@ norii al gepraat of iets? Of al beetje tot rust gekomen? @ lovelyy ooeww klinkt lekker! Wees maar lekker trots op jullie gezinnetje en op je man! Of vriend? Haha weet t ff niet meer sorry VL doet hier wel iets hoor als ie thuis is... (ehalve smiddags) njaa.. Met de kleine dan.. Want een bord achter zn reet opruimen is teveel gevraagd Maarja.. Hij is niet zo vaak thuis... En dankje lovely!(soms vind k dat ik echt veeeel oer mezelf praat!) Wou ook ooit een opleiding doen voor sociaal dienstverlener.. Maar werd niet aangenomen...dus nu reageer ik gewoon lekker op jullie En met bentley gaat t goed hoor! Had volgens mij helemaal niet verteld dat ik vorige week bij t cb was! En alles was goed hij weegt nu 4 kilo njaa vorige week dan hihi en was 54 cm! Er is alleen weer een nieuwe ontwikkeling.. Hijdoet af en toe zoooo raar met zn fles! Gaat ineens met zn hoofd schudden! Probeert de fles weg te duwe ... En gaat huilen.. En geeen idee waarom... Ik dacht eerst zn darmen.. Maar zodra ik de fles uit zn mond haal is t over... Maar kan me niet voorstellen dat ie al 'vol' zit...hij heeft net nl maar 90 op en drinkt normaal 135.... En als ik dan even wacht en weer probeer drinkt ie gewoon.. 5 slokken en begint het weer... Zonnetje waar ben je?!
Hee meiden! bedankt voor jullie reacties ML vroeg gisteren nadat zijn vrienden weg waren, waarom ik zo 'raar' deed en of er iets was. inmiddels was ik helemaal afgekoeld en had ik geen zin meer om weer boos te worden en heb het afgehouden. Vanavond tijdens het eten krijg ik een betere gelegenheid om het erover te hebben, want dit kan echt niet langer zo. Wat heerlijk XLovely dat jou lief zo goed voor zijn dochter zorgt, daar kan ik hier alleen maar van dromen Ik merk aan Ties dat hij ook snel uit zn hum is door dit hele gedoe. ML snapt ook niet dat ik niet wil 'ruzieën' in het bijzijn van Ties. dat is gewoon niet goed hem! Maarja, ik zal wel zeuren ofzo, weet het ook niet. Maargoed genoeg over mijn gedrama, hoe gaat het met de rest? En inderdaad, hoe gaat het met Zonnetje??
@ norii, wat goed dat je je ingehouden hebt en niet nog een keer boos hebt gemaakt. Heb je vanavond wel de kans gehad om het erover te hebben? Vraagje op hoeveel voedingen zitten jullie nu? En op hoeveel cc? En.inderdaad zonnetje hoe is het met jou en de kleine? @ hier vandaag fynn weer gewogen. Zat nu op 4725. En.dat terwijl het zo'n klein mannetje was toe hij geboren was. Gaat echt hard. Heb vandaag ook maar de maatjes 50 uit zijn kast gehaald. Mag van de week wel weer shoppen jippie. Broeken maat 56 (die nu in de kast liggen) zijn voor zijn beentjes veel ge breed. Past denk wel drie keer met een been in een pijp. Dus ff shoppen voor broeken met smallere pijpen. Wel leuk dat de fase van de zachte broekjes voorbij is, en hij nu van die stoere aan kan. Ik ben helemaal weg van het merk noppies (was ik bij yara ook) kast puilt al uit met noppies shirts maar van de week wordt de collectie uitgebreid met stoere broekjes Hoe is het met de rest?
