De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ sam, nog niet bevallen. Vanmorgen om 9uur is de bakon katheter ingebracht. Vanavond om 21.00 is ie eruit gevallen. Nu wachten tot morgen ochtend dan gaan ze kijken of mijn vliezen gebroken kunnen worden en of het infuus aangesloten kan worden. Je wel steeds een soort ongi krampen. Hou jullie op de hoogte!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow jakkes dat schijnt niet zo fijn te zijn toch zoon ballon?
    Hmm is er misschien ook nog een kans dat het zelf begint aangezien je die ongi krampen heb of niet?

Is t wel een beetje vol te houden daar in t ziekenhuis?
    En je man en yara? Hoe zijn hun eronder?
    Hoop dat jullie snel jullie kleine man mogen vasthoden!

(ik wil ook ik wil ook!!) haha

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ Nori grappig hoe je je verhaal beschrijft van het moment dat je vliezen braken... Stuwing is naar he! Gaat het goed met drinken en kom je voldoende aan rust toe? Al kraamtranen gehad?

@ Mandy O hoe is het met je krampen verlopen,, is er al een kindje heeft her doorgezet of is het nog afwachten? Ben benieuwd hoe je grote meisje de baby strak zal vinden. Die van mij heeft met waterafstotende stift mijn buik vol getekend.. haha
    Sterkte meis enals de baby er al is genietse!

@ Iedereen de kerstdagen goed doorgekomen?
    Hier vandaag de laatste kerstlunch met vriendinnen en kids gehad. En VL nam nog een extra kerstpakket mee zo leuk!! met een chocoladefondeuset en een verse kerststol en een mega mega doos Merci en nog een doosje bonbons.. erg leuk want ik krijg op mijn werk altijd zo'n suf klein ding.. dit jaar een kaarsje met houten standaardje...
    Morgen heb ik controle in het ziekenhuis bij de VK en ben benieuwd. Slaap erg slecht ben veel wakker en heb t steeds mega heet.. en mijn darmen zijn helemaal van slag en mijn enkels..tjee kunnen die sokken nog strakker erin staan. Heb echt zo iets van klaar ermee!

iedereen fijne avond X

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sam: ik begon op 48kg en eindigde met 71. één geruststelling: 1 dag na de bevalling was ik er alweer bijna 9 kwijt! :D En het vocht in de enkels; heeeel herkenbaar! ook dat is 1 dag nadat je bent bevallen meteen weer weg, zo fijn! :D:D

@Misslizzy: kraamtranen, hou op schei uit! verschrikkelijk joh!
    De eerste 2 dagen voornamelijk als ik terug dacht aan de bevalling, dat het allemaal zo voorspoedig verloopt en dan ons mannetje zon makkelijk mannetje is. zwijmel de zwijmel. en sinds gisteren komen de tranen als ik aan onze Luna (hond) denk, die zit bij mijn ouders, zodat ML een beetje wordt ontlast naast al het huishoudelijke wat hij op zich neemt. Ik mis mn hondje toch zo verschrikkelijk! En als ze hier is, dan is ze zooooooooo lief voor Ties! Alsof ze dit al die tijd wist. De schat! *natte ogen moment :p

Meiden, probeer echt te genieten van je kraambed, laat je lekker verwennen door de kraamhulp en luister vooral goed naar je lichaam. Dan maak je alles zo intens mee! Echt hoor!

@Mandy: sterkte meid! Ik denk aan je!!!!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Foto's van Ties staan in het fotoalbum :D

6. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Norii wat een leuke foto's!! Dat lachje van Ties :D
    Ohh het lijkt me zoo genieten! Kan niet meer wachten :)
    Hoe gaat het nu met je?

Mandy hoe is het met jou?? Spannend spannendd....

Lizzy hoe was de controle?

Sam houd je het nog vol? :p

Hier alles goed! Vannacht wat krampjes gehad maar het betekende weer niks hoor! ;) Madam heeft het nog prima naar dr zin bij mama! Maar nu mag ze toch echt wel wachten tot na 1 januari hoor :D We zullen het meemaken maar nieuwsgierig zijn we hier tot en met!

Kerstdagen lekker rustig doorgekomen, eerste kerstdag wel laat gemaakt, 1.00u ofzo :p Maar heerlijk gegeten en tweede kerstdag is een goede vriend komen gourmetten dus lekker thuis gebleven!

Gister weer controle gehad, bloeddruk netjes op 115-75. Ons meisje ligt nu vast in de bekken dus ready to born!! :D

xx

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hee dames!

Na een 11,5 uur durende bevalling....
    Is onze zoon Bentley geboren!:D
    Zo klein, zo lief zo perfect!:D
    3226 gr en ongeveer 49 cm....

Thuis begonnen met gebroken water om 22.30
    23.15 vk geweest en moest voor de zekerheid ctg laten maken...
    Weer terug naar huis en om 3 uur 3 cm...
    Amderhalf uur later vk gebeld.. Hoeld t niet meer!
    Naar t siekenhuis.. Aan de morfinepomp.. En nog lekker geslapen tot ik wakker werd van de persweeen..
    Na 2 uur!! Persen een knip en paar hechtingen rijker is hij geboren om 9,58 uur :)

8. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ sam gefeliciteerd! Wat een leuke naam!
    Nu lekker genieten van de kleine man.

