De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmmm wat raar... Naar mijn weten ben ik ook gewoon aanvullend verzekerd...:(
    Zal t nog eens goed gaan uitspitten...

Fijn dat het met jullie alemaal goed gaat! :)
    En riene mooi dat jullie het gezellig hebben gehad...

Druk aan de poets hier nu... Afgelopen week helemaal niks gedaan:)
    En aangezien de hele achoonfamilie hier over 2 dagen voor de deur staat... Moet k toch maar iets doen haha
    Evende wc en badkamer grondig gedaan....
    En morgen mag VL mooi helpen met stoffen, stofzuigen en dweilen:D

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff even klagen hoor... VL moest werken deze avond.. Omdat het kerstavond is..
    Nja jammer maar goed niks aan te doen heb me vernaakt bij me ma en gepoetst in huis..
    Hij had al gezegd dat ze daarna wel even wat zouden drinken op zn werk ivm met kerst...
    Prima gezellig! :) gun m dat ook gewoon...
    Had wel gevraagd van joh maak t niet al te laat aub(moet m ophalen)
    Nu word me net medegedeeld.. Dat het wel eens laat zou kunnen worden lees: half 3 ofzo!:$
    Want ze zijn spelletje aan t doen en eten aan t maken bla bla...

Ik baal hier eerlijk gezegd enorm van... En zit ook echt te janken...
    Kan ie dan niet gewoon zeggen van sorry jongens rond half 2 ofzo ga ik naar huis...

Is dit nou zo raardat ik dit verwacht?
    Ben al vanaf 9 uur wakker... Heb 2 uur lang rondgelopen voor kerst cadeautjes... Kerstboodschappen gedaan... 4 wassen gedaan... En huishouden... Ik ben kapot! En wil nar bed! Nu kan ik hier dus lekker blijven zitten wachten tot ik meneer kan ophalen.......:(

Moet ik wel eerlijk zeggen normaal gebeurt dit nooit.....
    Dus bind het lastig er echt iets van te zeggen ofzo...
    Wat moet k hier nou mee...:(

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @sam.. he vervelend..tja als t niet altijd voorkomt is t lastig om.er iets v te vinden mssr nu ben je wel zwanger en is t helemaal niet tof. Hoop dat je verder lekker geslapen hebt en.kunt genieten v 1e kerstdag. Pak je rust he meis de wereld draait wel.door ook met een rommelig huisje:)

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm ja heb we nog wel iets van gezegd, gewoon normaal.. Maar hij was t er noet helemaal mee eens...
    Njaa goed t zal wel.. Ga me er lekker niet meer druk om maken en kerst vieren vandaag!:D

En nog meer poetsen hahaha wat een drama :p

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    hee meiden! weer even een update: Ties doet het super goed! hij drinkt om de 3uur uit de borst, wat een gulzig ventje is het toch :D met mij gaat het ook goed. ben nog niet op de weegschaal gaan staan, maar het voelt al heerlijk dat mijn enkels weer normaal zijn geworden en ik me weer bijna zo goed als de oude voel. Heb helemaal niet door dat ik 1,5dag geleden ben bevallen, het voelt veel langer geleden en daardoor denk ik al veel meer te kunnen dan ik mag van de kraamzorg :p
    meiden het is fantastisch om mama te zijn! ik zou noooooit meer anders willen! enne, zonder pijnstilling is goed te doen hoor! ik vond het heel erg meevallen. de weeën van 3 naar 7cm ontsluiting waren verschrikkelijk, de persweeën waren een verademing!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  7. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norii wat een mooi mannetje!

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ norii wat een heeeeeerlijk droppie!:D

9. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Wat een schatje Norii!! Heerlijk menneke!

Sam, uitgepoetst? ;)

Gister heerlijk gegeten bij mijn schoonouders en wel tot 1.00 's nachts spelletjes gedaan :D Ik hou het dus nog goed vol!

Vandaag heerlijk gourmetten!

Fijne kerst nog dames! :)

xx

10. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @Norii wat een lief en mooi mannetje is jullie Ties! Leuk dat je even een foto op ons forum hebt gepost! Zweimel.. droom..
    Fijn ook dat het zo goed gaat met je borstvoeding en dat je al zo goed aan het herstellen bent. lekker genieten!

@ lovely klinkt als een gezellig avondje gister.

@ Sam zijn de dagen een beetje gezellig en door te komen?

@ Mandy nog minder dan een week! Hou je het nog vol met alle klachten en krijg je voldoende afleiding?

Wij hebben gister middag en avond doorgebracht met o.a. spelletjes en lekker eten bij mijn familie was erg gezellig maar was het wel helemaal zat om 22.00 en toen zijn we lekker naar huis gegaan. net ff op de fiets naar schoonouders voor koffie geweest. Mijn schoonzusje met de tweeling van ruim een maand waren er en daar heb ik dus ook heerlijk mee geknuffeld.

Nu even een broodje en dochter naar bed.. wij filmpje aan en veder hoeven we nu helemaal niks mhmm fijn fijn fijn!:p

11. Riene

Riene Niet meer actief

Norii wat een heerlijk mannetje! En zo fijn te horen dat de borstvoeding goed gaat! Al enige tekenen van stuwing??

Sam hoe was het met je hele schoonfamilie op bezoek? Nu kun je zeker weer opnieuw beginnen met poetsen hè! ;)

Mandy alvast heel veel succes voor morgen!!!! Zal voor je duimen dat het allemaal vlot en goed verloopt!

