@ lovely, alles was goed op het cb. Hij is nu 56,5 cm en 5040 gram. Prikjes gingen ook goed, niet eens huilen. Ben trots op hem!
@ Mandy fijn dat alles goed was op cb nu hopen dat hij straks geen last krijgt van zijn prikjes. @ lovely was een mooie slaaptijden. Waarom geef je eigenlijk nog maar twee keer borstvoeding? Ik merk ook dat mijn borsten al bijna leeg zijn kolf 1x per dag en per borst 60 cc. bij mij is dat fijn omdat ik stop. ze zeggen als je drie keer per dag voedt/ kolft dat dan de productie vaak hoger blijft. Als je toch de bv wil aanhouden kan je dat misschien eens nagaan. Dieke kwam vanacht om 2.30 en al om 6.15 nu is het hele dag ritme in de war das niet erg maar de reden waarom ze eerder kwam is toch nog die harde ontlasting. Even vies vraagje hoe ziet bij jullie de poep eruit? Dieke heeft nu soort verharde klei slierten als ik de met een doekje indruk zijn ze wel redelijk zacht.. geen tandpasta maar toch gelukkig geen betonnen konijnen keutels T is lekker weer he.. merkte dat het ook al langer licht blijft. Fijn ik hoop op een mooie lente.. lekker wandelen en terassjes pakken.
Lizzy ik kolfde ook een paar keer per dag. Maar het werd langzamerhand toch minder. Momenteel kolf ik 1 keer per dag en heb zojuist weer een flesje afgekolfd. Ook ongeveer 100cc beide borsten. Valt nog mee maar is te weinig. Hier ziet Lina's poep er goed uit, lekker smurrie achtig Nooit dik of slijmerig of keutels. Gelukkig Ik hoop ook op een mooie lente!!
@xLovely: je zou idd kunnen proberen om de productie op te krikken door vaker te kolven. Het zou natuurlijk ook een griepje kunnen zijn wat je onder de leden hebt, waardoor je even minder productie hebt. @Mandy: hoe was het op het cb? hadden ze nog wat te 'zeuren'? Goed van je dat je in het zkh hebt aangegeven dat er dingen waren die je dwarszaten! @Hier: Ties is af en toe een beetje van de leg. Hij is dan een minuut of 10 ontroostbaar en valt dan ineens in slaap. Heel apart.. Ik laat hem dan ook gewoon liggen, aangezien ik weet dat hij geboerd/schone luier/fles gehaf heeft en er dus duidelijk niets meer te doen is voor mij. Troosten wil hij niet, dus dan maar even 'uithuilen'. Hij ligt inmiddels te slapen in de wagen welliswaar, maar dat geeft mij even de ruimte om met de hond een blokje om te gaan. Dat arme beest komt ook nagenoeg niet meer buiten sinds Ties er is. Gerrum!
Norii; hmm ik ben inderdaad een beetje verkouden.. zou er misschien wel mee te maken hebben inderdaad.. ik zal het in de gaten houden! Thnx! Dat wat je beschrijft over Ties dat heeft Lina ook (zo af en toe) dan heeft ze alles gehad, maar blijft aan het huilen (lees: ze kan ook heeel goed krijsen!! haha) dan laten we haar huilen en dan valt ze vanzelf in slaap. Op de arm en met haar hoofdje tegen mijn schouder aanliggen vind ze ook heerlijk, dan valt ze ook 9 van de 10 keer in slaap. Op haar buikje slaapt ze ook goed, lijkt zo nu en dan alsof ze er een uurtje langer opdoet. Vandaag heb ik Lina een heel stoer spijkerbroekje aangetrokken, wat lijkt ze dan ineens grooooot! Maar staat zooooo schattig
Foto foto foto!!! Ook hier een wijsneus zodra hij een spijkerbroek aan heeft! Bekijk bijlage 225734 (ja sorry weer een foto samen met Luna, die is niet weg te slaan bij Ties )
leuke foto's weer! Wat gaan ze goed.. vrolijke bekkies! Hier alles ook weer een beetje in normaal ritme. Diek komt nu een keer in de nacht. De ontlasting lijkt wat beter te gaan. Gister op de HHbeurs geweest mega druk maar wel leuk. heb niet bijzonder veel gekocht .. paar woezel en pip dingen..bonbon bloc.mhmm, en pampers en flessen van de difrax. Ben vandaag even bij schoonzus gebak wezen eten omdat ze jarig is en heb het konijnenhok schoongemaakt. Zegt Reza; "mama dat zijn allemaal vieze poepballen" lache toch! De meiden liggen nu te snurken en ik ga ff op de bank lekker tv kijken.. moet eigenlijk de vaatwasser uitruimen en stofzuigen maar heb ff geen zin. Ben nu over op de 6 voedingen van ongeveer om de 3,5 a 4 uur. das wel fijn. Hebben jullie al gesport? Ik ga voor a.s. maandag ff een afpsraak maken zodat ze even een schema voor em kunne opstellen en wil dan in april weer met zo'n start hardloop groepje meedoen.
