De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @misslizzy: natuurlijk is dat niet dom! Als jij je er neit goed bij voelt, dan is het niet bevorderlijk voor de productie, met als gevolg dat Dieke er dus niet genoeg aan heeft. Ik ben ook aan het afbouwen en het bevalt goed. Soms heb ik er dagen bij dat ik weer heel erg twijfel, omdat Ties het zo goed doet, maar voor mezelf is dit gewoon beter. Ik vind bv geven niet altijd leuk en geniet er dan ook niet van. Voor mij hoofdregel 1 voor het geven van bv: geniet! Als je dat niet (meer) doet of kunt, stop er dan mee. In jou geval een beetje anders omdat Dieke niet genoeg aankomt en je daarom voor fv wil gaan, toch? Sterkte en denk: het ik jou keuze en jou kindje!

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @ego: ML en ik hebben eindelijk weer gezellig kunnen doen jeeeeej!!! Wel met regenjas helaas.. haha! Wij vinden een brusje voor Ties nog erg vroeg, dus dan maar extra maatregelen treffen :D

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Norii; ohh jaloers! Haha. Hier deed het plekje waar de hechtingen zaten nog pijn met erin gaan zeg maar, en het ging bloeden :(
    Moet nog even geduld hebben volgens mij ;) Maar leuk is anders....

Fijne dag allemaal..! Vanmiddag denk ik even boodschappen doen alhoewel ik weinig zin heb om door die kou te gaan!!
    Brrrrrr

xx

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ajjj ja dat had ik de 1e keer ook :( Komt goed! Echt!

5. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Thnx Norii :D Hoop het ook! :p

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Misschien dat het bij jou ook extra ontspant als je het in de douche probeert. Dat heeft hier goed geholpen! :)
    En nu zal ik er verder over ophouden, haha! Dadelijk worden we verbannen van de site vanwege dit onderwerp :p haha!

7. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hahaha! :D :D :D

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahahha dat zal vast wel meevallen :p

Maar jullie maken mij wel bang!:$ hahaha

9. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Wow dat jullie daar al mee bezig zijn. Ik moet er echt nog niet aan denken. Hier zit er voorlopig nog een slot op haha. Maar moet ook zeggen dat ik na een dag met twee kids echt op ben, en blij ben als ik me bed zie. En dan ook haast meteen vertrokken ben.

Maar ff een andere vraag, vloeien jullie niet meer dan?

@ norii de slaapzakken van de ikea zijn ideaal. Die hebben veel kleinere openingen voor de armen en het hoofd. Die gebruiken wij. Zijn lekker warm en passen goed.

@ sam bang zijn hoeft niet. Zie het gewoon net als je eerste keer. Toen was je ook zenuwachtig en bang voor pijn. En ik neem aan dat het je wel meegevallen is.

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ mandy

Eehh nee de eerst keer viel dus niet mee! Hahah
    Deed echt pijn!

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    O waahh ik geweldig weer die verhalen. Hier ook nog geen actie geweest ook ivm eerst zo moe en ziekte Reza daarna buikgrieo van mijn lief.. maar begin nu ook wel zo mijn kriebels weer terug te krijgen wie weet kunnen we dit weekend elkaar weer even ontdekken.. als ik niet al lig te snurken haha

Heb het idee dat de medicatie van Diek begint aan te slaan ze heeft al twee voedingen rustig gedronken en nauwelijks gespuugd. Ze is alleen wel ergverkouden klinkt als een oude man. Ik pulk af en toe de bullen uit haar neusje. zou je als die zoutoplossingspray kunnen gebruiken of is dat nu nog niet zo slim?
    Gaan straks lekker sleeen Dieke krijgt haar skipakje aan en gaat denk ik in de draagzak.. ff uitproberen.
    Vanavond TVOH Kids leuk leuk leuk!

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja hoor die zoutoplossing kn je gewoon gebruiken..
    Sterker nog ik moest! En toen was ie 2 weken oud..

Ik heb gewoon die van otrivin... En heeft er helemaaaaaal geen last van
    Van die spray die ineens zn neusje in schiet...

Ik dacht dt. Ie t wel heel vervelens zou vinden maar hij h
    Geeft geen kick :)

13. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Oh nou dan zal deze keer wel meevallen :)

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    @Mandy; nee ik vloei niet meer.. jij nog wel dan?

@Lizzy; fijn dat de medicijnen hun werk doen! Maar wel vervelend die verkoudheidjes... :( Lina heeft *ff afkloppen* gelukkig nog geen last gehad van snottebelletjes..
    We hebben de neusspray van Zwitsal maar nog niet hoeven te gebruiken.

