De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ Riene spannend!!!! Hoop dat het vlot verloopt!!!

2. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ons meisje Lina is geboren!!!

30 december, om 19.25 uur. Na een zeer vlotte bevalling!!
    Ze weegt 3340 gram :D

We zijn heel trots en dolgelukkig!!! :D :D :D

(lukt niet met telefoon op internet dus even snel beneden updeet :))

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd lovely!:D

Hoelang heb je erover gedaan dan?
    Ben blij dat de bevalling zo goed is gegaan! :)

Nu lekker ervan genieten!:D

4. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Lovely van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lina. Bijzonder hoor. Fijn dat je je kleine meisje al in je armen kunt houden. Wens je een.hele goede fijne kraamtijd. :)
    Ben benieuwd naar de uitgebreide versie van je bevallingsverhaal.

@Riene ...ben.nieuwsgierig naar hoe t met je gaat..en of je kindje er al.is.

@meiden ben nu jaloers hoor! Zit al vanaf 34 weken te denken ach fit kindje komt ook vroeg..nou ik ga die39 weken gewoon halen..zo bizar! Morgen uiterlijk nog 10 nachtjes slapen droom droom

Fijne Avond iedereen.

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    X-loveley gefeliciteerd met jullie dochter Lina!!! Leuke naam :D hoe heb je de bevalling ervaren?

6. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ lovely, gefeliciteerd met de kleine meid! Fijn dat de bevalling vlot is gegaan. Wel leuk dat we op dezelfde dag bevallen zijn en qua tijd zo dicht bij elkaar haha. Geniet ervan!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Riene????? We zijn nieuwsgierig!!!! Is het 1jan geworden??? :D

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ties heefy vanacht voor het eerst 6uur tussen de voeding laten zitten :D dat was luxe zeg! Hebbe samen heeeerlijk geslapen. Hoe gaat het bij de andere kersverse mama's?

9. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ hier alles goed. Fynn drinkt goed en slaapt goed. Afgelopen nacht al heerlijk geslapen van twaalf tot zes. De kraamhulp is erg leuk, dus dat scheelt ook. Yara doet het ook heel goed. Is steeds kusjes aan het geven. Vanmorgen heeft ze geholpen met fynn in bad doen, ze vond het geweldig.

Hoe is het met de rest?

10. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    #1430 xLovely, 2 jan 2012
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
    Hier alles goed!! Lina drinkt heel goed aan de borst, slaapt goed, en poept heeeel goed hihi :D Wat een wonder, zo'n klein mensje!
    We hebben ook een leuke kraamhulp, ze blijft nog tot vrijdag!

Bevallingsverhaal volgt gauw genoeg, moet me er echt de tijd voor nemen! ;)

Wie moet er nog bevallen?? Alleen riene?

xx

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Fijn dames day alles goed gaat met jullie kleintjes.

Hier bij de internist geweest om keizersnede door te spreken..stond snel.weer buiten. Ze bellen twee dagen van te voren om te laten weten hoe laat ik geholpen wordt. Hebben jullie nog tips voor in het ZH? Nu nog maar 9 nachtjes slapen:)

Fijne avond

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Babynieuws!
    Zonnetje -->18 december --> L.ynn
    Norii --> 23 december --> T.ies
    Sam20 --> 29 december --> B.entley

Mandy24 --> 30 december --> F.ynn
    xLovely --> 30 december --> L.ina

Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012
    1 januari 2012

Riene --> JONGEN -- ZH -- 2de kindje -- BV
    18 januari 2012
    MissLizzy --> MEISJE!! -- ZH -- 2e kindje -- BV

Nog maar 2 mama's in spé :D Of misschien nog maar 1!!
    Riene???? :D

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Tips voor het zkh: vergeet je slippers niet voor onder de douche!!!! En een makkelijke broek (huispak) voor als je naar huis mag. Ik vond mijn positiebroek de eerste dagen echt verschrikkelijk, heb alleen maar huispakbroeken en pyamabroeken gedragen. :D succes met alles straks! Spannend :D

14. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ Riene we zijn nieuwsgierig hoop dat alles goed met jou en je kindje is.