Hee meiden!! Het is inderdaad stil hier, hoe gaat het met jullie??? @hier: vandaag weer eens lekker naar de stad geweest. Er ging wel een heeeeeele dikke sik van ML aan vooraf, toen ik zei dat ik ging stadten. Jaja hij moest een keer (lees: voor het eerst in 9weken) s avonds voor Ties zorgen. Hij heeft sinds ik terug ben nog geen woord tegen me gezegd. Ik voel me dus niet heel geweldig nu.. vind hey zo jammer dat hij wel altijd weg moet kunnen om leuke dingen te doen en ik altijd maar thuis moet blijven voor Ties. Hij is echt een beetje kinderachtig aan het doen en daar kan ik helemaaaaaal niet tegen! Maargoed, ik heb een wijntje voor mezelf ingeschonken en ga nog even verder internetten op mijn telefoon (hij heeft namelijk de tv en laptop in beslag genomen..) te triest..
@Norii balen dat je M zo raar doet..laat hem maar ff lekker mokken zou ik denken. Heb je nog iets leuks kunnen kopen? Is wel ff fijn hè zonder die kleine ff weg zijn. Ik vond gisteren ook fijn ff niet denken aan voedingstijden en luiers..Haha maar heb wel ff tussen door gebeld. Hier vanmorgen vroeg ff mot gehad Dieke kwam om 7.00en.huilde al ik snel fles maken hoor ik boven dat hij haar wel oppakt..maar niet ff schone luier geeft ik denk tjee kan je haar net zo goed niet pakken..en zo wordt Reza ook wakker. Dus ik boos ga Dieke verschonen kom ik terug zegt hij.nou nou Moët ik die fles dan.maar geven..ik nee laat nu maar zitten. Zo suf zijn wekker zo toch al bijna gaan grrr Haha en.nu is ie fijn voetballen en.dus zijn de late/de nacht/vroege allemaal voor mij mooie boel!!
Nori meis dat meen je toch niet he. Sorry maar wat zou ik gefrustreerd zijn als ik zo'n man zou hebben :x Ben je serieus pas voor de eerste keer 's avonds weggeweest? En dan zo'n dikke sik van je man? Ik snap dat echt niet. Ik ben al enkele keren weggeweest, ML vind het heerlijk om voor ons meisje te zorgen EN even onbezorgd bijv. zijn eigen films te kijken of lekker laptoppen. En zolang ben je toch ook niet weg? Als ML de deur uitwil mag hij ook. We hebben onze eigen dingen en die zijn sinds Lina er is, niet onveranderd. Ik vind dat zo belangrijk. Even een avondje naar een vriendin Gtst kijken, of een ladiesnight (wat ik toevallig volgende week heb ) etc. etc. ML gaat over enkele weken stappen met collega's, nou ik houd hem niet tegen hoor. Hoe is dat bij jullie thuis dames? Hoe was het stadten verder Nori? Heb je nog wat leuke dingen gekocht? Vandaag gaat Lina voor de eerste keer logeren bij opa en oma Fijne dag allemaal xx
Hee meiden! ML was op zijn pik getrapt, omdat ik hem niet had gevraagd of hij mee wilde ???? Het moet niet gekker worden!!! Heb een nieuwe spijkerbroek gescoord en een nieuw hemdje, ben er helemaal blij mee had ook nog leuke laarzen gezien, maar die heb ik eigenlijk al teveel haha! ML heb ik vanmorgen de volle laag gegeven over gisteren. Ik was er echt zo kwaad over, dat ik het gisteren maar had gelaten voor wat het was. Inmiddels snapt hij waarom ik hem niet had meegevraagd etc en snapt hij ook waarom ik hem de rest van de avond heb genegeerd. Pff schei toch uit met die rare fratsen! We zijn geen 12 meer, kom nou! Fijn weekend allemaal! Ik ga zo lekker met het hondje en Ties wandelen, helemaal zin in met dit mooie weer!
Hier rommelende borst harde rode plek en nu door t leeg kolven weer meer productie..ik baal. Maar heb vandaag wel lekker gesport. Nu ff eten koken en vanavond proberen de zomervakantie te boeken poging 3
Lizzy enne de reis geboekt? Over je harde rode plek kan ik helaas niets zeggen, maar lijkt me wel vervelend nu je probeerd af te bouwen! Hier is de productie weer lekker op gang Dus de BV verloopt nog prima! De laatste 2 voedingen (in de avond) Friso. Jeetje wat is het hier trouwens rustig!!
Hey meiden, Lizzy waar gaat de vakantie heen? Hier heeft manlief nu een week vakantie. Dus allemaam leuke dingen doen. Vandaag naar een grote kinderboerderij geweest met speeltuin. Was echt leuk, en yara heeft zich goed uitgeleeft. En fynn..... Heeft vooral veel geslapen. Donderdag gaat ons mannetje voor het eerst logeren, en gaan wij vrijdag met ons meisje zwemmen in de eemhof. Nu al zin in. Hoe is het met de rest?
heee dames! Leuk lizzy! waar gaan jullie heen? @ Lovely goed hoor dat de BV nog steeds zo goed loopt! hou vol @ mandy ooooww heerlijk je mannetje lekker vakantie! Spannend hoor dat fynn voor t eerst gaat logeren! ik zou het echt nog niet kunnen Maarja scheelt misschien dat jij al een kindje heb.. misschien is het dan iets makkelijker ofzo? @ norii noujaaaa wat een rare reactie van ML! Sjonge jonge... Pff morgen om 10.40 naar t CB voor Bentley zn prikjes! schijt in mn broek haha En gelijk maar WEER aankaarten over zn slechte drinkgedrag... word er een beetje moedeloos van