Hahaha dat oude lijstje! We hebben er wel een paar echte die hards tussen hè! Wel grappig om te zien wie er idd zijn blijven plakken... Norii super dat je al een maand gestopt bent met roken! Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is met de voeding. Heeft Ties ook een fopspeen of niet? Arne wel iig en dan gaat het iets beter.... Volgens mij heeft onze kleine ook weer last van regeldagen, komt elke 2 uur ook 's nachts. Prettig is anders. Wij moeten vrijdag voor het eerst naar het cb, ben benieuwd, zal me niet verbazen als meneer al tegen de 5 kilo zit hahaha! Overigens vind ik hem helemaal niet flink overkomen. Mijn oudste was wel lichter maar had toch meer "vet"rolletjes op haar bovenbeentjes etc en dat heeft Arne vreemd genoeg amper.... Overigens ik lees nu over de pampers bij jou Lovely, maar hier hebben we iets stoms met de pampers, ben benieuwd of jullie het herkennen.... De echte pampers blijven vaker aan Arne's billetjes plakken. Volgens mij door die gaatjesstructuur van de pamperbinnenkant.... Dan moeten we het echt voorzichtig loshalen. Heb echter ook een pak pampers gehad van kruidvat merk en ah thuismerk en die hadden beide niet dat ze bleven plakken.... Kon ook geen gaatjesstructuur zien in die pampers dus of het daar aan kan liggen.... Maar goed, herkent iemand van jullie dit? Meneer is hier weer eens wakkeer aan het worden, dus VOEDEN. Daarna dochter ophalen bij een vriendinnetje, ren ren ren. Val er wel door af hahaha! Hoe zit het overigens met jullie kilo's? Hier nog 7 boven mijn oude gewicht, maar kan vreemd genoeg wel al een (stretch)spijkerbroek van voor de zwangerschap aan.... Die van voor mijn eerste zwangerschap heb ik na die eerste zwangerschap echter nooit meer aangekund, toen is mijn bekken blijvend breder gebleven of zoiets. :S Nu dus geen last van!
@ riene Ik gebruik hier kruidvat luiers en tot ni toe bevallen ze prima Hier ook geen last van blijven plakken ofzo... Behalve dan zn piep... Haha Oooww bijna dus naar t cb! Wij moeten maandag, lekker in die kou die eraan komt! Brr En gewicht... Tsjaa nog steeds 15 kilo boven het start gewicht helaas Loopdus in mn positiebroeken of joggigsbroek... Krijg mn eigen broeken maar tot mn bovenbenen.. En ik had een broek en die zat zoooooo lekker! Maar die kan ik helaas dus niet meer aan En heb jammer genoeg ook niet echt geld voor nieuwe broeken...dus doen we t voorlopig hier nog maar even mee
Riene nee ik herken het niet met de pampers! Ze bevallen hier prima! Die van Kruidvat vind ik erg stug! Ik ben tot nu toe 12 kilo afgevallen. Maar ik wil er nog ongeveer 5 kwijt wil ik op een aardig gewicht willen komen Voor mijn zwangerschap woog ik 73 kilo, en weeg momenteel 75 kilo. Maar wil het liefst rond de 70 kilo wegen.. helaas werkt mijn flubberbuikje niet mee Ik kan gelukkig wel weer de gewone kleren aan. Hier gisteren en vandaag een regelmiddag! Ze is nu al 2 uurtjes wakker, heb haar al 2 keer aangelegd... dus nu even laten huilen... 'S nachts gaat het prima! Maar overdag heeft ze haar eigen regeltjes haha! Fopspeen wil ze niet... @CB; wij moeten volgende week dinsdag
@ riene, ik ken het wel. Bij fynn bleef die vette gaaslaag ook aan zijn billen vastplakken. Daardoor werden de open billen van hem alleen maar erger. Wij gebruiken nu eigenmerk van de c1000. Tegen iedereen waar ik het zei kende het niet, dacht al dat ik gek werd. Dat zou je toch niet verwachten van pampers!
