Ben trouwens wel op tijd bevallen haha. We krijgen voor fynn dit kwartaal al kinderbijslag! Hopa bijna 400 euro bij elkaar voor alle twee. Ik zeg ze hebben hard kleren nodig haha. Moeders gaat wel shoppen!
Hahah ik heb t gister pas aangevraagd was t vergeten... Dus nog 3 maandjes wachten Zoo kleine man ligt op bed en ik ga ook! Ben kapot! Morgen om 6 uur de wekker... Moet me mams naar der werk brengen endan heb ik lekker een hele week der auto! Truste dames!
Oh me banner heeft zich al iets aangepast, fynn is nu 2 maanden. Dus sam en Lizzy mijn protesteren heeft geholpen. Vandaag nog een dag van protest, en dan klopt hij morgen weer hihi
Hey meiden! Gezellig gekletst lees ik Fijn mandy dat je banner het weer doet Het gaat al allemaal zo snel dus dan moet zo'n banner ook niet vooruit gaan! Veel plezier vandaag met Yara! Hier een nieuw record: Lina geslapen van 23.00 - 8.30 uur!
@ lovely, maar hij doet het nog niet goed. Hij moet net als die van jou op 2 maanden en 2 dagen staan. Hij loopt nog 2 dagen achter haha
Mandy ik zou lekker nog een dag protesteren Ooow lekker hoor lovely!! Hier ook weer een goed nachtje na een week opeens snachts wakker worden van 23.30 tot 6.30
Hee meiden! Dank voor jullie stemmen op Ties @schema: Ties laten we tot max 730 slapen, anders komt hij niet uit met zijn voedingen.. hij slaapt min. 8uur elke nacht, net als wij! Heerlijk @mandy: lekker een mama-dochter-dag! Geniet ervan! Veel plezier met zwemmen!! @hier: vanmiddag even de stad in om voor Ties nog wat kleertjes in mt 56 te kopen. Deze hebben we niet gekregen en had ik zelf niet heel veel gekocht. Meeste kleertjes die we gekregen hebben is mt 62.. en niet eens onze smaak, dus daar zal hij niet veel van aan hebben, hihi. Meiden, fijne dag allemaal!!
Sam.dat was een lekker nachtje. Norii nog wat leuks gevonden in de stad? En mandy lekker met je grote meid de dag door gekomen? En was t logeren een succes? Lovely die mooie Lina slaapt ook al zo lekker..ik.ben jaloers.hihi Hier leuke dag gehad..Reza naar dansles..buiten spelen..bezoek..sporten en nu op de bank tv kijken! Hoop ook op lekker nachtje..
Jaa hopen op weer zoon nachtje! Zoo jij heb ook een drukke dag gehad! Groot gelijk lekker op de bank lekker niksen!
Komt denk niet meer goed met mijn banner haha. Dochterdag was erg geslaagd! Lekker gezwommen, yara is echt een waterratje. Ze genoot van alle aandacht. Verder heb ik fynn zijn kast uitgezocht. Maatje 56 eruit en 62 erin. Wat gaat het hard! Verder gaat manlief zo met een vriend naar Duitsland voor een voetbal wedstrijd. En komt mijn vriendin hier een middag avond. Anders zitten we beide zo alleen haha. Morgen met mijn zwager, schoonzus, nichtje en yara naar beverwijk. Hun gaan in mei trouwen en de meiden zijn bruidsmeisjes. Dus willen ze daar jurkjes halen. Hoop niet dat het een overdreven jurkje word. Gelukkig ben ik erbij haha. En ik hoop dat die meiden er over 3 maanden nog inpassen hihi Gaan jullie nog wat leuks doen?
Mandy schattig idee bruidsmeisjes. Leuk. Ik ga ook vaak met Reza zwemmen dat is ook een waterrat en.helemaal niet bang zo leuk! Sam nou hier veel eruit vannacht..Dieke heeft waterpokken ze heeft overal pokjes en wil extra drinken en.heeft mega dunne poepluiers. Verder wil ze gewoon veel knuffelen. Vanmorgen met dr moeders v zwangerschap fitness bij gekletst en baby's bekeken..sommige hadden echt horror verhalen ..maar t was erg leuk
Hoi allemaal, Iedereen een goede nacht gehad? Fynn kwam om 4uur en de stinkerd ligt nu nog lekker te slapen. We hebben gisteren zijn voeding omhoog gedaan, hij redde de drie uur met moeite. Dus hij krijgt nu 5x 165 + 5 en 3 scheppen jbp meel. Had stiekum ook gehoopt dat ie de nacht door zou trekken, maar heeft het toch nog nodig. Verder werd yara pas om half 8 wakker, echt heerlijk. Lizzy, hoe is het met de waterpokjes? Ps. Ik heb het protesteren opgegeven, komt denk niet meer goed met mijn banner tot 30 maart. O,ja wist niet of ik het al gezegd had maar de 15de wordt fynn zijn naam op me pols gezet . Moet nu alléén de knoop doorhakkenn. Wil ik fynn zijn naam onder die van yara, of toch op mijn andere pols. Ach heb nog een paar dagen haha. Fijne dag allemaal!
