De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Njaa weet je wat het is :p
    Normaal gesproken drinkt ie zn fles binnen 10 minuten leeg haha en dat is weer te snel dus pf tis allemaal wat...

Maar heb wel zoon 1,2,3 speen nog liggen.. Misschien dat ik die straks eens even kan gebruiken....

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahahah het spijt me :p

Vergeef je me :D

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ja Sam ik vergeef je :D

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeeeeej!:D

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    hahahaha! zo te lezen doen we het toch wel grotendeels op dezelfde manier met de kleertjes aan :p
    Bij Ties maak ik er een 'spelletje' van, ook al snapt hij er nog geen barst van. haha!

Met Luna nog geen verbetering, ze is de hele dag al suf en ligt veel te slapen, zo zielig! Ze had daarstraks ook nog overgegeven, dus dat wordt vanavond geen brokjes als eten, maar gekookte kipblokjes met rijst.. Hopen dat ze dat wat beter binnen houdt..
    Ties ligt trouwens prinsheerlijk te slapen, erg fijn! Even rust in de tent hierzo! :D

Vanavond makkelijk met eten: pizza!
    Jullie??

6. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norii, ik ga met mijn team en manager uiteten. Hoop dat het lekker is haha. Alles is al betaald, je kan kiezen uit vis, vlees en vegetarisch. Maar je ziet pas wat het is als het op je bord ligt. Dus ik speel safe en ga voor vegetarisch, dat kan nooit verkeerd zijn haha

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahah ik vertel altijd hele verhaal dat ik zn arm erdoor doe enzo en dat ik m ga insmeren en schone luier bla bla haha

Aahw arme luna! Nja lekker slapen zal der goed doen :)

Wij hebben gewoon prakkie gegeten :p met witte bonen en zigeunerschnitzel:)

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ mandy gezellig!
    Haha bah hou er ook niet van als ik iets krijg en ik weet niet wat :p
    DUS je heb t wl handig aangepakt hihi

Al moet ik zeggen dat ik de meeste vegetarische digen ook niet te eten vind:p

Maar veel plezier!:D

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Oeh ik hou ook niet van vegetarisch hoor! Blergh! Ik zou voor de vis zijn gegaan, aangezien ik niet echt veel vlees lekker vindt :D hoezo pitser? Haha!

10. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @mandy leuk uiteten..veel plezier ben benieuwd wat r uiteindelijk is geworden op je bord!!

@wij hebben andijviestampot op. En gaan nu aan de vers gebakken cake smokkelen.

Zielig voor Luna sterkte ermee.

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Oke even een paar foto's van Dieke ons kleine meiske!
    heeft iedereen beetje oke nachtje gehad?
    Hier om twaald uur eruit toen om vier uur en daarna half 8 dus mag niet klagen. Ze heeft goed geslapen zonder krampen en al te veel spugen. Heb net in de Etos al vast voorgekeken welke soorten voedingen erzijn dan kan ik zo direct op het CB overleggen welke ik het beste kan halen.

Vanavond komen mijn ouders een heerlijke zalmovenschotel maken jammie en daarna fijn tv kijken met mijn lief TVOH kids!
    Dan weekend wil echt morgen even de stad in.. gewoon omdat ik shop drang heb en het huis en het winkelcentrum hier al btje zat ben.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
    En Is Luna al btje opgeknapt? Sam hoesti met de voedingen en Mandy was het eten btje lekker?

12. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    deze foto is aangepast en gebruikt voor geboortekaartje

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat een plaatje!!!!! Zooo schattig :D mooie foto trouwens voor het geboortekaartje!

@hier: lekker uitgeslapen! Ties heeft geslapen van 0.05 tot 9.25!! :D:D heb hem om 9.25 wakker gemaakt, anders komt hij niet aan zn voedingen. Hij heeft er sowieso 1 minder door het uitslapen, hihi :)
    Fijn weekend allemaal!