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sam gefeliciteerd met jullie zoon Bentley!! :D
    nu heerlijk genieten met z''n 3en!!
    En alvast een tip: als je straks de hechtingen gaat voelen (lees: ze gaan vervelend zitten, bel dan je VK om ze eruit te laten halen!!!!!)
    Hier hebben ze 1 dag langer gezeten dan nodig (zijn vanmiddag verwijderd) en het was echt zooooon enorme opluchting!

Laat je lekker vertroetelen door de hulp van de kraamzorg en ML, want straks moet je zonder doen!! Het is heerlijk!!

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Babynieuws!
    Zonnetje -->18 december --> L.ynn
    Norii --> 23 december --> T.ies

Sam20 --> 29 december --> B.entley

Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012
    1 januari 2012

Riene --> JONGEN -- ZH -- 2de kindje -- BV
    6 januari 2012
    xLovely --> MEISJE!! -- ZH -- 1e kindje -- BV
    14 januari 2012
    Mandy24 --> JONGEN!! -- ZH -- 2de kindje -- FV
    18 januari 2012
    MissLizzy --> MEISJE!! -- ZH -- 2e kindje -- BV

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hoera van Harte gefeliciteerd Sam met jullie zoon.
    Fantastisch

Sam wat een verhaal en nu al bevallen tjee.. vandaar die schoonmaak drang bij jou hihi.
    En toch in het ziekenhuis.. was het nu op indicatie dan?
    Geniet van je kleine ventje en idd van alle zorg om je heen.
    ben stiekem wel een beetje jaloers jij nu al en we gingen zo mooi bijna tegelijk op.

@ nori ik ga zo ffies in je fotoalbum spieken. Gaat het goed met je herstel en je hechtingen?
    overmorgen jullie eerste oud en nieuw samen.. bijzonder hoor!

@ mandy is er al meer actie? zijn ze nog met je bezig?of is het afwachten?

@ zonnetje lekker aan het genieten hoe gaat het?

@Lovely fijn dat je cobtrole goed was en nu maar weer afwachten he!
    @ Riene ook alles goed?

Hier vandaag goede controle even hartje gehoord en bloeddruk was oke! Had een gyn. die ik nog nooit eerder had gezien dus dat was een beetje suf. Hij voelde niet of het verder was ingedaald dat zou niet prettig voele zij hij. hij begreep wel dat het hoofdje van de baby zo'n pijn doet onder mijn borst maar tis niet anders. Was vergeten te vragen naar de misselijkheid die me soms overvalt.. herkent iemand dat? Heb net ruim een uur geslapen..mhmm fijn!
    Ga morgen denk ik appelflappen bakken met Reza. lekker kliederen en smikkelen.
    Fijne avond :)

12. Riene

Riene Niet meer actief

Sam gefeliciteerd meid! Jeetje zeg kan het bijna niet geloven dat jij nu ineens ook bevallen bent! Was op nieuws van Mandy aan het wachten hahaha. Wel leuk dat het toch de naam Bentley geworden is, die naam hadden jullie al een hele poos geleden uitgekozen hè!

Maar ondertussen baal ik er wel van dat ik nu nog zwanger rondloop hahaha bijna 40 weken nu! Vandaag controle gehad en alles was prima.

Lizzy die misselijkheid herken ik ook! Vooral vaker wanneer ik 's nachts wakker word, maar af en toe ook overdag.

Boh die hechtingen ja.... Ik vond het toen ook zo'n opluchting toen ze eindelijk oplosten, ik had van die zelfoplosbare gevallen.... Ze voelden de laatste 2 dagen toen echt TE strak. Wist niet dat je kon vragen ze te laten verwijderen, goede tip dus!

Nou dames, fijne avond nog verder en ik ga straks maar weer eens richting bed hopend dat meneer zich hier ook gaat aandienen..... ZUCHT!

13. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Sam gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!! :D

Knuff!

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ hier. Vliezen zijn gebroken en lig nu al ruim een uur aan het infuus. De weeën zijn tot nu goed te doen. Maar vandaag wordt ons mannetje geboren! Wel heel leuk want yara is ook op de 30 geboren.

Hou jullie op de hoogte!

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heeeeel veel succes mandy! Zet m op!:D

16. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @mandy Jee ik juig voor je hopelijk heb je een vlotte bevalling en is de kleine er Al of bijna! Nog net op het nippertje van 2011!! Goed het jaar uit! Dikke knuffel.

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend mandy! Succes meid!!! Vandaag word je mama! Nog net 2011 dus hihi :)

18. Riene

Riene Niet meer actief

Spannend hoor Mandy!!!! Hopelijk gaat alles vlot!

19. Riene

Riene Niet meer actief

Hoe is het met onze bevallen dames? Wil babyverhalen horen hahaha!

20. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Ja ik ook vertel ... Haha

Hier trouwens mega gerommel in mijn buik..maar ook mijn darmen kon er net haast niet van.lopen. was in de bieb en moest echt ff op adem komen. Nu tijdens t avond eten ook maar weer even gaan liggen doordat mijn buik mega hard werd.

Fijne avond iedereen x

Deel Deze Pagina