@mandy spannend je tatoo succes met kiezen v de plek. Doe je wel een zelfde lettertype? Hier was Dieke huilerig..maar had ook veel kramp dus of t de wp waren?? Morhei ochtend wil ik graag sporten maar als ze zo huilt krijgt oma haar vast niet stil Hoe was jullie zondag?
Lizzy, de tatto is hetzelfde lettertype. Ziet er wel anders uit, maar dat komt denk omdat geen letter hetzelfde is. Ze gaan hem nu wat sierlijker maken, net als die van yara. Dus ben benieuwd. Zondag was ok. Zijn naar beverwijk geweest voor twee jurkjes voor als mijn schoonzus en zwager gaan trouwen. De meiden zijn bruidsmeisjes. Echt afschuwelijke jurkjes, echt niet mijn stijl. Gelukkig is het ook maar voor 1 dag haha. Yara vond het ook helemaal niks. Zo hard huilen met passen (en dan moest ze ook nog 4 van die jurkjes aan voor ze de goede maat had. Dus ben benieuwd of ze hem de dag zélf wel aandoet. En het is te hopen dat de meiden niet aankomen want dan is er een probleem. Zo vakantie van manlief is weer voorbij, dus ga zo yara naar de oppas brengen. Kan ze zich eindelijk weer uileven met haar vriendjes daar. En ik ga met fynn langs het werk een bakkie doen en mijn contract maar eens doorspreken met de manager. Moet er ook maar eens van komen. Fijne dag allemaal
@voedingen: Ties slaapt al een tijdje de hele nacht door. Bijna elke dag hetzelfde ritme van 7.30- 11.30- 15.30- 19.00- 22.30 daarna in bad & naar bed. @JBPM: Ties krijgt nog steeds 150 + 5 met 1.5 schepje JBPM. Af en toe geeft hij nog wat melk terug, is nooit veel geweest, maar toch. Op de verpakking staat 1 schepje per 100mL en lees dt Mandy 3 schepjes op 165 + 5 doet? Hoe zit dat precies met die verdeling, of is het gewoon een kwestie van uitproberen tot er niet meer gespuugd wordt? @kleertjes: Ties is nu 10 weken en draagt mt 56. Welke maat dragen jullie ukkies?
Norii mooie tijden van Ties Dieke is de jongste v de kindjes dus draagt nog 56 en.heel soms iets v 62. Mandy maak je x foto v je tatoo? Ben nieuwsgierig..ga zelf maar weer eens proberen of ik mijn piercing er nog in krijg..vorige keer moest dat met geweld Oeps..vind een tatoo met de namen als ring ook heel gaaf terwijl ik teveel een twijfelkont ben om er een te zetten..nu spreekt t me ineens wel aan. Was t leuk op je werk? En t gesprek met je manager? Vandaag gelachen zit ik op een fiets in de sportschool heel saai. Komt er een instructeur vragen hoe t gaat dus wij ff babbelen..zeg ik t schema is wel wat makkelijk..zegt hij hoe komt dat dan..ik nou ja Moët rustig opstarten na keizersnede..zegt hij: ben je pas bevallen nou dan is je niet aan te zien was je vast niet veel.aangekomen ...Haha nou euhh 18kilo i love complimenten hihi. Ga nu ff mijn oudste ophalen..en hollandse pot koken:bloemkool met kerriesausje aardappelen en worstjes..mhnn
Ben ook heel benieuwd naar de tattoo Mandy misschien een idee om dezelfde banner als mij te pakken? Die doet het goed Dus lekker gezwommen? Hoe was het logeren gegaan? En wat balen dat de jurkjes niet zo mooi zijn had je daar geen inspraak op dan? Leuk Lizzy complimentjes! Krijg ik ook wel te horen, heb jij je figuurtje alweer terug?? Uhh ja... hahaha. Hier is alles goed! Lina draagt nog maatje 56, en sommige mouwtjes moet ik zelfs nog omslaan Een echt poppetje is het hihi. Verder lekker weekend gehad... Wanneer moeten jullie alweer beginnen met werken? Mijn leidinggevende is vandaag op kraambezoek geweest, het staat nu echt vast dat ik 16 april weer begin met werken. Dus nog even flink genieten