En norii al bevallen?! Pff ben jaloers!! Wil ook! Haha Hoe is het met jullie dames? Alles nog rustig? Word wel spannend nu he... Staan in principe allemaal op t punt van bevallen.....
Ben zo benieuwd hoe het met Norii is! Hopelijk is de kleine er al! Mandy spannend hoor dinsdag is al HEEL snel! Net na de kerst, dan is mijn vriendje ook jarig hahaha! Hier verder nog steeds geen tekens behalve steeds weer die voorweeën, maar ja die heb ik al weken hè dus zegt ook niks! Vanavond komt mijn moeder kerstavond bij ons vieren. Dochter is er niet die is bij haar vader tot 's avonds eerste kerstdag. Maar dan heb ik ze wel volgend jaar allemaal samen op kerstavond en eerste kerstdag! Ben echt een beetje aan het hopen dat ons mannetje zich niet met kerst gaat aandienen. Lijkt me gewoon niet leuk later als je je verjaardag met kerst hebt. En de 27ste is zijn papa dus jarig, zou wel grappig zijn als hij dan komt hahaha! Fijne dagen allemaal meiden! Veel liefs.
Hey Sam zie nu dat je ook 37 weken bent!!! Je mag nu eindelijk hahaha! Heb je toch de 37 weken gehaald hè!
Ja, Nori is gisteren bevallen van een kerngezond kereltje genaamd Ties. Hij is toch zo mooi!!! Vruchtwater gebroken om 10:00uur, eerste lichte weeën vanaf 13:00uur, om 16:30uur 3 cm ontsluiting, om 18:30uur 7cm ontsluiting en direct naar het zkh, om 19:25uur volledige ontsluiting en na bijna 1uur persen was hij er! Onze Ties is op 23-12-2011 om 20:19uur geboren en weegt 2940gram. De bevalling heb ik zonder pijnstilling gedaan en ben er super trots op! Heb 3 schoonheidshechtingen gekregen, maar ben er zo goed als zonder 'kleerscheuren' vanaf gekomen
Babynieuws! Zonnetje -->18 december --> L.ynn Norii --> 23 december --> T.ies Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012 1 januari 2012 Riene --> JONGEN -- ZH -- 2de kindje -- BV 6 januari 2012 xLovely --> MEISJE!! -- ZH -- 1e kindje -- BV 14 januari 2012 Sam20 --> JONGEN!! -- ZH -- 1e kindje -- FV Mandy24 --> JONGEN!! -- ZH -- 2de kindje -- FV 18 januari 2012 MissLizzy --> MEISJE!! -- ZH -- 2e kindje -- BV
@ riene gezellig dat je moeder komt! Ahw de kleine zal vast niet met kerst komen toch.. Haha zal voor je duimen dat ie nog ff blijft zitten @ hier niet echt voorweeen ofzo.. Denk ik.. Is de eerste dus weet niet wat ik er onder moet verstaan haha wel rgelmatig wat krampjes enzo.. Maar die overleef ik met gemak haha Net alleen wel weer een stukje slijmprop verloren!(zou t wat betekenen?) we moeten maar gewoon afwachten Vandaag wel 2 uur op zoek heweest naar cadeautjes... Kan nu amper nog lopen! Owjaa en er is een wijziging bij mij... Ik ga soort van beetje noodgedwongen voor een thuisbevalling... Moet nl 300 euro bij betalen! En natuurlijk nog de eigen bijdrage voor de kraamzorg... Dus word een duur geintje dan.. Dus dan maar thuis proberen.. en als eenmaal alles loopt komt me ma in huis helpen, huishouden, zorgen voor visite e.d zodat de kraamhulp alleen maar voor controle vor mij en de baby hoeft te komen... Scheelt ook alweer wat
Norii gefeliciteeeeeerd!!! Leuke naam ook! En nu genieten!!! Hier alles rustig... heerlijk genieten deze feestdagen (weliswaar met z'n tweetjes maar wat niet is kan nog komen)
@ norii gefeliciteerd! En inderdaad wat een leuke naam! En wat knap dat je het zonder pijnstilling gedaan hebt! Nu lekker genieten van de kleine man!