@Norii knap idd dat je t even uit hebt gesteld..is t een.btje een oké gesprek geweest vanavond? @sam lastig van van t drinkgedrag v bentley. Lijkt alsof hij vol zit??Hoe is de tijd tussen de voeding en is hij wakker genoeg om.te drinken? Je kan t ook hier op t forum aan deskundige vragen..ik heb net vraag bij lactatiekundige gepost. @mandy Jaaa leuk he noppies. Heb ik ook aantal dingen van. Wel prijzig maar t blijft mooi. Valt wel klein vind je niet? Zag de nieuwe collectie en zat zoveel leuks bij. Hier vandaag hulp v schoonmoeder ingeroepen dat was fijn. Ik zat om14.45nog in pyama. Dieke is ietsje rustiger en krijgt nu 23.50uur laatste voeding hoop op goede nacht Terusten
Mandy; hier past Lina maatje 50 ook niet meer. Maat 56 is net een beetje te groot; vooral de mouwtjes moet ik omslaan maar het is te doen. Vind het heerlijk om haar nieuwe dingetjes aan te doen. Ik ben ook fan van Noppies, al eens op de site van Happybee gekeken? Erg leuke site, laatst wat dingetjes besteld van BFC en Noppies Zachte broekjes heeft ze nog wel aan. Geniet van het shoppen! Norii hoe gaat het met jullie? Hier verder alles goed xx
Hee lieverds! Heb het er met ML over gehad en hij snapt me nu wat meer. Hij kwam zelf met ideeën over wie wanneer de fles geeft enzo. Tot nu toe nog niets van terecht gekomen, maar ik zal hem wat tijd geven om aan zijn eigen ideeën te wennen, haha Ties heeft vanacht een nachtje doorgeslapen, heerlijk!! Laatste flesje om 22.15 daarna om 6.00! @mandy: ties krijgt sinds gisteren 150cc, totaal 5 flessen per dag.
@ misslizzy hihi gebeurt hier ook wel eens hoor dat ik rond die tijd nog in mn huisoutfit rondloop Maar is heeeerlijk joh af en toe En ook heeeerlijk als iemand je eens helpt! @ norii Mooi dat jullie het erover hebben gehad en hij t wat beter snapt! En die ideeen wat goed! geef hem idd wel een beetje tijd om eraan te wennen.. maar help hem wel herinneren.. anders denkt ie oooww.. lekker makkelijk ze doet het toch wel.. @ kleertjes... ik weet niet hoe ik het doe maar hier nog steeds in maatje 50! er is wel 1 broekje wat te klein gaat worden maar de rest past nog prima ondanks zn 54 cm @ het drinkgedrag Ja het lijkt idd alsof hij vol zit.. maar ik snap het niet.. eerst dronk ie altijd zn flessen leeg.. en nu ineens maar 70 en zit ie ineens vol? Ik vind het maar raar... Heb nu net idd even een berichtje geplaatst bij de voedingsdeskundige dankje! Kreeg van t CB vanmiddag nl nogal raar advies.. vind ik dan.. Ik vertelde wat er aan de hand was.. en ze vroeg hoeveel geef je m... ik zo jaa 6x120 Jaa mevrouw dat is wel aan de ruime kant hoor....hij geeft duidelijk aan dat hij genoeg heeft.. Ik zou het maar gewoon op 6x100 houden...(ff serieus) Hij dronk 3 weken geleden al 7x100 dan ga ik nu hij groter en zwaarder word 'en meer nodig heeft' toch niet ineens 100 per dag minder geven En als ik hem elke 2 uur 60 geef.. wat ik nu dus beetje doe.. dan drinkt hij het gewoon op... dus hij heeft in principe niet teveel anders zou ie alles over de hele dag niet opdrinken... Hij drinkt gewoon niet meer dan 70 (behalve vanmiddag 1 fles in 1 keer) Dus ik denk echt dat er wel een 'reden'is... maar welke reden...
Sam lastig hoor goed dat je ff de voedingsdesk. Hebt gemaild. En wie weet stast er wel iers in.t topic flesvoeding. Norii zou lief idd dr tijd geven met toch steeds hier en daar tactische hint! Anders zegt ie straks maar je had t toch tegen me kunnen zeggen..gebeurt hier vaak kbt huishouden Haha!! Vandaag was tot 17.00uur goede dag daarna was t brullen tot 22.15..nu om 23..00 gevoegd en ligt ze nu om 3.10 te drinken hoop dat ze zo slaapt. Goede nacht allemaal!
Ja hoop dat ik er wat wijzer can word Hoe is je nacht verlopen? Nog lekker geslapen? Pff hier veeel te vroeg naar mn zin uit de veren haha Maar blijf maar wakker want tussen 10 en 12 komen ze de meterstanden opnemen.. Pff dit word een lange en vermoeiende dag...
