Nou hier ben ik dan eindelijk weer eens een keertje..... Had weer geen mogelijkheid online te komen, laptop was weg ter reparatie. Bah bah. Nu heb ik hier zoveel gemist..... Lizzy ik heb je nog helemaal niet kunnen feliciteren met jullie dochter!!! Super gefeliciteerd zeg! Ik vind het wel nog steeds een gek idee dat we nu allemaal ons kleintje hebben en niet meer zwanger zijn, wat is de tijd snel gegaan zeg..... Hier doet ons mannetje het supergoed. Hij huilt zelden, heeft gelukkig geen krampjes, dat had ik ook erg zielig gevonden met zijn darmpjes, daar heeft ie al genoeg mee te verduren vind ik. Donderdag moeten we op controle bij de chirurg ben benieuwd.... Voeden gaat hier om de 3 a 3,5 uur dag en nacht zelfde. Is wel heel vermoeiend maar hij drinkt goed gelukkig. Bij mijn oudste gebruikte ik sab simplex voor krampjes dat heeft haad toen heel goed geholpen. Ze bleek achteraf een koemelkallergie te hebben die ze via de borstvoeding binnenkreeg. Had ik dat toen geweten had ik de koemelk zelf natuurlijk achterwege kunnen laten.... Norii super dat je niet meer gerookt hebt! Kan me voorstellen dat je er af en toe doorheen zit zeg, het kan ook zo vermoeiend zijn borstvoeding en vooral omdat niemand het van je over kan nemen, jij moet het doen.... Dat viel me bij de oudste vaak zwaar, ook door de krampjes en de onrust. Haar ben ik ook in gaan bakeren en daar deed ze het toen ook al een stuk beter op. Lovely hier heeft het cb ruim 2 uur gezeten.... Maar ja er was ook veel te bespreken, de zwangerschap al toen met die nekplooi en vruchtwaterpunctie. De bevalling die nogal raar was verlopen, zijn darmafsluiting en dan vragen ze nog alle ziektes etc van de familie bla bla bla, duurde dus behoorlijk lang. ZUCHT! Sam nu het toch over roken ging, ben benieuwd of het jou uiteindelijk nog gelukt was helemaal te stoppen in de zwangerschap, kan me herinneren dat je dat toen wel wilde proberen.... Voor de rest weet ik nu even niet meer wat er allemaal besproken is.... Sorry als ik op iemand niet gereageerd heb! Liefs.
Sam; okee dan weet ik dat ja hier de gehoortest al gehad, gebeurd meestal al vrij gauw (op de derde dag in de kraamweek heeft Lina het gehad) Allebei de oortjes waren goed Wij hebben Lina de eerste week ook ingebakerd. Maar nu zonder het inbakeren gaat ook wel prima. Ze zwaait ook flink met haar armpjes, maar valt even later toch in slaap, dus het is goed te doen !
Arne heeft de gehoortest in het ziekenhuis gehad, was een iets andere dan die die je thuis krijgt, maar was gelukkig ook allemaal goed. Sam hier laat Arne er overdag ook vaak langer de tijd tussen dan 's nachts.... Snap dat ook niet hahaha.