Hoera Gefleiciteerd Norii met de geboorte van jullie kleine ventje TIES.. Bijzonder hoor zo vlak voor de kerst. Was lief dat je man even ons op de hoogte heeft gebracht. En wat fijn dat het allemaal redelijk vlot is gegaan. Ik wens je een goed herstel en een hele hele fijne kraamtijd. Geniet geniet geniet.. en laat je lekker vertroetelen. x
@ Mandy spannend ook nog bij jullie.. hou je het een beetje vol? sterkte hoor. En je kunt nu echt aftellen.. en wij tellen stiekem ook een beetje met je mee voor de steun! @Sam jij maakt het ook interessant.. stukjes slijmprop en rommelende buik.. en dat toch zo lang shoppen .. meid waar begin je aan! Balen van die kosten.. hoop dat je gewoon een goede thuisbevalling hebt en anders is het op het laatste moment toch op medische indicatie.. fijn dat je moeder wil helpen tijdens het kramen.. kan je alvast berekenen wat je kwijt bent dan voor de kraamzorg? Heb eigenlijk geen idee wat dat kost. @Riene was het een gezellige avond met je moeder. zo idd wel grappig zijn als de kleine op de 27ste komt. op de verjaardag van zijn papa. @lovely hoesti met jou? @ zonnetje lekker aan het genieten van je kleintje? Hier weer eens geen melding gehad van jullie berichten maar was zo benieuwd dat ik dacht ik ga maar even spieken op ZWpagina.. en ja zomaar weer een baby erbij... ik heb nu alleen harde buiken van te veel doen vandaag.. geen gerommel meer. ben soms s nachts echt klaar wakker zo stom.. en slaap overdag daardoor eventjes bij maar max een half uurtje want .. tja anders slaap ik dus helemaal niet meer op de normale tijd. hadden jullie dit ook? Soms doen mijn borsten btje zeer.. zeurende pijn ook zo vreemd moet dan echt mijn bh uit. Nu net kerstavond gehad bij mijn vader en vriendin en Al you need is love kijken. Morgen middag naar mijn moeder en man met mijn broer en zijn fam... en dan tweede kerstdag op de koffie bij schoonfam. druk druk druk.. Fijne feestdagen (bijna) moeders!
Jaa idd balen! Sta er nog niet 100% achter een thuisbevalling... Hoop dat dat nog komt... Moet er maar t beste van maken Eehh ik heb 55 uur geindiceerd(schrijf je dat zo) gekregen En de eigen bijdrage is 4 euro per uur... Reken maar uit dus Al met al veel centjes! Dus hoop de kraamzorg zoveel mogelijk te kunnen beperken... (kost toch heel veel geld zoon huis inrichten haha) ha gehoop wat meer geld over te hebben voor alle kosten maar helaas... En het rommelen.. Tsjaa kan je t echt rommelen noemen? Geen idee aangezien dit de eerste is haha ik denk t wel maarja... Lig snachts idd ook regelmatig wakker... En dan gaat VL lekker in mn oor liggen knarsetanden ofzo waardoor ik nog moeilijker in slaap kom.... Ik zie alleen op de een andere manier heen kans om overdg te slapen... Omdat ik altijd wel iets te doen heb ofzo lijkt t wel.. Ondanks dat ik bijna niks uitvoer... Haha Pff jij ook drukke kerst dus! Hier morgen naar mn moeder en vriend en s.vader komt ook daarheen dus das handig! 2e kerstdag bij ons...(zoon spijt van dat k ja heb gezegd...) Hoop dat t snel voorbij is!
@ sam was even vergeten ( lees verdrongen) van die eigen bijdrage.. kijk nu VL aan en zegt hij heel droog WAT?? zo he komt dat er ook nog bij.. en o ja de geboortekaartjes..? kortom wij zijn straks ook arm! kon vandaag al niet meer met de huishoudpas pinnen.. geld vliegt eruit.. bah. Succes met je drukke dagen en als ze tweede kerstdag lang blijven hangen ga je gewoon puffen misschien schrik je ze af en gaan ze naar huis haha.
Alles goed hier (Zie ook pagina 135 onderaan ) Ons meiske is heerlijk druk maar heeft het nog prima naar d'r zin bij mama! Geen harde buiken meer gehad de laatste week. Gaat dus toppie! Hier ook eigen bijdrage betalen a 4 euro per uur voor kraamzorg, voor de rest goed verzekerd gelukkig Geniet nog van deze kerstavond!! xx
Owjaaa ook de geboortekaartjes nog! En moet nog gordijnen hebben.... Pfff Hoop dat VL de staatsloterij wint 31 dec hahaha Hahaha jaa wie weet helpt dat wel zie mezelf al zitten hahah
Norii gefeliciteerd met Ties!!!! (Zo had mijn nichtje ook geheten als ze een jongen zou zijn geweest! ) En super zeg hoe snel je het gedaan hebt vanaf het breken van de vliezen! Nu lekker genieten met zn drietjes..... Wij hebben een gezellige en rustige avond gehad. Lekker eten afgehaald bij de Griek en gekletst. Mijn moeder had het ook naar haar zin. Vind het zo sneu haar alleen thuis te laten zitten op kerstavond.... Qua verzekering krijg ik door de aanvullende verzekering alles vergoed, ook de eigen bijdrage voor kraamzorg. Is idd wel veel geld bij elkaar zeg als je dat en de ziekenhuisbevalling niet vergoed krijgt.... Jeetje flink wat honderdjes zeg. Lovely goed dat je het over de 13de maand hebt hahaha! Als het goed is gisteren ook loon gehad en wij krijgen ook altijd een mooi extraatje, heb er nu nog helemaal niet naar gekeken. Sam wel fijn dat je moeder een deel van de zorg op zich gaat nemen, dat gaat idd een mooi bedrag schelen zeg! Morgen bij schoonouders eten en overmorgen bij mijn moeder. (Als er geen bevalling tussendoor komt hahahaha!)