Zou je inderdaad niet snel verwachten van pampers! Maar ieder huidje reageert er weer anders op natuurlijk.. Lina heeft verder nergens last van, heeft hele gave billetjes
@Gewicht: voor de bevalling: 71kg vanmorgen: 59!!! @Fopspeen: heeft Ties ook! Wat een uitvinding @Luiers: Pampers blijven ook hier wel 'ns plakken. Niet aan de billen, maar aan zijn zaakje haha.. Kruidvat luiers zijn idd ook erg fijn!! VL vind die van Pampers fijner ivm de plasindicator..
Wow, heb fynn net gewogen. Weegt nu 4040 gram. Miss redt hij het nog om voordat hij een maand is een kilo boven zijn geboortegewicht te zitten, zou leuk zijn haha.
Mandy wat goed! Wauw jij ben slim norii haha zo kan ik bentley natuurlijk okk wegeb.. Eerst alleen op de weegschaal en dan met hem... Haha Behalve dt er hier maar 1 cijfer achter de komma is maar goed
Haha ja wij ook hoor!! Volgens de huis-tuin en keukenweegschaal zou Ties nu 4,4kg zijn. Ben benieuwd of het klopt! Morgen nog een keer wegen
Owwjeej! Spannend! haha Zou er t zelfde uitkomen Hier straks waarschijnlijk die kleine in bad doen.. Dus dan kan ik t wel even doen! Wel met een droge luier! Haha hij heeft er nogal de neiging van om te gaan plassen elke keer haha Getsie! Vanmiddag lag ie in de box en zag een straaltje spuug over zn wang lopen.. Dus weggeveegd en verder niet gekeken.. 10 min later pak ik m op... Zat t helemaal in zn haar! En zelfs in zn oor! Hoe ie dat niu weer heeft gedaan hahaha Dus straks lekker haartjes wassen! (heb t natuurlijk vanmiddag wel ven met een washandje schoon gemaakt)
@sam: hahaha Ties doet dat ook wel eens en ik fris hem daarna ook op met een washandje. S avonds stop ik hem altijd lekker in bad, of neem hem mee in de douche. Dan slaapt hij lekker een uurtje langer door hihi
Jaa toen mn vriend nog vrij was ging ie ook lekker mee onder de douche.. Maar vriend is weer werken(horeca) dus ben savonds altijd alleen en dann is onder de douche gaan helaas geen optie! Vind dat wel Zooooveel makkelijker! Dus nu maar om de dag in bad en in t weekend met papa onder de douche Elke dag in bad heb ik ook geen zin in.. Dat gedoe.. Naar de badkamer slepen.. Vullen.. Leeg maken.. Terug naar het kamerje.. Pff haha Helaas slaapt ie er alleen niet langer door!
Hai er is weer een hoop gekletst leuk.Ik heb het net even een beetje terug gelezen. @ luiers: wij gebruiken overdag kruidvat en s nachts toch de pampers omdat die gewoon echt lekkerder zitten en beter absorberen .. ons meisje lijkt er beter door te slapen. @ ben ook benieuwd wat Dieke weegt morgen komen ze van het CB langs. Ik heb net allerlei vragen opgeschreven over o.a. voedingsschema en kolven. Jullie kindjes wegen al een mooi gewicht fijn! @ Hier ook soms zure luchten van het spugen. haha dan ruik ik die handjes en daar heeft ze dan opliggen sabbelen en dan fris ik die ook even met een washandje op. @Ik heb dat bad afgeschat zo'n gedoe wij doen de douche of tummy tub das veel fijner. hebben nog geen ritme..meestal om de dag en dan vaak 's morgens. Herinner me van de eerste dat we het ook vaak in de avond deden ivm met lekker lang snurken. Hier even en ego bericht. De oudtse is ziek dus heel de nacht elke keer mijn bed uit. Ze had hele hoge koorst..en dan was het huilen en dan was het mama drinken en dan was het hoest hoest.. mijnlief ging ook wel zijn bed uit maar dieke kwam ook tussendoor voor de voeding met als gevolg heel heel weinig slaap en toen kwam Dieke vandaag om twee uur.. zo vermoeiend. Een zieke dochter om me heen.. eentje dien iet sliep en steeds de borst wilde en ik die op mijn tanden poesten en mijnlenzen in doen na geen tijd kreeg om mezelf in kleding te hijsen.. wat een hel van een dag.. en nu na 15.30 blijft dieke al ruim3,5 uur slapen wat moet ik daar nou mee?? Zie geen ritme en ze heeft al 7 voedingen op. herkennen jullie dit? Ben zo blij dat mijn lief morgen vrij is.. nog een dag opdeze manier trek ik echt niet. Ga zo voeden en dan maar vast snurken.. gaap. Kennen de dames met borstvoeding trouwens het gevoel dat je borsten jeuken tijdens het drinken.. niet mijn tepel maar echt mijn huid zo bizar. Sorry lang verhaal. Fijne avond meiden.