Hee meiden! Het gaat hier al iets beter me name qua hulp van ML. Ties heeft weer lekker doorgeslapen: 23.30-7.30 Helaas is nu onze Luna een beetje ziek.. ze had binnen op het carpet gepoept, heel sneu, maar zooooo vies! Het stinkt joh!! Bah! Verder een rustig dagje, hoop ik! Mijn schouder is nog steeds killing! @kleertjes: ook hier nog maatje 50!! Liefs!
Mooi zo dat ML helpt! En weeeer een nachtje doorgeslapen jij! Mazzelaar! Haha Aahw wat zielig voor luna! Maar kan me wel voorstellen dat het heel erg stinkt... @hier gisteravond heeft bentley zzijn fles op 120/4 Die van vannacht om 3.30 ook Maar nu....4,5! Uur later.... Drinkt ie maar 60! Maar heeft nog wel honger want 'eet' alles op wat in de buurt komt.. Behalve dus zijn fles... Pff ik weet t niet meer hoor..
Sam; heel gek dat hij zijn fles niet wil dan.. kan ook even geen advies aan je geven, maar frustrerend lijkt me het wel Hier ook een mazzelaar Lina heeft geslapen van 11.00 tot 6.00 Gisteravond ben ik samen met haar in bad geweest en haar op zo'n drijfkussen gelegd. Geweldig vond ze dat! En mama ook Vind jullie kindje het ook altijd zo vervelend als de handjes door de mouwtjes worden geduwd tijdens het aankleden? Fijne dag allemaal xx
@kleertjes aan doen: misschien helpt het als je de mouwtjes helemaal opstropt en dan met je eigen hand (lees je vingers) door het mouwtje het handje pakt om erdoor te doen. Zo hoef je niet te 'proppen' en hoeft je kleintje niet zo lang te wachten tot alles aan is, zeker als je een rompertje met lange mouwtjes hebt aangetrokken bij je beebje.. ik zal kijken of ik er een foto van kan maken, want als ik het zo terug lees is het maar onduidelijk. haha - wordt vervolgt!-
@lovely wat genieten met je meis is bad. Hier vind ze gepriegel aan haar handje met aankleden ook niet altijd fijn. @Norii zo mooie nachtrust!! Fijn dat ml actie laat zien. @sam wat een gedoe met de fles. Weet geen advies sorry. Cb misschien nog eens bellen? @ hier om 3.30 gevoegd en toen alweer om 6.30 maar gelukkig geen gehuil. Net goed gesprek met ha gehad. Gaan morgen in overleg ka v cost. Bureau andere voeding en t afbouwen bespreken. Bij onvoldoende effect toch door naar ZH. Maar dan krijg je wel zwaardere medicatie en dat stel ik liever even uit. Nou zo maar even proberen om iets leuks te doen met de oudste..cake bakken ofzo.
@ lovely jij ook al! Haha En die mouwtjes ik doe het idd zoals norii het zegt Even de mouw opstropen.. Vingers erdoorheen.. Handje pakken en erdoorheen trekken(wel met beleid whaha) @ misslizzy Hmm t cb durf k niet meer te bellen hoor haha krijg ik vast hetzelfde riedeltje aan de tel en dan moet ik gaan zeggen nee dat is niet zo! Ik maak me dan helemaal druk dat ze denken dat ik zoon eigenwijs mens ben ofzo whaha De voedingsdekundige zegt trouwens dat 6x120 heeel netjes is voor 6 weken... Dus snap t probleem van dt cb vrouwtje niet zo goed haha Mmm lekker cake! kom je een stukje brengen?
@ mandy nee hij is altijd een uur na ze voeding ofzo nog walker en gaat dan pas slapen, ook zo met die 60cc @ lovely haha dan heb ik geen nuttig antwoord voor je Dan heeft ze gewoon maar even pech haha Helpt het ook niet als je heeeel vrolijk gaat vertellen, zooo doen we je arm en doorheen, andere handje ook erdoorheen.. Bla bla verzin wat leuks haha
@ sam miss is het gaatje van de fles te klein voor hem. Al geprobeerd om het gaatje met een hete naald wat groter te maken? Kan zijn dat er niet genoeg uitkomt voor hem en dat hij het dan zat is.
Uhm Sam ik vroeg ook niet om advies hoor haha Was gewoon een vraagje of dat bij jullie ook zo was. Verder geen probleem daarmee hoor Van dat gaatje is misschien wel een idee wat Mandy zegt, succes ermee!