Riene wat fijn dat je mannetje het goed doet! Hoe gaat het verder met hem? Heeft hij nog veel last gehad van de zogeheten "afsluiting" Ben benieuwd wat ze donderdag zeggen! Tja om de 3/3,5 uur is zeker vermoeiend. Hier zitten er af en toe 4 uur tussen, dat is opzich wel fijn. Wie weet komt dat bij jullie ook nog wel Je kunt het! x
Bedankt voor je lieve berichtje Lovely!! Arne doet het verder heel goed gelukkig, is heel tevreden, groeit enorm goed hahaha, volgens mij gaat hij al tegen de 4,5 kilo of zo. :S Maar dat oprekken blijft echt K*T om te doen, dan gilt hij echt even heel hard, zo zielig. Maar ja als het weer dicht zou groeien is het uiteindelijk nog zieliger hè. Moeten het maar zo bekijken. XX
Jaaa riene idd lang niet geweest! Wat goed om te horen dat als goed gaat! Behalve dat oprekken dan.. Hoelang moeten jullie dat eigenlijk doen? Of gaan ze daar donderdag naar kijken dat ke evt kan stoppen? Zooo 2 uur!! Das lang! Hier de gehoortest afgelopen donderdag gehad... Allebei de oren 4x gedaan ofzo.. Waarvan er 1 uiteindelijk goed was.. En de ander niet Aar dat komt waarachijnlijk omdat ie verkouden is.. Arme kind zit helemaal verstopt.. Die vrouw zei 4x per sag neussprayen... En volgende week terug komen( aankomende donderdag) Maar zit te denken dat ik even bel om het nog uit te stellen want als deze test niet goed was dan moet ik naar de coolsingel(rotterdam) wat 20 min met metro is en nog stukken lopen enzo... Ben trouwens uiteindelijk niet helemaal gestopt met roken.. Wel na de bevalling 3 dagen niet gerookt ofzo en de weekends rookte ik niet.. Na de bvalling durfde ik echt niet.. Was bang dt ik om zou vallen ofzo Eigenlijk best zonde.. Had gelijk weer een poging kunnen doen... Maar goed Raar he.. Dat ze snachts meer/eerder hoger lijken te hebben dan overdag Ik heb er weer een lekker warrig verhaal van gemaakt haha sorry
Sam wat zonde!! Je had echt vol moeten houden.. @lijstje: lijkt me een goed plan! Ik zal zodra ik via de pc een keer inlog een start maken, of er moet iemand anders zijn die zich geroepen voelt @inbakeren: Ties wikkel ik in een fleecedeken. Lekker warm en zacht hij slaapt als een roosje. @voedingen: Ties kwam vandaag om 2.15 - 8.00 - 11.30 (afgekolfd uit de fles) - 13.30 - 16.30 en nu slaapt hij @stuiptrekkingen: dit deed Ties vanaf de 2e of 3e dag al. Die foto zit dan ook op het geboortekaartje.
@ norii achjaa.. Volgende keer beter denk k dan maar haha Jaa het niet achter de pc zitten ken ik haha zit bijna alleen nog maar op mn tel Oooww lekker die voedingen zeg! Jaa bentley deed het ook snel hoor haha alleen niet met een schattig lachgeluidje erbij Kan niet wachten tot ie echt gericht ga lachen!
Babynieuws! Zonnetje -->18 december 2011 --> L.ynn| uur | 2855gram | cm Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm Sam20 --> 29 december 2011--> B.entley | 9.58uur | 3226gram | 49cm Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm Riene --> 2 januari 2012 --> A.rne | 0:19uur | gram | cm MissLizzy --> 11 januari 2012 --> D.ieke | uur | 3555gram | cm Zouden jullie het lijstje willen aanvullen?
Fynn was 48 cm en 3210 gram bij de geboorte. Wil iemand dit voor mij in het lijstje zetten? Ps bevallingsverhaal is bijna af
Babynieuws! Zonnetje -->18 december 2011 --> L.ynn| uur | 2855gram | cm Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm Sam20 --> 29 december 2011--> B.entley | 9.58uur | 3226gram | 49cm Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm Riene --> 2 januari 2012 --> A.rne | 0:19uur | gram | cm MissLizzy --> 11 januari 2012 --> D.ieke | uur | 3555gram | cm Zouden jullie het lijstje willen aanvullen?
Jeeeej! Wat leuk norii! hij was trouwens 3226 gr En 49 cm.... Als je t er nog bij zou willen zetten?*kijkt je heeel lief aan* haha
Babynieuws! Zonnetje -->18 december 2011 --> L.ynn| uur | 2855gram | cm Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm Sam20 --> 29 december 2011--> B.entley | 9.58uur | 3226gram | 49cm Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm xLovely --> 30 december 2011 (39 wkn)--> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm 12 jan. 3540 gram 26 jan. ----- gram Riene --> 2 januari 2012 --> A.rne | 0:19uur | gram | cm MissLizzy --> 11 januari 2012 --> D.ieke | uur | 3555gram | cm Heb zelf even het een en ander aangepast xx
Gisteren heerlijk dagje gehad met ML en Lina! (ik heb van iemand een cadeaukaart gekregen t.w.v. 100 euro van de Hema ) Dus lekker geshopt @ de Hema!!
Wouw! Lekker bedrag!! Wat heb je allemaal gekocht? @hier: goed geslapen, Ties heeft gedronken om: 21.15 (laatste voeding gisterenavond) - 1.15 - 7.30 - 10.30 - 13.45 Hij ligt nu bij ML te protesteren tegen de krampjes en de hik, haha