@ Nori thanx ik had idd ook slippers gepakt. ga vandaag nog even neuzen in mijn koffertje om te zien of ik alles heb.. en over overbodige dingen uit kunnen.

Ik had gister bij de kruidvat een barbie met zwangere buik en een klein meisje gekocht. Reza speelt nu de hele tijd met die baby, de moeder en het meisje.. zo schattig!
    We twijfelen of we haar volgende week woensdag moeten vertellen dat de baby die dag komt.. we houden het nu vaag en zeggen volgende week komt de baby.
    Wat hebben de meiden met kids gedaan? En hielden jullie de baby vast toen de oudtse er voor het eerst mee kennismaakte?

Gaat het lekker met alle voedingen en alle kraamperikelen? Nog grappige leuke of gekke verhalen? En al hele stomme of juist hele geweldige cadeaus gehad?

15. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xlovely van harte gefeliciteerd met LINA!! Wat fijn dat het goed gaat! Weer een prachtig prinsje erbij op dit forum!!

Het gaat ineens hard zo hé!

@Misslizzy, wat spannend voor je joh! Ik zou, wanneer Lynn niet spontaan zou komen de 19e worden ingeleid. Wij hebben dat toen niet tegen de kinderen gezegd, wel dat het nu echt niet lang meer ging duren. Uiteindelijk is ze zelf ook spontaan een dag eerder geboren, dus achteraf maar goed dat we het ze niet hebben verteld. Toen de kids kennismaakte met Lynn lag ze nog op de kinderafdeling. Ze lag daar in haar bedje. Ik heb haar eruit gehaald en gevraagd of ze haar vast wilde houden. Ons dochtertje wilde dat direct, maar ons zoontje keek liever even op een afstandje toe. Daarna hebben we Lynn weer in haar bedje gelegd. Zelf heb ik haar dus maar heel kort vastgehouden. Het is lastig, want je wilt niet dat zij denken dat het kleine beebje een vervanging voor hun is. Inmiddels zijn grote broer en zus dol op kleine Lynn en is het vechten wie haar vast mag houden!

@Riene hoe is het met je?????

16. Riene

Riene Niet meer actief

Hoi allemaal,

Even een snelle update.

Lovely gefeliciteerd met jullie dochter, leuke naam!

Hier is onze zoon Arne geboren op 2 januari om 00.19 uur, net geen nieuwjaarskindje.

Helaas zitten we nog steeds in het ziekenhuis. Er bleek iets niet goed te zijn met zijn darmuitgang, die was dicht.... We zijn dus met spoed overgebracht naar ziekenhuis Maastricht. Hier werd hij opgenomen op de intensive care. Gelukkig bleek het achteraf een kleine ingreep te zijn, maar zal jullie nog helemaal bijkletsen later als we weer thuis zijn.

Liefs.

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Babynieuws!
    Zonnetje -->18 december 2011 --> L.ynn
    Norii --> 23 december 2011 --> T.ies
    Sam20 --> 29 december 2011--> B.entley
    Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn

xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina
    Riene --> 2 januari 2012 --> A.rne

Zwangeren uitgerekend december 2011 / januari 2012
    18 januari 2012
    MissLizzy --> MEISJE!! -- ZH -- 2e kindje -- BV

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Riene van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ARNE!

dat jullie maar snel uit het ziekenhuis mogen en kunnen gaan genieten van jullie hummeltje :D

19. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ riene gefeliciteerd met jullie zoon!

@ miss Lizzy....... Je was als laatste uitgerekend en bent ook de laatste ;). Maar nog maar een paar daagjes en dan kunnen jullie ook van jullie kleine meid genieten.

20. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Riene van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat schrikken joh van zijn darmpjes. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

@Misslizzy, het is nu aan jou! Spannenddddd!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina