft gevoeld, speciaal hè! @Lovely: Leuk dat je de rompers hebt gekocht. Ik zag ze ook liggen, maar heb al rompers genoeg.... Heb wel de sokjes gekocht! En wat een ontzettend mooie box! Die zou ik ook wel willen hebben.... (Vind hem wel een beetje prijzig, of ligt dat nou aan mij?) @Mandy: Fijn dat de echo helemaal goed was. Toch wel een opluchting hè! En ook super dat je bloeddruk nog helemaal netjes was!!!! Fijn dat die banden je zo'n verlichting geven. Mijn bekkentherapeut wilde nog even afwachten met die banden, ze was er zelfs een beetje vanaf aan het stappen die voor te schrijven. :S Snap er niks meer van al die verschillende behandelingen voor hetzelfde.... Ben je niet ook doorgestuurd naar een fysio of zo?
De box is inderdaad een beetje prijzig Maar we hebben al veel afgestruind en niets gevonden wat we echt mooi vonden. Ook op marktplaats niet. Dus dan maar een beetje wat meer centjes uitgegeven
Hee dames! Mandy wat mooi dat alles goed was bij de echo! En je bloeddruk netjes hoor! Wel jammer van de foto.. Mjaa soms zijn ze lekker eigenwijs he! Hier was de echo ook goed! Hebben wel een foto gehad van 2 voetjes Foto van t hoofdje was ook niet ideaal en gister bij de vk nog een foto gehad dus foto vande voetjes is weer eens wat anders Lovely idd mooie box! Idd wel beetje prijzig haha maar goed als je t geld ervoor heb mAkt t niet uit toch! Ooeeww jin heb ook al zoon mooie buik riene! Vroeg me trouwens af he riene... Klinkt heleeee erge kramp in de zijkant van je rug bekend bij jou? Ik dach misschien door de bi? Heb t nu al 2x gehad.. Maar miaschien is t wel gewoon stom toeval En je zei vorige x iets over een spierpijn gevoel? Ik heb in mn benen... En de zijkant van me bil zeg maar Bijna cosntant zoon soort van spierpijn/groeipijn gevoel.. Je weet wel wat je vroeger had Zou dit ook door de bi kunnen komen?
@ Sam wat fijn dat bij jou alles ook goed was!! Hier ook alleen foto's van voeten en handen. en eentje waar hij zijn duim opsteekt. @ Riene mooie buik hoor!! Das geen buikje meer haha Hier doen ze het precies andersom dan bij jou. Ik heb nu die steunband gekregen en als dat geen verlichting geeft dan moet ik door naar de fysio. Maar moet zeggen dat die ban al een heel stuk helpt hoor. Ik denk dat het laatste stukje pijn wat overblijft aan mezelf is. Dat ik toch maar eens een stap terug moet nemen en niet moet denken dat ik alles zelf kan. Zoals op het werk de zware dingen meer uit handen geven. @ lovely, ik heb ook zo'n dure box. Nou ja nu niet meer. Maar toen we hem kochten bij Yara wel. Maar moet zeggen (ben bij babypark geweest), dat dit toen ook echt maar de enige box was die eruit sprong en waarvan ik dacht die is het. Haha wel jammer voor nu. Bij Yara was onze inrichting donkerbruik tegen zwart aan. Dus ook die kleur box genomen. Nu hebben we alles verbouwd en alles nieuw. En nu is alles wit met grijs. Dus eigenlijk past de box er niet meer tussen snik snik.
Sam super dat jullie echo ook goed was! Die kramp komt me wel bekend voor, maar ik heb dat meer midden onder in mijn rug, over mijn bil (vooral links) en in mijn lies.... En continue zo'n zwaar gevoel in mijn benen alsof ik de marathon heb gerend en mijn benen niet meer normaal opgetild krijg. Maar ligt er volgens mij ook aan waar in je bekken je het meeste last hebt, schijnt weer te verschillen. Maar denk dat wat je voelt echt wel door de bi kan zijn, aangezien ik het ook herken. Mandy herken jij dat ook? Vind het nog steeds maf dat behandelingen zo kunnen verschillen....
Heel even een ego berichtje, want de kindjes lopen om me heen, dus heb niet de tijd om uitgebreid te reageren, maar de echo gister was gelukkig helemaal goed en we zijn in afwachting van een........mooi MEISJE!! tot later!
@ riene Hmm okee misschien heeft t er wel mee te maken dan... Zal t eens aan de fysio vragen T was gister zo erg dat ik gewoon niet meer kon bewegen Jaa vraag k me ook wel af mandy of jij dat wel eens heb? En het blijft idd vreemd dat t allemaal een andere behandeling is... @ zonnetje Wat mooi dat alles goed is! En wat leuk! Een meid!
@ Mandy; box wit verven misschien? Op waterbasis natuurlijk @ Zonnetje; ook een meisje!! Gefeli! Fijn dat de echo verder helemaal goed was! Zal zo eens effe het lijstje opzoeken...
Misschien kunnen we er nog bijzetten wie waar wil bevallen? Thuis of ziekenhuis? Misschien nog andere suggesties om het lijstje uitgebreider te maken ? Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 28 december 2011 Norii --> JONGEN!! 1 januari 2012 Riene --> JONGEN!! 6 januari 2012 xLovely --> MEISJE!! -- ZH 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! -- ZH Mandy24 --> JONGEN!! 16 januari 2012 Zonnetje1979 --> MEISJE!! 18 januari 2012 MissLizzy --> MEISJE!!
Ik wil graag in t ziekenhuis bevallen Zit alleen op mn tel dus kan t niet zelf veranderen.. *kijkt jullie lief aan* En nog meer dingen... Hmm zal eena denken
Zonnetje wat fijn dat jullie echo ook goed was!!! En leuk dat jullie een meisje krijgen. Je had al 2 kindjes dacht ik..... zijn dat jongetjes of meisjes? En wat super dat bij ons allemaal de echo goed was! Voor degene die het lijstje aanvult... (ik kan het nog steeds niet muts dat ik ben) Ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen door medische indicatie. En als we de lijst verder aanvullen zoals Sam zegt is dit dus ons 2de kindje. Misschien kunnen we borst of flesvoeding toevoegen? Heb ik wel eens bij andere lijstjes gezien. Zou prettig zijn als de lijst ergens zou kunnen staan waar we het allemaal makkelijk terug zouden kunnen vinden want over een paar dagen is het weer zoeken..... (Maar denk niet dat dat mogelijk is of wel?)