@all; bij jullie ook een laagje sneeuw? ;)

@tv; geen TVOH kids vanavond.. maar het LVK :D

15. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ lovely ik vloei nog wel wat ja. Maar het zou ook langer duren door het curateren.

Hier ligt een heel pak sneeuw.
    Manlief doet er al 3uur over om thuis te komen.

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa hier ligt er ook wel iets meer als een laagje :p

17. Riene

Riene Niet meer actief

Hey allemaal!

Jullie hebben weer flink gekletst zeg! Ik heb amper kunnen kijken of hier wat gebeurde de afgelopen dagen, vriendlief had steeds de laptop nodig voor zijn tentamens te leren....

Heb net dus wel alles bijgelezen, maar weet nu al meer dan de helft niet meer hahaha....

Maar om bij het laatste te beginnen: Hier ligt al een weekje sneeuw, ik vind het maar niks. :( De oudste moet naar school worden gebracht en gehaald natuurlijk, maar dat is dus erg moeilijk zo. Kan Arne niet in de kinderwagen of draagdoek doen het is 1 ijsbaan. We wonen namelijk boven op een berg, dus erg fijn met zo'n weer. Dus dan is het met de auto brengen en halen en dat voelt weer erg onnozel voor die 250 meter. :S En dan Arne voor dat stukje helemaal inpakken, ruiten krabben, beslagen ruiten, en als we bij school aangekomen zijn is het nog niet open getrokken hahaha. Tja.... voor mij mag het dus gaan dooien, maar zit er dus niet in.

Ik vloei ook nog een beetje. Dan weer 2 dagen helemaal niks en dan weer een dagje wel wat. Vind het maar raar. Het is wel op te vangen met een inlegkruisje, dus hoef geen maandverbanden meer te dragen, maar zou het fijn vinden als het eens helemaal zou stoppen.

Arne is ook al 2 weken een beetje aan het snotteren, maar het zet gelukkig niet door! Zelf ben ik wel sinds gisteren snotverkouden, maar dan geef ik wel weer de antistoffen door via de bosrtvoeding dus zullen het maar positief bekijken toch!

Lizzy wat vervelend dat het met de voeding zo moeizaam verloopt.... Hopelijk komt Dieke nu wat beter bij. Fijn te horen dat de medicijnen aan lijken te slaan! :)

Ik moet 1 juni weer werken. Heb ook ouderschapsverlof tot die tijd. Dacht dan is dat maandje juni wel goed om weer in het werken te komen en dan kan ik na de zomervakantie weer fris aan een nieuw schooljaar beginnen!

Ik ga zo eens koken. Mijn oudste mupje is naar de zwemles dus die komt zo met mega honger terug!

Jullie nog iets gepland dit weekend?

Hier weer eens een kraambezoekje hahaha!

Liefs.

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @vloeien: hier niets meer! Erg fijn!!

@gezelligheidmetML: het is inderdaad een beetje zoals 'de 1e keer', ook hier deed het toen ECHT pijn! Maar het komt goed Sam!

@mandy: zal binnekort eens kijken bij de ikea! :D

@sneeuw: het is prachtig, maar ik heb er toch zo'n hekel aan! Die kou, de gladheid BAH! Niets voor mij..

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Even een egoberichtje: wat een k*tdag vandaag... ML en ik zijn 9jaar samen, dat was hij vergeten, ik zit nu met mijn telefoon in de hand te zp-en en hij zit achter de laptop dat stomme 'lieve marianne' te luisteren met zijn koptelefoon op.... Jeuj! :(
    Ties heb ik vanmorgen weer alleen in badje gedaan, aangekleed, flesje gegeven etc. Het voelt af en toe alsof ik Ties alleen op aan het voeden ben.

Sorry voor mijn egoberichtje maar ik ben echt even heel verdrietig..

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oo wat klote zeg!!!:(
    Heb je hem er ondertussen wel aan herinnerd of niet?

In ieder geval gefelixiteerd van mij!:D

En wtb het gevoel alleen opvoeden..
    Is hier ook wel eens herkenbaar hoor.. Meneer is ng te lui on een flesje te maken als ie smiddags thuis is van zn werk.. Want jaa hij heeft toch gewerjt en moet straks weer en heeft geen zin om wat te doenzz:(
    Tsjaa k heb ook wel eens geen zin maar je MOET

Vooral hinderlijk in t weekend als ie tot 1 uur blijft liggen ofO omdat ie wil uitslapen...

Deel Deze Pagina