Hier gelukkig geen kerstkindje gekregen. :) Neem iig niet aan dat meneer zich vanavond nog spontaan gaat aanmelden hahaha.

Lizzy fijn dat jullie kerst tot nu toe ook fijn is. Hoe gaat het eigenlijk met je 2 neefjes??

Lovely hoe was het gourmetten?

Zonnetje hopelijk lezen we snel een update van jou! Ben benieuwd hoe met met jou en Lynn gaat!

Wij zijn zo op weg om te gaan eten bij mijn mama! Fijne avond nog allemaal.

Veel liefs.

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Riene: jaaaa stuwing sinds vandaag!!! Hahaha :D Wel heerlijk hoor dat het zo snel op gang is gekomen allemaal en dat het zo goed gaat met Ties :D ik ben helemaal blij!

@Hier: alles nog steeds volgens het boekje! Ties drinkt super goed, de melkproductie is ook goed op gang gekomen doordat hij zo goed drinkt. Geboortegewicht: 2940gram, 3 dagen verder: 2760gram. Volgens de KZ geen reden om bij te voeden, omdat de voeding nu volledig op gang is gekomen en Ties om de 3uur eet. :D
    Overmorgen mag ik trouwens al naar beneden! Heerlijk zeg! Eindelijk mijn bed uit en BANKHANGEN :D Wat kijk ik daar naar uit zeg! [heb onze slaapkamer nu wel gezien :p haha!]

Nog even snel een foto van ons kleine mannetje en dan ga ik hem weer lekker troetelen.

Knuf van hier! *zwaaaai!

Bekijk bijlage 209897
    Bekijk bijlage 209898

13. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hey meiden,

Ik wik jullie allen een fijne week wensen. Ik zal zoveel mogelijk mee blijven lezen via mijn mobiel.
    Ik ben me aan het klaar maken om naar het zh te gaan, ben echt onwijs zenuwachtig! Hoop ook stiekum dat er al een beetje een opening is zodat ik meteen aan het infuus kan. Ik hou jullie op de hoogte!
    Wel een apart gevoel dat ik deze x het zh huis verlaat met ons mannetje. Maar kan ook echt niet wachten tot de kleine man er is.

Tot snel

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norii wat is jullie mannetje toch een poepie!

15. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ Mandy heel veel succes vandaag en ik zal aan je denken. Nog even dan kan je van je hele gezinnetje samen genieten. Hoop zo dat alles voorspoedig verloopt. Dikke knuffel!

@ Norii wat een leuke plaatjes van Ties wat is het een schatje. en wat super fijn dat het allemaal zo goed gaat. lekker bankhangen heerlijk nu je die kleine bij je neerkan leggen en er naar kunt gluren en aan. Fijne week.

@ Riene lekker getene bij je moeder?
    @zonnetje is het fijn met je kleine meisje?

Hier is alles weer opgeruimd en aand e kant moet nu zo alleen nog dweilen. Ga ff internet af speuren naar lekkere hapjes hebben vanavond met vriendengroep derder kerstdag.. en morgen heb ik brunch met mijn vriendinnen.. en heb nog geen idee wat ik moet maken. Heb voor Reza heel pedagogisch de tv aangezet haha lekker ochtendje in pymama!

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heeeeeel veeel succes mandy!!

17. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Toi toi toi Mandy!!

Knuff

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Mandy succes meid, zet m op!!! JE KUNT HET!!! :D

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    haha mijn vruchtwater kwam er in kleine beetjes uit. Ik had 's ochtends gedouched, had me afgedroogd en mijn haren in de handdoek gerold om te laten drogen in een tulband op mn hoofd. Toen ik wilde bukken om iets uit het kastje te pakken voelde ik iets langs mijn been lopen, het voelde heel warm aan en ik was niet aan het plassen! haha
    Ik keek en meteen toen ik rechtop kwam, voelde ik 'iets' vloeien. Meteen de handdoek van mijn hoofd getrokken en het daarmee opgevangen tot ik op het toilet zat. eenmaal op het toilet kwam er nog een restje vruchtwater uit en dat is eigenlijk de hele tijd zo gegaan. het was prima op te vangen met maandverband om het zo te kunnen redden tot op het toilet.
    Het is gewoon heel gek, je kunt het niet ophouden, maar voelt het wel aankomen. :D
    Ben benieuwd hoe het bij de rest gaat, als de vliezen breken!

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ norii haha dat is wel beter ipv van zoon hele plens...
    Kan je t je voorstellen zo flatsj! Op de vloer haha

@ misslizzy hoop dat je het gezellig heb nu met je 3e kerstdag!:D

Hier vandaag WEER gepoetst haha wel met hulp van een vriendin :D
    Viel gister gelukkig wel mee met de hele familie... Maar was wel blij dat ze weer weg gigen haha lag dan ook al om 22.45 op bed!:)

Hier net weer op de weegschaal gestaan zit nu ip 73,5!!!:$ ben begonnen bij 47,5... Afgelopen 3 weken(precies) 5,5 kilo bij gekomen!
    Maar houdan ook wel ontzettend veel vocht vast! Heb amper meer enkels...:(

Voor de dames die ik ben vergeten.. Sorry!
    Hoe is t met de rest?

Vraag me af hoe t met mandy zal zijn.. Zal ze al bevallen zijn...:D

Deel Deze Pagina