Ik kom ook nog even posten Babykamer met laminaatvloer: Bekijk bijlage 190445 &buik met 29w 3d: Bekijk bijlage 190444
Norii leuke plaatjes.. en mooi zwanger ben je hoor! Wij hebben nu net de knal roze gordijnen opgehangen.. echt we hebben nu officieel een meiden huis! Ik denk dat in we in elke ruimte wel iets meisjes achtigs tegenkomen haha
Sam: Fijn dat het in jullie huisje opschiet! Dat zware gevoel in de benen herken ik ook. Als ik iets te veel heb gestaan/gelopen krijg ik ze amper nog opgetilt, denk dat het misschien samenhangt met de BI. Hoe is het vandaag gegaan bij de verloskundige? Lizzy mooie foto's van je buik! Is het nog gelukt met het ontwerp voor het geboortekaartje? Heb je nu herfstvakantie overigens? Ik ben ook bezig met het geboortekaartje. Heb de 2 tekeningen van dochter en nichtje die ik erin wil verwerken, dus nu is het puzzelen om een mooi kaartje samen te stellen. Ik ga overigens 21 nov met verlof, duurt niet zo lang meer. En volgende week een weekje herfstvakantie, heerlijk! Norii je buik begint nu echt behoorlijk te worden zeg! En ik vind de kleur van de muur echt heel mooi. Sluit ook wel aan bij de kleuren die wij nu hebben, grijs met blauw tinten. Heb het sterrengordijn gekocht van de hema voor op het kamertje, staat ook leuk bij jouw blauw! Hoe is het met de rest?
Hier alles goed, eigenlijk geen nieuws Zit goed in mijn vel en geniet volop van mijn zwangerschap. Riene 21 nov. is ook snel ja en wat heerlijk een weekje herfstvakantie! Nog plannen? Norii mooie buik! liefs!
hoihoi, Ik meld me ook even hah. Allereerst iedereen gefeliciteerd natuurlijk met jullie zwangerschap. we zijn allemaal al een eindje. Zelf ben ik 13 januari uitgerekend. En ik kan niet wachten. Hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe? Bij mij aardig rustig. Had vandaag alleen wel enge steekjes want op menstruatiekramp leek. Daar schrok ik wel van. Dus ik doe vandaag lekker rustig aan. Verder gaat alles gelukkig nog goed. Voor wie is het nog meer het 1ste kindje? Groetjes Latiina
Kamertje staat!!!! Kinderwagen vanavond ook in elkaar gezet [jaja dat heb ik zelf gedaan zónder instructieboekje: dat kunnen wij vrouwen prima zelf! ] Preview kamertje: Bekijk bijlage 191096
hee dames! @ Riene ging goed hoor bij de vk! met de kleine man is alles in orde! Ik ga weer minder werken.. en ga vanaf aankomende maandag 4,5 uur werken per week... eigenlijk echt doelloos haha maar goed dan doe k tenminste nog iets... @ Norii leuk kamertje! Wij krijgen volgende week woensdag ons kamertje geleverd dan zal k ook ff spammen als ie staat hihi @ Lovely mooie buik weer! word nu wel een beetje lastig he met sommige dingen nu onze buiken groot worden Vinden jullie eigenlijk niet dat de buiken van andere mensen er veel groter uitzien als je eigen buik.... Ik heb dat altijd wel haha Pff kreeg vandaag 5! brieven in de bus van t UWV, omdat ik per week betaald krijg haha... Snap er alleen niks van... gaat over mn ziektewet uitkering... Er staat in dat ik er recht op heb... maar t om de 1 of andere reden Niet krijg ofzo of nog niet.. snap er niks van... Morgen maar weer eens even bellen... pfff En morgen worden mn koelkast en mn fornuis geleverd! en van t weekend gaan we verhuizen! En waarschijnlijk vanaf maandag in ons nieuwe huisje zoooooo spannend! heb er wel zin in! Maar schijt stiekem ook wel een beetje in mn broek haha ineens alles zelf doen zonder mams..... maar komt vast goed
@ Lovely, mooie buik!!! @ Norii, leuk kamertje. leuk he om daar volop mee bezig te zijn. @ Sam, leuk dat je maandag al overgaat!!! Het blijft altijd spannend de eerste keer op jezelf. Maar je zult zien dat je de eerste periode je moeder heel vaak zult bellen om de domste dingen te vragen haha. Dat deed ik in elk geval wel Hier hebben we afgelopen week de box neergezet. Maar goed ook. Want nu kunnen we Yara nog even leren dat ze er niks in mag gooien. Hij stond nog geen 5 min en ze gooide er hard speelgoed in. En ze moest en zou er natuurlijk even in, maar ze had al snel door dat dat toch niet was wat ze wilde haha. Verder alles goed hier. De kleine man is lekker druk, vooral wanneer moeders wil slapen. Morgen weer op controle. Blijft wel elke keer weer spannend ivm met mijn bloeddruk. Maar..... ik heb tot nu al 4 weken langer gewerkt dan de vorige keer. En ik voel me goed. Dus ga er maar vanuit dat alles goed is. Ik ben echt aan het aftellen voor mijn verlof. Heb er zo'n zin in. De tijd gaat zowiezo snel. Over iets meer dan 12 weken ben ik alweer uitgerekend. Heb echt het gevoel dat deze keer alles veel sneller gaat, en er veel meer langs me heen gaat dan de vorige keer. Afgelopen weekend trouwens wezen shoppen bij de gardo met mijn schoonmoeder. Mega veel geld uitgegeven aan allemaal leuke nijntje dingen. Alleen een beetje jammer dat zelfs op beddengoed en kruikhoezen 6 weken levertijd zit. Maar.... als het goed is komt alles binnen zodra mijn verlof begint en dan kan ik meteen aan de slag. Nu al zo'n zin in!!!!! Hoe is het met de rest?