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Norii; las het al op FB dat Ties heerlijk uitgeslapen heeft! :)
    Hier heeft Lina geslapen van 12.00 tot 6.00. En dan slaapt ze tot ongeveer 10.00. Zijn we ook blij mee :) Ze komt de laatste daagjes niet meer midden in de nacht, heerlijk :D

Lizzy; dat rose truitje heeft Lina ook, schattig he :D
    Mooie foto's hoor! Fijn dat jullie nachtje wat beter ging.
    Shop ze en geniet van de zalmschotel :p

Wij gaan morgen bij goede vrienden op bezoek, een klein uurtje rijden dus ben benieuwd met Lina. Zondag geen plannen.
    Fijn weekend meiden!

xx

15. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Wie wil met me meedenken.
    Ik geef altijd maar een borst per keer en zit nog op 7 voedingen. Ik wil dus afbouwen maar loop vast. Ik wil het liefst starten bij de late avond voeding vervangen door fels omdat ik zo af en toe mijn partner kan vragen de fles te geven.. ben helemaal kapot van de onrustige huilnachten.

schema is nu ongeveer
    4.00 uur
    8.00 uur
    11.00 uur
    14.00 uur
    17.00 uur
    20.00 uur
    23.30 uur

Als je een borst per keer geeft hoe gaat dat dan met een voeding vervangen verlaat je die dus komt ie gewoon later aan bod of is het je moest rechts geven en geeft dan op het volgende voedingstijdstip rechts of doe je dan toch de linker omdat die opdat moment aan de beurt geweest zou zijn? Wat denken jullie?

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Woou dat ik je kon helpen..

Maar ik geef alleen fles... Dus even wachten op de bv dames :)

17. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Tis stil iedereen soms relaxed weekend?? 7.00ogen v Dieke zijn open.voeden maar Gaap

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pfvroeg he! Haha bentley was ook kwart over 7 wakker... Maar het was nig geen tijd :p

Speentje erin en ik kon nog heeerlijk ff uurtje slapen :D

19. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ misslizzy, ik geen ook geen bv. Maar het klinkt heel logisch dat je toch steeds wisseld van rechts naar links, en dan beginnen bij degene waar je gebleven bent. Is het niet zo dat als je twee keer dezelfde doet de ander dan op knappen staat?

Ik heb ook een vraag. Op hoeveel flessen zitten jullie kleintjes? Wij komen sinds gister uit op 5 flessen van 150. Maar twijfel of dit niet te snel is met 6 weken. Als we fynn een 6de aanbieden drinkt hij deze wel op. Maar het punt is dat hij rond 22:30 zo heerlijk diep in slaap is dat ik het echt sneu vindt om hem wakker te maken ( hij drinkt de fles dan wel leeg). Twijfel aan twee kanten. De ene waarom een fles eraf als hij hem wel leeg drinkt, en aan de andere kant waarom moeten we hem wakker maken.

Hebben jullie tips?

O ja, het uiteten was erg gezellig. Ik heb toch voor vegetarisch gekozen. Kreeg vooraf sla met warme geitenkaas met honing. Hoofdgerecht een pasta met een lekker gekruide saus en champignons, ui, paprika. Toetje ijs met een kleine brownie en een creme brule ( of hoe je het ook schrijft).

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan zo naar mijn schoonouders wandelen (half uur lopen) en dan daar lunchen. Nog een rondje bos wandelen en weer terug naar huis.

Fijne dag allemaal!

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ mandy jaa hier hetzelfde probleem haha :p
    Gister lag hij echt diep te slapen.. Maar toch maar wakker gemaakt om 23.30...
    Alleen heeft hij m deze keer wel slapend opgedronken :p
    Normaal is ie altijd wel echt wakker..
    Hij krijg teouwens 6x120
    Ik blijf m nu nog wel even wakker maken aangezien ie nog steeds niet zn flessen norma drinkt..
    En wil wel dat ie genoeg heeft en 150 hoef ik niet te geven want
    Dat gaaat toch niet op...
    En daarbij.. Hij krijgt zn laatste fles rond 19.00/19.30
    En ben echt bang als ik m niet wakker maak hij tussen 1 en 2 gaat komen ofzo....
    Njaa helaas dus geen tips voor je!:(

Mooi dat het uit eten gezellig was! Enlekker :)

Ik ga misschien vandaag nog wel even schaatsen :D

Veel plezier mandy met je wandeltocht!:)

Deel Deze Pagina