Oow jakkie wat een nacht en dag! Hoe is het nou met je meisje? Al wat beter Of nog niet? Hoop voor je dt vannacht en morgen beter gaan! Hier geen tummytub... Wou m vorige keer eigenlijk in zoon grote wasteil doen die ik heb haha maar dat leek me ook niet handig aangezien ik dan op de grond moet zitten! Haha Het aankleedkussen ligt nl al op de wasmachine
@sam; Ties gaat bij ons elke dag even lekker in badje voor het slapen gaan. Wij hebben een ruime badkamer waar het badje kan blijven staan na gebruik. Dat scheelt een hoop gesleep van het kamertje naar de badkamer en terug.. gelukkig alleen een kwestie van vullen, badderen en leeg laten lopen @misslizzy: heh bah wat een nacht en dag! Snap goed dat je er even doorheen zit.. beterschap met je meisje!! De jeuk herken ik!!!! Gebruik sindsdien borstencreme van zwitsal mama. 1keer aanbrengen per dag is bij mij voldoende, het is echt heerlijk die creme!! @douchen met je beebje: je kunt ook alleen met je kleintje douchen als je partner niet thuis is. Je zet het badje op de badkamer en legt daar een badhanddoek in waar je kleintje op kan liggen. Samen stap je onder de douche en als je klaar bent met douchen leg je je kleintje in zijn/haar badje op de handdoek lekker in de badcape, zodat jij jezelf af kunt drogen en aan kunt kleden. Zodra je klaar bent neem je je kleintje mee om ook hem/haar de kleertjes aan te doen. Het werkt echt!! En ze vinden het helemaal niet erg om even te wachten, als ze het maar lekker warm hebben. Succes!!!
@ norii Oow jaa dat scheelt wel! Helaas is onze badkamer niet zo groot haha dan kan ik niet meer bij de wasbak das niet handig haha Hmm okee creatieve oplossing! Hahaa Gaat denk k alleen nog niet zo snel doen... Ik hou nl van lekker douchen En dan moet ik opschieten enzo... Nadat die kleine eruit is haha Doe t wel als mn vriend er is maar zal t onthouden want is wel handig!
@norii handige tip. Ik zette vroeger altijd de wipstoel klaar en.legde daarin een dikke handdoek. @ nu ff aan t voeden en net de oudste met 39graden.zetpil gegeven en tussen ons in gelegd wat zal de nacht brengen Waar smeren jullie je baby mee in na t badje?
@ misslizzy Ik smeer bentley altijd in met zwitsal goeienacht geloof ik dat t heet met lavendel.. Is nieuw ofzo.. In ieder geval het is er al f haha maar staat op die tube nog steeds nieuw Ik vind die zoooo lekker ruiken! Ik gebruik die gewoon altijd haha ondanksdat het goeienacht is
@misslizzy: ik smeer Ties heeeeel af en toe in met bodylotion van Nijntje. Die ruikt zo lekker! In het badwater doe ik Zwitsal slaap zacht (heb zowel de gewone als voor verkoude beebjes) @hier: Ties zijn jeugdpuistjes zijn gelukkig al een stuk minder geworden.. fijn zeg de hormonen die hij binnenkrijgt via de bv.. het mannetje ziet er niet uit!! Hij heeft er zelf geen last van , dat scheelt weer Hij drinkt overdag nog steeds om de 2uur, heeeel irritant! S nachts zit er iedere keer weer een andere tijd tussen. Hoop dat het nog bijtrekt voordat ik weer moet gaan werken, anders trek ik het niet hoor... *gaaaaaaaap