Norii super dat jullie kamertje al helemaal staat! Mooie meubeltjes ook zeg! Lovely mooie buik, begint nu echt te groeien allemaal hè! We hebben overigens niet echt veel gepland voor de herfstvakantie. Dochter is de helft van de tijd bij haar vader en tja ik ben helaas toch beperkt in mijn dingen kunnen doen.... helaas. Stomme bi ook. Dus zal wel een middagje bioscoop worden en zo'n dingen. Sam fijn dat alles bij de vk goed was. En dat werken hahaha klinkt idd stom hè nog maar zoveel uur werken.... Och ja, niks van aantrekken. En spannend dat jullie komend weekend dan ECHT gaan verhuizen!!!!! Hoe is het nog met het uwv afgelopen? Mandy hoe is je controle gegaan vandaag? (Hoop ik niet dat je dit al 's ochtends vroeg voor je controle leest hahaha) Hier gaat het ok mits ik dus rustig aan blijf doen, saai saai saai. Gisteren kennisgemaakt met de vk die mijn kraambed gaat verzorgen, leuke meid! En als alles goed is wordt de babykamer vandaag afgeverfd, kunnen we ook eens aan de inrichting beginnen. Dinsdag wordt de box geleverd, volgende zaterdag de kinderwagen, nu begint alles echt op te schieten! Heb ook het kraampakket binnen, werd ik minder vrolijk van hahaha. Fijne dag!
@norii leuk hoor je kamertje. ziet er erg gezellie uit leuk dat je alle baby spulletjes op de commode hebt uitgestalt..kan je echt naar het gebruik ervan uit kijken he?! @ lovely prachtige buik. leuk om ff mee te spieken hoe je groeit. @ sam spannend hoor je verhuizing. fijn dat het dan eindelijk gaat gebeuren.. zit je straks gewoon in jullie eigen home met BABYKAMER JEEE!! wat betreft die zwangerebuiken van anderen ik denk de hele tijd wat ben ik dik.. en dat had ik bij de eerste helemaal niet. @ Mandy leuk dat je lekker hebt geshopt. en dat het allemaal goed gaat. Jee de box verhaal.. daar had ik nog niet aan gedacht. Stiekem wel grappig dat Yara er alles inknalt!! maar idd wel ff slim omdat nu alvast af te leren.. staat zo lullig een baby met allemaal blauwe plekken zeker als je naar het CB moet hihi. @ Riene jou idee voor het kaartje lijkt me erg leuk. Wij hebben ons ontwerp door gesproken en nu kijk ik uit naar de proefdruk! Morgen ga ik met vriendinnen in een huisje en gaan we naar de sauna.. dat vind ik best spannend! Kreeg net trouwens kraampakket binnen en ook de kraamzorg belde vandaag het wordt nu helemaal echt he dames! Gaat er iemand naar de jonge gezinnenbeurs?
Ik ga niet naar de jonge gezinnenbeurs.... Is een behoorlijk eindje reizen van ons uit en dat kost nu te veel energie. Lizzy hopelijk heb je een leuk weekendje met je vriendinnen! Lekker relaxen.
Lizzy hoe was je weekendje? Ik heb het kraampakket vorige week ook ontvangen. Jeetje wat een spul zit daarin zeg Ga ook niet naar de jonge gezinnen beurs, dit houd ik niet vol denk ik Wij zijn inmiddels ook volop bezig met de babykamer Texen, behangen.. kijk al helemaal uit naar de meubeltjes die we in elkaar gaan zetten en dan alles in te gaan richten... Verder gaat alles prima, wel veel last van brandend maagzuur, let goed op nu met wat ik drink en eet, in ieder geval drink ik geen jus d'orange meer voordat ik naar bed ga Wat een rotgevoel kan dat dan geven zeg pffff. En jaja, nog 6 weekjes werken...!! Hoe is het met de rest? Mandy je bent een Nijntje fan zo te lezen? Ken je ook die nijntje lampen? Gisteren bij de prenatal gezien. Echt leuk. Sam al gesetteld?? xx
@ misslizzy ik ga wel naar de jonge gezinnenbeurs. Ga volgende week vrijdag. @ Riene, de controle was goed. Bloeddruk 130/80. Dus mag niet klagen!! Gaat echt goed deze keer . @ lovely, ja ben helemaal nijntje gek. Maar moet zeggen dat ik de serie die ik nu krijg veel leuker vindt dan de simpele oranje wit serie. Heb geen nijntje lampen gezien. Ga meteen ff zoeken op de prenatal site!!!!
hai Hier even kort bericht. Ben zo trots gister is mijn schoonzusje bevallen met 33,5 weken van een tweeling. de twee jongens wegen allebij 2600 gram en doen het super\. het was een hele snelle natuurlijke bevalling zonder hectig pff daar teken ik ook voor. Was wel weer even gek om op de neonatologie te komen kijken. Reza lag daar op bijna hetzelfde plekje. bizar de kinderarts herkende ons nog. Mijn weekend was leuk maar pff vermoeiend. ben vandaag extra vrij en werk vrijdag kan ik ff bijtanken. Hoets met jullie nog controles gepland?? Ik morgen weer groeiecho en mijn vader gaat mee om te gluren naar ons meiske
@Misslizzy: gefeliciteerd!! ik verwaarloos jullie een beetje sorry!! heb het erg druk gehad met verhuizen etc. en op het andere forum waar ik actief ben kunnen er een paar binnekort bevallen spannend dus! @Hier: nu heerlijk weekend en daarna nog 2,5 week werken tot mn verlof kijk er zo naar uit! heb het wel een beetje gehad op mn werk nu..